Spring naar bijdragen

Zaterdag 18 juni 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei lady jane:

goeiemooiemorgen frummers:sun:

@ikkanhet als je nog niet weg bent, er zijn homeopatische korreltjes genaamd Urtizon, die uitstekend helpen tegen hitte uitslag, de jeuk gaat ook heel snel weg ervan. iets van rond de 8 euro en je hebt genoeg voor een jaar of twee, is min ervaring. Ik gebruik ze al jaren zelf.

Bedankt voor de tip, ik was inderdaad al weg maar noteer het me. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Yvonne:

Oh ja, dat vergat ik nog: ik heb al jaren een plekje (niet zichtbaar) op mijn rug wat jeukt@ikkanhet, gekmakend.
Ik ben toen eens op internet gaan zoeken naar smeersels tegen jeuk en stuitte op Theranal daar zit een stofje in dat echt goed werkt tegen jeuk. Het is eigenijk aambeienzalf, maar dat maakt niks uit, het helpt. 

Ook die zal ik noteren bereid alles te proberen om van die gekmakende jeuk af te komen bedankt :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker de hele dag gedobberd. Met de boot naar de supermarkt (jaha, dat kan hier in ‘n durrepie 5 km verderop), daarna doorgevaren naar ‘n verlaten plekje buiten de betonning met ‘n erg lage waterstand. Voor anker, heerlijk tegen de rietkraag. Als kers op de taart twee Zeearenden (ouder en jong?)op ‘n paarhonderd meter zien duiken,geweldig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het langer warm weer is krijg ik ook van die kriebelende warmtebultjes, heel vervelend inderdaad. Koelen en er vanaf blijven. @Rosee ik heb gisteren teveel gedronken. Vier grote bieren. Eigenlijk had ik gewoon dorst, een liter spa rood mee was beter geweest. Daarvoor af en toe op een terrasje, het was de afgelopen dagen teveel. Het lijkt of ik er naar toe werk. Dat het nu weer klaar is voor de komende tijd. Weer gaan mediteren in de ochtend, dat geeft mijn kop meer rust dan alcohol.

Morgen moet ik ook met de trein, ik zal wel rekening houden met uitval. Even ruimer inschatten. Vanavond op de fiets, naar een verjaardag in een huis waarvan ik verwacht dat het snikheet is en iedereen op het kleine balkonnetje staat. Vroeg heen, vroeg weg. 

Ik had wel willen zwemmen, maar het zal daar wel druk zijn. Ik heb lekker thuis een beetje gerommeld en geluisterd naar een mooie podcast. Interviews met een dementerende vrouw, die niet op kan houden over een jeugdliefde waar haar familie nog nooit van had gehoord en waarvan ze zwanger zou zijn geweest. De journalisten gaan uitzoeken of die man wel bestaat en wat er waar is van haar gedachten. Heel erg mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Endoor:

Wat heb ik lang in de paniekstand gestaan.Heb tegen een burnout aangezeten.Nu pas de rust, om alles weer op een rijtje te zetten.Het is een raar gevoel om overspannen te zijn.Het leek wel of ik ineens een zesde zintuig had.Kon dwars door de mensen heen kijken en voelde ook de spanning van anderen.

Nu kop er weer bij en door..

Kun je überhaupt in een burn out raken als je geen baan hebt??

Sorry schiet mij maar lek hoor! Heb je wel enig idee wat een burn out inhoudt ?!  Zal wel aan mij liggen, dit schiet mij een beetje in het verkeerde keelgat. 
 

Ik zit zelf tegen een burn out aan, maar ik moet wel zeggen dat ik gemiddeld 50 uur per week werk. Óók om mensen te onderhouden zoals jij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hadden een heel goedkoop uitje vandaag. Naar een winkelplein, waar de fonteinen aan waren. Mini heeft zich kostelijk vermaakt. Waar anderen van haar leeftijd toch afstand hielden, liep ze er dwars door heen, kletsnat. Een ijsje eten en een blij en tevreden kind en ouders. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Endoor:

Dus een burnout kan je alleen hebben, als je werkt?

Van wie heb je deze diagnose dan Spirit? Of is dit slechts een aanname van jezelf? Niet iets ongewoons voor jou trouwens. Anders kwam je hier niet al jaren, in een telkens nieuw jasje. Ook niet voor niets dat je dit doet, toch ?? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lieve Spirit, dat gaat al jaren zo. Op en neer en op en neer. Ik hoop van harte dat je straks de hulp gaat aanvaarden en niet van te voren alweer denkt, ik red het wel alleen. Of na een paar keer weer stopt. Het is zo terugkerend riedeltje met je. Hallelujah, iets minder Hallelujah, geen Hallelujah, hulp nodig, nu echt, echt! Oh wacht Hallelujah! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...