Remi1 Geplaatst 27 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2022 Stuur maar door @rapilos! Dan kan ik ademhalen het is te vies warm en te benauwd als ik bezig ben..Dan gooi ik de was die net klaar is in de wasdroger. Morgenochtend moet ik nog wat medische tsjek up en dan wil ik graag weer water op. Dus ik moet nu nog even wat door huishouden. Verfrissend buitje mag! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2022 DAGPACT ikkanhet Maja Fonny Yvonne Quinn Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2022 Hopelijk woon je niet in Zierikzee @rapilos. Goedemiddag, het zelfde ritueel hier. Maandag is het flink door het huis heen, om de rest van de week vooral te genieten van het hopelijk mooie weer. Mini is op maandag op de opvang, dus ik heb mijn handen vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2022 Nu is @Quinn er weer, hai Quinn, en is @Reacher er weer niet. Gaat het een beetje Reacher? Helpt het als ik een lekkere taart maak? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2022 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 27 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2022 Hier is het aardig opgefrist, na een flinke bui.Gelukkig geen windhoos .Schijnt zelfs iemand om het leven te zijn gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2022 Hier ook weer opgeklaard gelukkig Nee, ik woon niet in Zierikzee @niks Windhoos daar he ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 27 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2022 @Maja ik hoop dat het snel geregeld kan worden zodat ze weer gewoon bij je thuis is. Dat is ook niet gemakkelijk, maar thuis is altijd fijner. Spijker op de kop @Quinn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2022 Hallo. Ik kom even zeggen dat ik pittig ziek ben. Ik ben 500.000 keer gevaccineerd. ik moet er niet aan denken hoe ziek ik zónder was geworden. Ik heb medicijnen en die slaan aan. Komt goed. Zo niet, dan toch Fijn dat je er weer bent @Quinn nancy, Hadocque en lady jane reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2022 Beterschap lieverd! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 27 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2022 All the best, Rietsj. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 27 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2022 Ik ben nooit gevaccineerd en ik heb nooit covid gehad. Speculeren over "wat als" heeft denk ik weinig zin. Vanaf 2200 uur mag ik niks meer eten (morgen nuchter bloedprikken) dus nu verbeeld ik me dat ik gigantisch veel moet (vr)eten. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2022 Slaap ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2022 Slaap lekker allemaal en morgen gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden