Remi1 Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 (bewerkt) Goedenavond.. Ben terug van ledenvergadering in de (vrijwilligers)haven waar ik met de boot lig. Het was goed en het was gezellig, ondanks dat ik vergaderingen verafschuw. Ik heb me keurig aan m"n grenzen gehouden, wat betekend wel beschikbaar als vrijwilligster maar wel vooraf in overleg. Af en toe meehelpen de kantine schoonmaken met wat vrouwen moet wel kunnen en lijkt me wel leuk (sociaal zijn met andere vrouwen en uit m"n bubbel thuis met husband), dus daar heb ik me alvast voor opgegeven. En oh ja, geregeld even rondjes lopen in de haven om te kijken hoe "onze" boten erbij liggen ook. Nice. 30 april 2022 bewerkt door Remi1 Hadocque en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 Beterschap @rapilos @spirithoe gaat het en met je hond ? rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 Wat is dat nou voor vraag als je weet dat het beestje dood gespuit moet worden. Dan gaat het vast goed hoor, heel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 Je bent terug @nancy. Heb je gelezen. Goed dat je gelijk de tijd hebt om de boel te laten bezinken. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 Vandaag is voor de tweede keer in 1 (!) week de accu uit mijn fiets gestolen. Aaaaaarggghhh!!!! nancy, lady jane en Remi1 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 (bewerkt) Kun je niet met een sleutel je accu eruit halen en meenemen waar je heen gaat @Lika? ah tegelijk @Adri02 30 april 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 1 uur geleden zei Remi1: Wat is dat nou voor vraag als je weet dat het beestje dood gespuit moet worden. Dan gaat het vast goed hoor, heel goed. Dat is gelul en oneerlijk nog ook naar @Francoise, want twee berichten daarna schrijft spirit dat er pillen komen en ze het nog even aan gaan kijken met de hond. Mensen op hun nummer zetten is tot daar aan toe, maar lees dan wel eerst goed. lady jane, rapilos, Francoise en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 Dat heb ik dan gemist en dan klopt mijn post niet helemaal, sorry. @Quinn en @Francoise Maar goed, als ik eerlijk ben heb ik niet zoveel zin meer om te ontcijferen wat Spirit eigenlijk schrijft, het raadselachtige ben ik wel wat klaar mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 Droge afmelding van het Dagpact welterusten en nog een fijne avond. Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 (bewerkt) Voelt dat niet heel raar om zo voor de laatste keren in dat huis te zijn? @jopie Toen mijn schoonvader vorige zomer overleed en ik kwam daar in dat huis, om spullen op te halen, voelde ik gewoon de dood. Ik ben een beetje bang dat het straks met mijn heit z"n huis niet anders zal zijn dan.. want ik heb dat nu al als ik daar ben omdat hij bijvoorbeeld ziekenhuis is/ligt. Het is zo..zo "verlaten". Leeg, stil, kil en koud. Heb jij dat niet? 30 april 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 Zo, op deze manier, denk ik dat het goed voor je is, dat "het een beste klus is". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 Of je het nou ziet als revalidatie fiets of niet… het was gewoon MIJN fiets waarop ik zonder pijn kan fietsen! Afblijven dus. ik ga niet met de accu rondlopen. Dat is te zwaar. Dat vertik ik. Zelfde end dus zonder accu gefietst. Mijn conditie valt me mee. Maar mijn knieën doen zo’n pijn… lady jane en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2022 Balen @Lika, wat zou onze wereld een stuk fijner zijn als stelen niet bestond hè. Dat we niet zo krampachtig met spullen zouden hoeven doen. Op mijn fietsaccu zit een slot, heeft de jouwe dat niet of helpt dat niet? Volgens mij een gat in de markt... fietsaccus met ingebouwde gps-tracker, ze zijn er duur genoeg voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2022 @Yana, ja er zit een slot op. Dat is geforceerd…. Ja, wat zou het heerlijk zijn zonder gesteel en geruzie . Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2022 mijn fiets heeft zo'n tracker, maar mijn accu niet wat een idioten he, dat ze zo rucksichtslos een ander bestelen, wat zal zo'n accu opbengen? Of is er daar ook een levende handel in? Ik denk dat de sloten makkelijk met een fake sleutel te openen zijn @Yana, zelfs bij axasloten lukt dat al. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2022 Op de accu zit (zat:grrrrr) een axaslot. Ik weet niet wat ze doen, maar ze forceren het slot en hop! lady jane en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden