Spring naar bijdragen

Zaterdag 9 juli 2022

Aanbevolen berichten

Goedemorgen.  Straks het huis opruimen en schoonmaken en wassen opvouwen, ontplofte bende hier. Daarna mezelf onder handen nemen: sporten, haar verven (kappersafspraak ging niet door vanwege zieken) en misschien mijn nagels weer ns laten doen, ze zien er niet uit en volgende week wat sociale bijeenkomsten. Vanavond naar vriend. Nu even mezelf motiveren om in actie te komen;) @Yvonne hoop dat er bij jou niet teveel onverwachte regeldingen zijn vandaag:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei rapilos:

@ikkanhet
Ik heb wel eens gehoord, dat een lever zich weer kan herstellen als je stopt met drinken.
Ik zou het wel zeggen hoor tegen de artsen, dat je veel gedronken hebt, dan krijgen ze toch een beter en eerlijker beeld van het geheel

Hopelijk ja dat zal er ook wel van komen en ze zijn niet dom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Rapi, wat heb jij veel afspraken, etentjes en zo altijd, ik zou het er gewoon benauwd van krijgen. 
Maar ik hoop in ieder geval dat het gezellig zal zijn vanavond.5rt4
Ik ben bang dat ik een halve kluizenaar ben geworden inmiddels, hahaha. 
Kan zo enorm genieten van rust, vogelgeluiden en niemand om me heen.... 
Wat ga jij goed @Freekie, top hoor. 
En wat een stress nu toch weer @ikkanhet, kan me zo goed indenken dat je hem knijpt. We duimen voor je hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Reacher:

Maar ben jij zelf van de feestjes @rapilos? Of is het iets wat je vriend graag doet?

Nee, eigenlijk ben ik helemaal niet van de feestjes
Vriend is er dol op, zijn hele familie trouwens
Ondanks dat hij al over de 70 is, wil hij het liefst elke zaterdagavond weg , dat deed hij zijn hele leven
Ikke niet hoor, kan ook heel erg genieten van een kneuterig avondje op de bank, of na het eten even een stukje lopen
we proberen hierin een balans te vinden, en dat lukt redelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er tijdens de lockdown ook achter gekomen, dat ik maar beperkt sociaal ben.Ik ga me ook niet meer aanpassen, dat voelt als geforceerd.Ik ga mijn eigen weg en dat bevalt me prima.

Altijd maar dat rekening houden met anderen.Ik hou nu rekening met mezelf.

1 sociaal cluppie is voldoende en is redelijk te overzien :rolleyes:.

Voor de rest sluit ik me aan bij @Reacher.Een op een.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...