ikkanhet Geplaatst 21 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2022 Goodmorning sunshines Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 21 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2022 Morguh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 21 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2022 Goedemorgen vroege vogels!!!! Eerst koffieeeeee☕️☕️☕️☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 21 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2022 DAGPACT FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 21 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2022 11 minuten geleden zei Fonny: DAGPACT FONNY zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2022 Goeiemorgen @Zbben @Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 21 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2022 Goedemorgen @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 21 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2022 Goedemorgen zzb & ikkanhet....het giet hier...heerlijk...zo blij dat de temperatuur gedaald is....zou bijna een regendansje gaan doen in de tuin.... Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2022 8 minuten geleden zei Fonny: Goedemorgen zzb & ikkanhet....het giet hier...heerlijk...zo blij dat de temperatuur gedaald is....zou bijna een regendansje gaan doen in de tuin.... Ja ik zou zeggen doen, zie het zo voor me Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 21 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2022 Goedemorgen, Freekie meld zich ook weer. Eerst koffie! Behoorlijk spierpijn van sporten en zwemmen van eergisteren.. 9 uur geslapen, kon nog wel langer maar moet aan het werk.. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 21 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2022 DAGPACT FONNY zbb Freekie Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2022 Goeiemorgen @Freekie Herkenbaar spierpijn op plaatsen waar je niet eens wist dat ze er zaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2022 Goedemorgen! Koud hé? karin123, nancy en Fonny reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2022 20 minuten geleden zei niks: Goedemorgen! Koud hé? Goeiemorgen @niksik had net echt kippenvel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2022 Goedemorgen allemaal, Weer heel slecht geslapen vannacht Ondanks dat ik alles open had gezet, tegen elkaar was het de hele nacht nog steeds 27 graden in de slaapkamer op een gegeven moment er maar weer uit gegaan, met als gevolg dat ik om 1.00 vannacht Obese aan het terug kijken was Nu, moe en gammel Bed afgehaald en eerst maar eens verschonen Nest zag er niet meer uit na al dat gewoel en gedraai de afgelopen nachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2022 Er hangt een soort mist buiten Lijkt niet of het veel geregend heeft, hoewel de straat wel wat vochtig oogt Binnen ruim 25 graden Buiten bijna 20 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 21 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2022 Goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2022 Dagpact; Fonny Zbb Freekie Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2022 Goeiemooiemorgen frummers. Nou mijn huis is opgeruimd en schoon en nu regent het helaas. Alles staat open, fiets zo ophalen bij de fietsenmaker en dan kijken of we de stad in gaan of een filmpje pakken, of de afspraak naar morgen verzetten. Het waait hier lekker door, hoger dan 25 is het niet geworden en prima geslapen. Voor mij hoeven hittegolven niet meer zo, ik kan er minder goed tegen nu, maar ja daar vraagt het weer niet om he, en die klimaatveranderingen deden we zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2022 Hier ook alles tegen elkaar open Jane Dekbed hangt uit het raam Geen energie om wat te doen, maar ga toch maar een beetje het huis schoon maken denk ik Op het gemakkie he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2022 Goedemorgen frummers, Even een bakje neerzetten hier en dan snel weer door. Foei, wat was het gisteren ook weer warm, geen wolkje gezien de hele dag... Vannacht heeft het een beetje geregend en nu is het lekker grijs. Dagpact: Fonny Zbb Freekie Rapilos Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2022 Nou zus is onderweg en het stort momenteel. Dat wordt dus niet onze mooie stad showen vandaag. Getverdegetver, zul je net zien. Nou ja, eens kijken wat het filmhuis of netflix te bieden heeft dan. Mooie dag mensen. rapilos en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2022 Hier regent het nu. Heerlijk. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 21 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2022 Hier ook regen.Lekker alles tegen elkaar open gezet.Heerlijk even zo'n dagje Ik kom helemaal bij.Zit te denken aan erwtensoep . Fonny en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2022 Dagpact: Fonny Zbb Freekie Rapilos Yvonne Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden