Reacher Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Goedemorgen! Beterschap @niks en @Roseeen welkom @Bestwelen @Fonny. Was port ook jouw nemesis drank @Francoise? Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Huh? Ik ben net gepromoveerd tot oudgediende hier op het forum Moet ik nu contributie gaan betalen? Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 nee hoor @Reacher alleen tracteren. welkom bij de club Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Waar trakteren oudgedienden op? Mandarijntjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 @Reacher ouwe taart Francoise en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 ik help je even op weg maar de rest mag je zelf doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 9 minuten geleden zei Quinn: @Reacher ouwe taart Ik mis een om bij berichten te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Geen mandarijntje voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 8 minuten geleden zei lady jane: ik help je even op weg maar de rest mag je zelf doen Dank je wel! Ik zal deze keurig achterin de voorraadkast zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 3 minuten geleden zei Reacher: Geen mandarijntje voor jou! Waarvoor mijn hartelijke dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 2 minuten geleden zei Quinn: Waarvoor mijn hartelijke dank. Tien mandarijntjes voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Ga je niet op het dagpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 10 minuten geleden zei Reacher: Ga je niet op het dagpact? Ja ouwe @Reacher DAGPACT Yvonne Fonny Ikkanhet Maja nancy Mandarijn keer tien Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 DAGPACT Yvonne Fonny Ikkanhet Maja nancy Mandarijn keer honderd Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Ik ga aan de opruim. Laterrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Oh, wat leuk, daar wil ik nou al tijden heen! Nog nooit geweest. Veel plezier, @spirit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 1 uur geleden zei Reacher: Goedemorgen! Beterschap @niks en @Roseeen welkom @Bestwelen @Fonny. Was port ook jouw nemesis drank @Francoise? Ik dronk vaak wijn op feesten maar thuis alleen was het meestal port Nemesis opgezocht en ja dus Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Veel plezier @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Met de regen is het misschien wel lekker rustig in Blijdorp. In het zwembad in elk geval wel. Heerlijk in de regen gezwommen. Het weekend is eigenlijk ongemerkt alcoholloos voorbij gegaan. Fijn is dat. Het heeft er ook mee te maken dat ik minder vaak, en vroeger op de dag boodschappen doe. En ik heb het s avonds niet laat gemaakt. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Ik eet hete makreel van de toko. Zelf atjar gemaakt. 0.0 % bier erbij. Die lag al een tijdje te wachten. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 DAGPACT Yvonne Fonny Ikkanhet Maja nancy Mandarijn keer honderd Reacher Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Wat een regen al de hele middag zeg. Lekker gelezen, kruidenthee erbij en nootjes. Bed ook nog verschoond na het werk vanochtend. Wasmachine draait. Eco programma 3 uur en 3 kwartier nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Doe nooit zo'n lang programma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Dat lijkt me ook lekker Lonster, zwemmen in de regen. Toch doe ik het niet. Best wel dapper van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 (bewerkt) Nee, ik ook niet... die wasmachine op zo'n lang programma, bedoel ik. Wat heerlijk @Lonster, zwemmen in de regen! Niets heerlijkers dan dat! Jeetje, ik zit voor het eerst sinds tijden weer eens op dit forum via mijn laptop, er gaat een wereld voor mij open! Wat een onzin aan de rechterkant, zeg :-) (wat moet je ermee..) , en alles zo gróót! Ik ga maar snel weer terug naar mijn mob, haha, dan is het forum niet zo overweldigend! 6 juni 2022 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden