Spring naar bijdragen

Woensdag 18 mei 2022


Aanbevolen berichten

Jeetje, wat ontzettend lief allemaal. Ontroerend. Dankjulliewel.:heart:
Duurt lang he, en het kan nog wel 2 uren duren. Maar dat is duidelijk verteld dus dan mag ik er vanuit gaan dat alles vooralsnog volgens plan verloopt.

Nu had ik pizza baquettes in mijn planning staan omdat ik die zo lekker vind en dacht wat troostfood voor dit moment, maar ik krijg nu echt niks door mijn strot gekregen. Geeft niks, hoeft ook niet.
Vandaag moet ik niks beslist wél doen, alleen maar 1 ding beslist niet doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hier is alles afgehandeld. Rib uit mn lijf, waar ik geen boterham minder om zal eten. Beide verzekeringen keren niet uit. Wel botencrash maar geen jetski. Weten we ook weer. Lunch smaakt weer en de rest genieten we gewoon weer. De enge eigenaar was naar Kos en zijn broer is de aardige en redelijke vd twee, dus we konden elkaar open en eerlijk de hand schudden gelukkig. Eind goed al goed.

Nu jij en jullie nog @Remi1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben zojuist gebeld. Het heeft nog langer geduurd dan verwacht omdat ze zorgvuldiger moesten zijn, maar zoals het nu lijkt is hij er goed doorheen gekomen,
dwz het lijkt er niet op dat er zenuwen geraakt zijn op het eerste gezicht want hij kon armen en benen bewegen.
Hoe het verder gaat ontwikkelen is afwachten maar voor nu ijkt het goed, ligt nu nog op de recovery/ uitslaapkamer maar aan 
het eind van de middag weer op zaal is de verwachting.

En ik? Dat weet ik even niet eigenlijk. Hoeft nu ook nog niet perse, komt nog wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister toen ik in het ziekenhuis was en ik even afgezonderd was van husband kwam er een zuster bij mij en toen zegt zegt ze 
"en hoe gaat het met mevrouw?" Ik zeg goed hoor. Ja zegt ze, dat zeggen we allemaal als het om ons gelieven gaat passen we ons graag met liefde aan maar of we dat ook altijd maar willen en kunnen???

Dat vond/ vind ik wel een dingetje. Alcohol gerelateerd ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei niks:

Ben je nog heen geweest?

Nou..hij belde me vanmiddag dat ik het beeld moest wissen van hem in rolstoel (zoals het was toen ik gister bij hem weg ging) omdat hij nu zelf kan lopen. Dus ik zeg Oh ja, is dat zo? Ja dat was zo. Zonder wat te zeggen heb ik na 24 jaar domweg het OV gepakt (wilde m"n kinderen niet vragen te rijden enzo, noch erbij hebben) om het zelf te aanschouwen. Dus ik kom daar en zit hij in die rolstoel maar ging staan en liep er een paar stappen achter. Hij lachte zelfs, nou wanneer ik dát voor het laatst gezien heb dat hij lacht..

Eerlijk? Ik zie geen verandering (is ons ook niet beloofd, alleen maar voorlopige stilstand van achteruitgang) maar als hij denkt van wel, en ik dat gemotiveerd heb door mezelf óók te laten zien dat ik er was/ben en steun, is dat alleen maar mooi.
Positieve energie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...