Spring naar bijdragen

Woensdag 10 augustus 2022


Donder

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei rapilos:

Goedemorgen allemaal,

Vandaag naar het strand (denk ik), of een bos wandeling (lekker koel)
eerst naar de kapper, want dat is hard nodig,
meteen langs de dierenwinkel voor bodem bedekker en zandstokjes
Ga maar op de fiets, want de bodembedekker is een grote zware zak, die ik niet lopend kan vervoeren.

3 van mijn kinderen hebben weer eens corona (uit verschillende gezinnen)
Bijna allemaal al voor de tweede keer dit jaar.

@Francoise
Jou wil ik heel veel sterkte wensen vandaag
Sorry, weet niets zinnigers te zeggen
Houdt je taai he :rose:

Rapilos...veel plezier straks op het strand!!!:sun: Kunnen de kinderen zichzelf een beetje redden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Francoise:

Ik zit er helemaal doorheen , kan niet met m praten , het zit allemaal te hoog.  Manman ik dacht dat we het zo goed deden en zo sterk stonden samen . We hadden het goed , gaan zo op vakantie .  Ik begrijp er helemaal niets van. Er zit een enorme angst bij mijn man om mij kwijt te raken . Maar ziet hij niet dat dergelijk gedrag averechts werkt . Het slaap ook nergens op ,  ik voel me zo vernederd , ben toch geen kleuter.   Mijn man kan vreselijke woedeaanvallen krijgen en is dan niet voor rede vatbaar . Maar dit is ongekend .  Hij maakt alles om ons heen kapot met zijn actie 

Even pas op de plaats....horen zien en zwijgen....en probeer idd een afspraak të maken bij de HA....en sterk blijven..en dat kan je!!!!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, de rookmelder hangt, die zouden ze tussen 8 en 12 op komen hangen.

Terugbelverzoek van de huisarts.

Heb trouwens vannacht op een ander kussen geslapen van traagschuim.Ik moet zeggen, dat ik nu minder last heb, van nekklachten en ook beter heb geslapen. 

Slimme zet van mezelf :).

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei niks:

Mini is dol op fruit en dat is natuurlijk prima. Nu staat hier op woensdag en zaterdag een fruitkraam. Ik had 5 bakken aardbeien, 2 kilo druiven, kilo pruimen, 10 dikke mandarijnen, zak kleine appels , 2 kilo bananen en 2 water meloenen voor 20 euro. Echt de moeite om daar even heen te lopen. 

Ja, nou wil ik óók naar de markt :wub:. Toevallig staat hier vandaag ook de markt op het plein. Ik ga mijn fiets pakken! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  @Francoisewat moeilijk voor je dit. Wanneer zou je op vakantie gaan? Snap dat je hier nu je twijfels over hebt. Aan de andere kant wat lady jane zegt, je kan daar ook met elkaar praten. Misschien zal het een ander soort vakantie worden dan normaal maar hier blijven helpt misschien ook niet. Of hem idd schrijven hoe je je voelt en vandaag even afstand van hem nemen? Het lijkt alsof het probleem echt in zijn hoofd zit... dan kun je eigenlijk niks goed doen en moet hij hier zelf uitkomen.  Ik hoop dat hij dat inziet en gun jou zo dat het goedkomt. En trots op je dat je de drank laat staan!!!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij het opruimen van alle kasten en laadjes kwam ik ook cadeaubonnen tegen. Was het niet hier op dit forum dat we het er laatst over hadden? Maar in ieder geval, ik heb er vanmorgen nogal wat werk aan gehad. Ik wil niet ondankbaar zijn, maar echt een fan ben ik niet van die bonnen. Nu alles omgezet naar bol.com-bonnen, dat is het meest makkelijke. Voor de hotelovernachtingen die we cadeau kregen (ooit) maar weer verlenging betaald. Die krengen kun je namelijk alleen doordeweeks gebruiken en dat is in ons geval niet handig. Ik had ze dus weggegeven aan jongste zoon  en vriendin, maar zelfs zij vonden het erg lastig om in te wisselen vanwege de vele restricties. 

Maar goed, ik ben geen fan van winkelen, niet lijfelijk in winkels, maar ook niet online. Toch maar online gedaan, moest denken aan @ikkanhet, hahaha!  Tja, die bonnen laten verlopen wil ik ook niet, dat is me al te vaak gebeurd :(. Zonde, toch? Ik kon alleen niets vinden wat ik echt nodig had...

Ben ik nou zo'n knier?? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Fonny:

Rapilos...veel plezier straks op het strand!!!:sun: Kunnen de kinderen zichzelf een beetje redden?

Mijn kinderen zijn al dik volwassen Fonny:)

Strand was trouwens vreselijk druk.

Wel langs de waterlijn gelopen, maar wat een mierenhoop zeg.

Trouwens, bij badplaats een waren alle parkeerplaatsen al vol, dus toen maar badplaats twee.

Maar gewoon heel stom dat we niet met de fiets zijn gegaan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei niks:

Ben je @lady jane nog tegen gekomen @rapilos? Wij gaan barbecueën vanavond, wat eten jullie?  

Nee, @lady janegaat altijd naar een ander strand @niks :)

Ik ga zo macaroni maken met los geroerd gehakt en al de restjes groenten die ik over heb. misschien nog een gebakken eitje erover.

BBQ...ook gezellig met het gezinnetje hè :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit nog te wachten op Raps. Met die stappenteller aan, zou het een leuke uitdaging zijn. Brst fris hier aan de waterkant hoor. Mn vrienden zitten bij de duonen en komen af en toe n praatja maken. Daar is t een stuk warmer. Ik dacht vanmorgen slim te zijn maar heb geen zin om te verhuizen. Alweer n half boek  uit nu.

Morgen zal het wel echt oostenwind worden.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...