ikkanhet Geplaatst 30 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 30 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2022 Goedemorgen! Nog even, en het manchet mag af @ikkanhet. Fijn voor je. dagpact Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2022 Goeiemorgen @Maja Ja gelukkig wel al heb ik ondanks dat toch redelijk geslapen gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 30 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2022 Goedemorgen dames!!!☕️☕️☕️☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 30 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2022 5 minuten geleden zei Maja: Goedemorgen! Nog even, en het manchet mag af @ikkanhet. Fijn voor je. dagpact Maja FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 30 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2022 4 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @Maja Ja gelukkig wel al heb ik ondanks dat toch redelijk geslapen gelukkig. Vandaag de manchet er af...en een buikecho? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2022 3 minuten geleden zei Fonny: Vandaag de manchet er af...en een buikecho? Goeiemorgen @Fonny Voor de echo krijg ik nog een afspraak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 30 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2022 Soort van APK? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2022 Goedemorgen. Vrij vandaag. Drukke week gehad tot nu toe, dus wel even fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2022 15 minuten geleden zei Fonny: Soort van APK? Ja zo zei ik het ook al zeg met bloed prikken doe maar van A tot Z Spirit en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 30 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2022 Goedemorgen vanuit Den Haag dagpact Maja FONNY Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2022 dagpact Maja FONNY Yana ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2022 Daaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrr is de koffie..... Goedemorgen frummers. Het wordt weer pittig warm vandaag, brrrrr.... Ik ga wel in de koelkast zitten Maar voor de liefhebbers: geniet ervan. Ik hoop dat het feit dat je even uit bed was aangeeft dat het de goede kant op gaat @Reacher? Sterkte, hou vol. Dagpact: Maja FONNY Yana ikkanhet Yvonne nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2022 dagpact Maja FONNY Yana Ikkanhet nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2022 Dagpact: Maja FONNY Yana Ikkanhet Yvonne nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2022 goeiemooiemorgen frummers nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 30 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2022 Zo, ik heb al een taart gebakken om mee te nemen naar de schoonzussen. Of nou ja... een uit Frankrijk meegenomen zak waarvan ik de inhoud in de ovenschaal heb gedaan en na een kwartiertje is het klaar en ook nog superlekker. Het is wel praktisch dat tegenwoordig bijna alle familie en vrienden met pensioen zijn, je kan de hele week door afspreken. Ik ben verbijsterd door de drukte hier, ál die mensen op een kluitje, overal en altijd verkeersgeluid, dat zal toch voor veel mensen een aanslag zijn op het zenuwgestel. Mijn wens is om ooit weer in Nederland te wonen maar hoe fijn is dat eigenlijk? Is het bij jou in Groningen nog wel echt stil soms @Yvonne? En holy moly wat zijn de huizen hier duur, ik weet niet of ik dat ooit zal kunnen betalen. Voorlopig tel ik maar mijn zegeningen in Frankriik. Reacher, Fonny, karin123 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2022 recept Yana? snel en super()lekker ook nog heerlijk! ik maak nog vaak die havermoutmuffin van Lieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2022 Hahahaha.... ja @Yana, het ís in grote delen van Nederland verschrikkelijk druk, lawaaiig en op elkaar geprakt... Zo ongelooflijk stil en weids als waar jij woont is het hier in het noordoosten niet, maar het is hier wel heerlijk rustig en je hebt hier ook de ruimte. Als de wind 'verkeerd' staat hoor je de geluiden van de provinciale weg in de verte, maar het is kan hier inderdaad nog echt stil zijn (als je de vogels niet meetelt natuurlijk) Op dit moment lijken de vogels trouwens ook even ingedut te zijn, dus ja: STiL. En ik realiseer me dat dat een ongelooflijke luxe is. Dit is een streek met veel mooie natuur en veel rust, ik realiseer me dat ik een bevoorrecht mens ben. Yana en Fonny reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 30 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2022 Het is geen recept @lady jane. De taartmix kant en klaar gekocht in Franse supermarkt. Geen idee wat er in zit (zal niet al te gezond zijn vrees ik). Ooit ontdekt toen er familie kwam eten die geen gluten mag en ik in het glutenvrije schap deze chocoladetaart vond, sindsdien een hit in huize Yana. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 30 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2022 Klinkt goed @Yvonne, wie weet kom ik daar in de buurt mijn oude dag doorbrengen. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2022 Goedemorgen. Wat zal dat wennen zijn idd @Yana! Toevallig viel het me gisteren op hoeveel storende geluiden er continu zijn. Klusgeluiden in tuinen, telefoongesprekken die je kan meeluisteren, geschreeuw, harde eentonige muziek, verkeer, pfffffff. Gelukkig ook veel vogels. Snap dat je wel even moet omschakelen. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2022 Moet zeggen dat wij ook lekker rustig wonen met veel bos rond om ons heen Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 30 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2022 Brabant? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2022 Ik woon in de randstad, 13 minuten vanaf Amsterdam. Het is hier héérlijk rustig, echt waar. Het is ook maar net wáár je precies woont. Maar de huizenprijzen zijn inderdaad beláchelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden