ikkanhet Geplaatst 13 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 Lekker blijven @Judithdan gewoon ff vandaag misschien wat afstand nemen. Doe ik ook vaker en heb ook vaker woorden hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 13 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 Gedoe om niets. Goede tip van ikkanhet, even wat afstand nemen en later weer terug komen. Iedereen reageert wel eens een beetje chagrijnig of net wat scherper. Of je leest een verwijt waar dat misschien niet bedoeld is. Ik vind het ook jammer dat suusstopt hier als een vrolijke springinhetveld ruim een week schrijft, en dan opeens verdwijnt. Hoop dat ze nog terug komt en ze niet de handdoek in de ring gooit. Vanmiddag 14 km wandeling op het programma. Fijne vrijdag! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 Heel veel wandel plezier @Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 Mijn advies: neem een forumpauze, @Judith. Misschien kun je het daarna wat relativeren. Wat er nu gebeurde valt in mijn ogen in de categorie much ado about nothing. Laat je account gewoon staan. Opheffen kan altijd nog. Sowhat en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 13 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 Lieve @Judith het is hier soms net het echte leven . Niet door het onkruid de bloemen vertrappen , zo'n vreselijke mooie metafoor , volgens mij kwam die ook van jou . @Yvonne en @Quinn zijn mega sociaal en al een eeuwigheid hier . Wij zitten hier al wat langer en weten dat zij het niet verkeerd bedoelen . Ook begrijp ik jou kant want zo kun je het inderdaad ook oppakken . Ik hoop echt dat je blijft meid . Ik was juist zo blij om weer een stevig actief vast lid in onze gelederen te hebben . Knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 13 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 @Quinn, sorry maar waar zit je ergens . Heb ik volgens mij allemaal gemist . Begrijp niets van een rodeostier etcetera? Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 8 minuten geleden zei Francoise: @Quinn, sorry maar waar zit je ergens . Heb ik volgens mij allemaal gemist . Begrijp niets van een rodeostier etcetera? In Turijn meen ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 13 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 3 uur geleden zei Adri02: Is je ochtendsherry soms niet goed gevallen? Je komt wat opgefokt over. Wat een kutopmerking Adri. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 Net heerlijk buiten gezwommen in lunchpauze. Lees nu dat @Judithhaar account wil opheffen,niet doen joh. Laat t even bezinken, weet zeker dat je veel aan het forum hebt!! Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 13 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 (bewerkt) De sfeer is niet bepaald een vriendelijke welkom naar een nieuweling toe wel? En dan ook nog iemand die herhaaldelijk aangeeft hier een schat aan info te vinden en er heel wat aan heeft, er veel tijd en energie insteekt en dan ons, oudgedienden, ook nog veel positieve feedback geeft. Over wie zegt dit wat? Anderzijds is het zo dat, tenminste ik wel, frummen moest leren. In het begin heb ik ook vaak heel boos de pc afgesloten en er zelfs van gedronken. @Judith 13 mei 2022 bewerkt door Remi1 naam toegevoegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 @Quinnwat is dat met die rodeostier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 Heb je van de pc gedronken @Remi1? Grapje Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 13 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 (bewerkt) Ben jij nooit woedend weg gegaan hier en er zelfs van gedronken @Rosee? Ik wel hoor, best wel vaak eigenlijk. Nu niet meer hoor maar in het begin wel. HALT he. DE A= Angry. Een trigger. 13 mei 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 Mijn 2 zoons hebben allebei hun eindexamens. Een en al relaxtheid in huis, not. Heb wel met ze te doen, zoveel stress. Maar goed, we hebben het allemaal gedaan... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 @Remi1nee ik nog nooit. Dat triggert me niet geloof ik. Maar kan het me evengoed best voorstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 Ik moet weer ff aan de slag. voor iedereen die t nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 13 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 Sterkte ook zeker voor jou @Rosee met 2 jongens die tegelijk examen..pffft. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 13 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 Mwahahaa @Adri02 toch! Flink staaltje girlpower op dit forum he?! Dit meen je niet serieus hoop ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 Zojuist naar een begrafenis geweest, ik heb me verbaasd over de poppenkast die men er van maakte, maar goed... ik denk even hier binnen te wippen, even mijn kop een andere kant opzetten en dan zie ik al die bovenstaande berichten... Sorry mensen, maar ik reageer toch ook nog heel even. @Judith, waar haal je in hemelsnaam het gevoel vandaan dat ik jou aanval? Lees mijn berichten naar jou van vanmorgen nog eens goed: 6 uur geleden zei Yvonne: Hartstikke lief, maar gaat dat niet een beetje voorbij aan het idee van het dagpact?: je neemt je voor om die dag niet te drinken en geeft dat hier aan. Op deze manier neem jij het je voor voor ikkanhet, maar misschien heeft ikkanhet heel andere voornemens voor die dag, hoe jammer ook, ook dat kan gebeuren... 5 uur geleden zei Yvonne: Ik heb het verhaal wel gelezen Judith, ik schreef hoe ik daarover denk, maar als jullie het anders voelen... geen enkel probleem hoor In geen van beide zit ook maar een greintje van een aanval, integendeel. Dat tweede bericht was naar aanleiding van jouw best wel stekelige opmerking: "Om nou conclusies te trekken uit 1 opmerking, zonder het hele verhaal te lezen, en daar ook nog berichten over te posten. Tja...." En daar heb ik heel normaal op gereageerd, er zelfs nog een smiley bij gezet... Dus echt Judith, waarom zo heftig mijn kant op, eigenlijk al vanaf mijn eerste reactie van vanmorgen? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 En verder zal ik me er niet druk over maken mensen. Ik hoop dat @Judith zich bedenkt en gewoon blijft. En wat alle andere heftigheden op deze 4 pagina's betreft: ik heb ze niet goed gelezen, want was geschrokken van de reactie van Judith... Ik hoop dat @Francoise een goed gevoel over de begrafenis van haar broer heeft (dat was toch ook vandaag? ) En ik ben blij @Quinn weer te zien hier, die miste ik eigenlijk best al een poosje.... Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 @Yvonne dat is vervelend thuiskomen na een begrafenis, ik hoop dat je je inmiddels toch wat beter voelt. Sterkte voor vandaag. Ik ben er inderdaad wat minder, kan het niet goed vinden. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 13 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 Sjeesus, het gaat hier echt helemaal nergens over, wat een nodeloos gezeik zeg. En het gaat maar door. Beetje Dondersteen- achtig wel. Sowhat en Hadocque reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 3 uur geleden zei Remi1: Ben jij nooit woedend weg gegaan hier en er zelfs van gedronken @Rosee? Ik wel hoor, best wel vaak eigenlijk. Nu niet meer hoor maar in het begin wel. HALT he. DE A= Angry. Een trigger. Ik wel en vaker dan één keer. Nu ook niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 13 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 (bewerkt) Hier zoon en dreumesboy (bijna 2) te eten vanavond (iedere vrijdag zo). Ten eerste heb ik als ik eerlijk ben helemaal geen zin in mensen/ visite en al helemaal niet aan (kleine) kinderen. Tegelijk heb ik ze nodig; zó dubbel. Bestel wel wat afhaal Chinees. En jullie? 13 mei 2022 bewerkt door Remi1 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 Hier broodjes gezond en een salade. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden