ikkanhet Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Goeiemorgen allemaal Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 goeiemorgen in je uppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Goedemorgen frummers, goedemorgen @ikkanhet en @lady jane Het is nog heerlijk koel en er staat een bakje klaar..... @lady jane zo naar het zwembad denk ik? @nancy, is de vakantie voorbij? weer beginnen? Ik hoop dat je goed hebt kunnen slapen vannacht.... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Goedemorgen. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Goedemorgen @Donder, jij sterkte en succes vandaag.. Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 ja @Yvonne, en de was hangt al buiten zelfs, t moet niet gekker worden hier. gelukkig mooie strandweek dus lange dangen maken loont extra nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Hahaha, heerlijk toch Jane. En ik gun je die strandweek van harte, maar ik hoop dat we daarna toch echt wat meer koels gaan krijgen.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Goede morgen allemaal Fijne dag Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Goedemorgen Berkje, jij ook een fijne dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Goedemorgen allen. Heerlijk geslapen. Jammer alleen dat ze vanmorgen om half zeven in de buurt begonnen met het zagen van stenen . Maar goed, ik moet toch weer wennen aan vroeg opstaan. @Yvonne, ik begin morgen weer met de boel in te richten en op te starten ( drie dagen met ook veel overleg) zonder dat de kinderen er al zijn. Volgende week beginnen zij weer met school. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 (bewerkt) Ook hier vandaag weer in het 'normale' ritme. Na die vier weken vakantie staan we dan weer een uurtje eerder op en dan valt me altijd op dat het na die korte tijd al weer zo lang donker blijft. Nu alleen nog in slaap- en badkamer even licht aan, maar binnen de kortste keren speelt het hele ochtendritueel zich weer bij lamplicht af.. 22 augustus 2022 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Onze kleine huiswolf is in de laatste week in Zweden gebeten in z'n voorpootje. Hoogstwaarschijnlijk door een adder. We kregen het pas in de gaten toen een dag later een bultje op z'n voorpoot verscheen waar twee kleine gaatjes in zaten. Meteen naar een dierenarts daar, maar dodelijk zijn zulke beten zelden. Wat ontsmet, antibiotica, een kalmeringsmiddeltje en dat was dat. Maar de bult werd steeds groter, dus hier vorige week ook naar de dierenarts. Nog wat ontstekingsremmer en nog even aankijken. Van de week weer even terug naar de dierenarts. Het lijkt er wat beter uit te zien. In elk geval is z'n eetlust, die hij totaal kwijt was, terug en hij kijkt weer vrolijker uit z'n oogjes. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Ah... en vandaag heb ik er 13,69 droge jaren op zitten, oftewel 164,30 droge maanden, oftewel 714,29 droge weken, oftewel 5000 droge dagen. nancy, Fonny, karin123 en 8 anderen reageerden hierop 10 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessje Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Goeiemorgen, mijn vakantie is weer voorbij. Kinderen hebben nog 2 weken, maar moeten vanwege de bso toch weer in het ritme. Heerlijk. Fijne dag vandaag DAGPACT: Yvonne Jessje Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Goedemorgen, vandaag dag 1 van mijn ambulante detox. DAGPACT: Yvonne Jessje Roberto nancy, karin123 en Berkje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Goedemorgen, Alledaagse onbelangrijke ergernissen: ik reageer allergisch op mensen die ipv een verzoek doen de gebiedende wijs sneaky verstoppen in 'u mag'. U mag zich even uitkleden, U mag de spullen even uit het mandje halen en op de toonbank leggen, je mag even je schoenen uittrekken, je mag even gaan zitten terwijl je wacht enz. Op mij komt het manipulatief over. De volgende keer ga ik zeggen: 'je mag dat even in een verzoek omzetten' (nee hoor). Wat is er gebeurd met: 'zou je willen?'. Zo. Dat moest eruit. Aan het werk. Rosee en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 9 minuten geleden zei Roberto: Goedemorgen, vandaag dag 1 van mijn ambulante detox. DAGPACT: Yvonne Jessje Roberto Goedemorgen Roberto...heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 2 uur geleden zei Donder: Goedemorgen. Goedemorgen Donder...heel veel sterkte vandaag!!! Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 27 minuten geleden zei Kohtje: Ah... en vandaag heb ik er 13,69 droge jaren op zitten, oftewel 164,30 droge maanden, oftewel 714,29 droge weken, oftewel 5000 droge dagen. PROFICIAT!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 15 minuten geleden zei Roberto: Goedemorgen, vandaag dag 1 van mijn ambulante detox. DAGPACT: Yvonne Jessje Roberto FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Dagpact ; Yvonne Jessje Roberto Fonny Rapilos ( Sorry, dat ik je mooie gekleurde letters heb verpest Yvonne ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Een hele goede morgen allemaal, Lekker geslapen tot wel 8 uur Zal het wel nodig gehad hebben opgestaan met goede voornemens Bed al afgehaald, was in de machine, ochtendgym, meditatie. nu lekker aan de verdiende koffie De verjaardagen ook weer nuchter overleefd. Het leven is zo slecht nog niet Jessje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 @Roberto, Sterkte vandaag en heel veel succes ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Goedemorgen @rapilos, die letters zijn zo weer teruggeplaatst hoor . Ik neem ook een bakje koffie.... @Roberto succes met de detox.... Gefeliciteerd met jouw 5000 dagen @Kohtje... DAGPACT: Yvonne Jessje Roberto Fonny Rapilos rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden