nancy Geplaatst 3 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 (bewerkt) @ikkanhetGa iets doen, leidt jezelf af. Douchen, bedden verschonen, tanden poetsen en dan koffie zetten. Vervolgens iemand bellen en dan blij zijn dat je daar weer vanaf bent. Vervolgens lekker pyjamaatje aan, filmpje kijken en naar bed. Dat ga ik doen, denk ik . Morgen met de kinderen en kleinkinderen naar de Efteling . Jammer dat ik een zwaar gekneusde voet heb. Wordt wat lastig lopen. Maar goed, wel héél erg leuk! 3 juni 2022 bewerkt door nancy niks en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 2 minuten geleden zei lady jane: Ik lig op t strand de ns spits uit te liggen. Het is nog zo warm! De volleyvrienden zijn naar huis en ik geniet eindelijk rustig van mijn boek. Aan de randen vd dag. Van Femke v der Laan, mooi, ontroerend en zo vol v liefde geschreven. Ff geen eten nodig nog zo. Heerlijk zen en genieten dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Zojuist zei nancy: Ga iets doen, leidt jezelf af. Douchen, bedden verschonen, tanden poetsen en dan koffie zetten. Vervolgens iemand bellen en dan blij zijn dat je daar weer vanaf bent. Vervolgens lekker pyjamaatje aan, filmpje kijken en naar bed. Dat ga ik doen, denk ik . Morgen met de kinderen en kleinkinderen naar de Efteling . Jammer dat ik een zwaar gekneusde voet heb. Wordt wat lastig lopen. Maar goed, wel héél erg leuk! Douchen en bedden reeds gedaan en tanden en koffie ook. Nu inderdaad voor tv dan waait het zo wel weet over. Thnx bolletje en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Alvast veel plezier morgen @nancyen doe toch maar voorzichtig met je voet. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 13 minuten geleden zei ikkanhet: Ja @rapilosde gedachte van mag ik nou niks meer. Tja, die gedachten heb ik ook vaak helaas. Maar goed, begin me wel steeds energieker te voelen. Volhouden maar hè ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Gisteren in het ziekenhuis geweest voor een foto, gelukkig niet gebroken. Dit komt ook wel weer goed. Thnx. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Gekneusd doet soms meer pijn dan gebroken. Afwisseling tussen bewegen en rusten proberen maar. En als t teveel wordt je laten duwen in zôn karretjes die daar voor zijn, vinde de kl.kidz vast hilarisch. Veel plezier Nancy. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 13 minuten geleden zei rapilos: Tja, die gedachten heb ik ook vaak helaas. Maar goed, begin me wel steeds energieker te voelen. Volhouden maar hè ! Ja daar ga ik voor. Meer energie wacht ik nog op dat wisselt nog sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Nou ja, energie..., Net een half uurtje op de bank gelegen half in slaap Maar ja, werk wel dagelijks een flink aantal uren in de tuin, en vanochtend ook al op pad geweest. Slaap daarom snachts ook meestal als een roosje niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Wat ik lust is weg of verstopt @spiritga ook zeker niet drinken weet dat het bepaalde momenten erger is maar ook weer weg ebt. Heel veel sterkte en beterschap met je hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 (bewerkt) # 3 juni 2022 bewerkt door nancy Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 15 minuten geleden zei spirit: Heb ook een rede om te drinken.De hond is weer ziek. Heb weer allemaal poep moeten ruimen.Weet het even ook niet meer Dat lijkt mij nu juist een hele goede reden om niet te drinken! karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 (bewerkt) Pannenkoeken waren lekker. 3 juni 2022 bewerkt door niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 @ikkanhetMag niet meer= wil niet meer @spiritEen reden om te drinken is altijd wel te verzinnen. Goedemorgen trouwens. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 13 minuten geleden zei Pinkman: @ikkanhetMag niet meer= wil niet meer @spiritEen reden om te drinken is altijd wel te verzinnen. Goedemorgen trouwens. Ik wil het ook zeker niet meer. No way Pinkman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 En sta op het maandpact. Pinkman en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Er zit een enorm verschil in iets niet meer mogen en niet meer willen daarom reageerde ik ook even op je. Maar goed dat je op het maandpact staat en jezelf net liet horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Zojuist zei Pinkman: Er zit een enorm verschil in iets niet meer mogen en niet meer willen daarom reageerde ik ook even op je. Maar goed dat je op het maandpact staat en jezelf net liet horen. Ja ik heb inderdaad de switch gemaakt van ik mag niet meer naar ik wil niet meer. En dat helpt me echt er doorheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 3 minuten geleden zei ikkanhet: Ja ik heb inderdaad de switch gemaakt van ik mag niet meer naar ik wil niet meer. En dat helpt me echt er doorheen. Offehhh......ik HOEF niet meer...seen that, done that..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Voor mij maakte het destijds ook veel verschil in hoe ik keek naar het verschil in niet meer mogen en niet meer willen. Minder strijd met mezelf door niet meer te hoeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Ja ben er ook super blij mee want het maakt echt een groot verschil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Niet mogen maakt dat ik me zielig voel niet willen maakt me sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Niet hoeven maakt het nog meer relaxter. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 De ene dag is de andere niet wanneer het op niet drinken aankomt maar voor mij is het toch accepteren dat ik verslaafd was met alles wat daarbij hoort. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Wens jullie een fijne avond en voor straks slaap lekker. Morgen gezond weer op. nancy, Hadocque en Pinkman reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden