rapilos Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 (bewerkt) Goedemorgen allemaal, Alweer een prachtige dag. Straks wat boodschapjes, dan naar de tuin Tijd niet geweest koffie en brood mee @ikkanhet Gefeliciteerd met je 3 maanden Echt heel goed van je En ja, die hoofdpijn... 1.5 tot 2 liter water heb je echt nodig hoor, zeker met die warmte Dat zijn dus 3 tot 4 flesjes die jij in de koelkast hebt liggen 2 augustus 2022 bewerkt door rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Gefeliciteerd met drie maanden @ikkanhet! Is dit een record? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 9 minuten geleden zei rapilos: Goedemorgen allemaal, Alweer een prachtige dag. Straks wat boodschapjes, dan naar de tuin Tijd niet geweest koffie en brood mee @ikkanhet Gefeliciteerd met je 3 maanden Echt heel goed van je En ja, die hoofdpijn... 1.5 tot 2 liter water heb je echt nodig hoor, zeker met die warmte Dat zijn dus 3 tot 4 flesjes die jij in de koelkast hebt liggen Dank je wel. Ja dat is best veel hé maar telt km ffie enzo niet mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Dank je wel @Reacher. Al ooit 3 maanden gehaald. Precies op de dag dat ik met mijn zus naar de postcode loterij show ging. Maar daar toen bier gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Ik kreeg vannacht een dode muis cadeau van kant K. Wéér besproken dat hij me blijer maakt met een takje of een stukje gras maar het beklijft niet. Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Ja en toen ik zwanger was maar dat telt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Zojuist zei ikkanhet: Ja en toen ik zwanger was maar dat telt niet. Daar denkt je kind anders over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Naar de kapper, toch maar een paar lichte strepen erin. Ik ben nog niet grijs genoeg, en die peper en zoutbaan tot mijn oren, met hier en daar een grijze haar, dat werkt niet voor mij. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Reacher: Daar denkt je kind anders over Bedoel dat telt niet als niet drinken omdat dat vanzelfsprekend is. 2 augustus 2022 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 4 minuten geleden zei ikkanhet: Dank je wel. Ja dat is best veel hé maar telt km ffie enzo niet mee? Als je twee liter per dag drinkt mag je koffie en thee mee rekenen (lees ik net op gezondheidsnet ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 2 minuten geleden zei ikkanhet: Bedoel dat telt niet als niet drinken omdat dat vanzelfsprekend is. I know. Niet voor iedereen hoor, dus het is sowieso fijn dat dat gelukt is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 5 minuten geleden zei rapilos: Als je twee liter per dag drinkt mag je koffie en thee mee rekenen (lees ik net op gezondheidsnet ) Dan haal ik zeker 2 liter. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 2 minuten geleden zei Reacher: I know. Niet voor iedereen hoor, dus het is sowieso fijn dat dat gelukt is. Ja en ook niet gerookt in de zwangerschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 goeiemooiemorgen frummers dit lijkt op strandweer weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Goedemorgen! Nog 4 dagen werken inclusief vandaag en dan 3 week vakantie! DAGPACT FONNY Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Je lever heeft vocht nodig om koffie af te breken. Ik heb geleerd dat koffie en zwarte thee daarom niet meetellen. Van veel koffie drinken krijg ik last van mijn maag en word ik hyper. Ik probeer het bij drie, max 4 te houden. Wat ik soms best moeilijk vind. En veel water drinken ook. Dan moet ik weer veel naar de wc, en dat komt niet altijd goed uit. Vandaag ben ik vrij, voel me moe. Weet niet goed of ik er aan toe moet geven of in beweging komen. Ik denk het laatste, ga het zwembad maar weer opzoeken. Gisteren heb ik ook al lopen lummelen, teveel is ook weer niet goed. Gisteren las ik een paar interviews met 100 jarigen, die vertelden wat volgens hen het geheim was van een lang en gezond leven. Een opgewekt humeur en in beweging blijven, zeiden er veel. Naast niet roken en geen alcohol. Een mens is gemaakt om te bewegen en niet om achter de laptop te zitten. @ikkanhet gefeliciteerd met drie maanden niet drinken, echt knap hoe je de knop hebt omgezet. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Dank je wel @Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 (bewerkt) Twee jaar geleden of zoiets had ik hier met iemand (ik weet nog wel met wie) een heftige discussie over wel of niet verslaafd zijn aan tramadol / opiaat. In september heb ik een intake bij Transcare. Deze link gaat over chronische pijn en afbouw van opioide. Misschien heb je hier wat aan? Opioide afbouw 2 augustus 2022 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Vandaag ook maar eens in de benen.Gisteren niet veel gedaan.Veel teveel nagedacht over van alles, totdat het doemdenken werd. Alles heeft tijd nodig en ik moet leren, wat meer geduld te hebben. Nu koffie en naar de markt. NOOTJES!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Dagpact: FONNY Freekie Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Dagpact: FONNY Freekie Quinn Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Weer een streep. Ik wil geen streep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Dagpact: FONNY Freekie Quinn Spirit even de streep weggehaald voor @Spirit Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Dagpact: FONNY Freekie Quinn Spirit IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Fijne avond allemaal en voor straks slaap lekker. sterkte voor diegenen die het kunnen gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden