Remi1 Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 2 uur geleden zei Roberto: ..heeft haar eigen stijl van reageren. Daar ben ik na 8 jaar wel aan gewend, maak ik mij nooit druk over. Remi neem ik bijna altijd serieus, ook als ze mij een pooier / paaier noemt, dat zet mij aan tot na denken. Zelfs de laatste keer toen ze voor mij compleet doorsloeg over een . punt. ........... Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 27 minuten geleden zei Donder: ........ Overigens, waarom gebruik je geen medicinale drinkvoeding in plaats van Bossche bollen met perensap? Wat is er mis met Bossche bolle bollen met perensap? Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 Driekwart laminaat is weg en wat doe je, als zo'n vrouw alleen is?.. Tsja, meehelpen Maandagochtend komt ze de rest halen en daarna kan ik geen laminaat meer zien . Vanavond rundvlees met sperzieboontje en nu nog even wat te snoepen halen . Monumentendag maar aan me voorbij laten gaan, je kan niet alles en bovendien ga ik morgen al naar een orgelconcert in monumentale kerk. Het is goedzo, voor vandaag. Ik nog maar zeggen, dat ik niet ga sjouwen vandaag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 18 minuten geleden zei Spirit: Driekwart laminaat is weg en wat doe je, als zo'n vrouw alleen is?.. Tsja, meehelpen Maandagochtend komt ze de rest halen en daarna kan ik geen laminaat meer zien . Weet die allene mevrouw wel dat de 'klik' uit het laminaat is? lady jane, karin123 en Quinn reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 31 minuten geleden zei Remi1: Wat is er mis met Bossche bolle bollen met perensap? Tja, als je er een verpulverd paracetamolletje doorheen roert is het ook medicinaal, toch? Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 45 minuten geleden zei Remi1: Wat is er mis met Bossche bolle bollen met perensap? @niks Remi1 en Roberto reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 18 minuten geleden zei Kohtje: Weet die allene mevrouw wel dat de 'klik' uit het laminaat is? Misschien is haar ondergrond wat vlakker, voor de rest moet ze maar zien.Het is gratis nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 Hè @Spirit toch, ik snap dat je er van af wilde hoor, maar troep weggeven? Nou ja, jouw keuze natuurlijk. We gaan lasagne eten. En ijs. Dat sporten gauw weer teniet doen. @Lonster1 niet drinkende influencers klinkt als een goed idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 Ach, weet ik het, misschien is de dame er wel hartstikke blij mee ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 2 uur geleden zei Spirit: Misschien is haar ondergrond wat vlakker, voor de rest moet ze maar zien.Het is gratis Wauw! En daar voel jij je goed bij? Je ouwe troep wegdoen, waarvan je weet dat het niet meer deugt, en meehelpen weg te sjouwen naar iemand die misschien erg verlegen zit om datgene? Niet om mijzelf op te hemelen hoor maar ik heb net mensen gratis kleding aangeboden omdat het nieuw is en mij niet staat. (miskoopjes). Omdat de energieprijzen je- weet- wel. En zelfs iemand mijn petroleumkachel aangeboden om tijdelijk te gebruiken. Als ik zou weten van tevoren dat het geen goed goed was deed ik het nooit want dat is geen helpen. Yvonne en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 Ben je te beroerd om naar de stort te sjouwen @Spirit? In plaats daarvan geef je mensen liever valse hoop. Ik vind het bah. Yvonne en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 He @Remi1, dimmen he? Ze heeft het laminaat zelf gezien en heb erbij gezegd, dat het bij mij niet lukte, met het laminaat.Wellicht lukt het bij haar wel.Bepaalde stukken zijn nog als nieuw, anders geef ik het niet weg he? Kan hier ook niets meer delen, doe het niet meer ook. Droge afmelding voor het dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 Nee, bij wat ik las, en in eerste instantie begreep, dimde ik niet idd. Dat jij dat, bij nadere toelichting, wel doet moet jij zelf weten. Ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 (bewerkt) 10 uur geleden zei nancy: Goedemorgen. Vanavond ergens een tuinfeest met als thema de jaren 60. Straks maar even naar een feestwinkel voor wat simpele accessoires, peaceketting bijvoorbeeld, wit jurkje erbij aan, verder weet ik het eigenlijk ook niet. @nancyin de jaren 60 had je toch feestjes zonder feestkleding, naar de feestwinkel gaan lijkt mij weggegooid geld. Koop maar wat buitenverwarming, die ze ook op terrassen gebruiken. 10 september 2022 bewerkt door Roberto nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 9 uur geleden zei niks: Goedemorgen! @niks, ga jij ook naar dat jaren 60 tuinfeestje waar @nancy het over had? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 Ik heb @nancy gespot nancy en Roberto reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 Roberto en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 Roberto en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Remi1: Ik heb @nancy gespot Laten we maar hopen dat haar rechterhand en linker duim niet vastgeplakt blijven aan het stijfsel in haar witte jurkje. 10 september 2022 bewerkt door Roberto Remi1 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 Hoezo @Roberto? Dit lijkt me niet echt kleding waarvan ik zou zeggen; En nu ik ga eens ff lekker behangen..? nancy en Roberto reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 Beste mensen, Het was vandaag weer een dagdraad vol inspiratie. Ik meld mij vandaag af met een meditatie voor wie nog niet kan slapen. Welterusten. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 Wel naar monumentendag geweest. Tosti’s gegeten op terrasje met man en kinderen, thee met vriendin, man heeft heerlijke curry van Hello Fresh gekookt, gezegend mens ligt in bed. Spirit, nancy, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden