Spring naar bijdragen

maandag 18 april 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen @ikkanhet, heb je de trek van gisteren kunnen weerstaan?

Ik heb zelf ook wat meer trek dan anders, dat is vanwege drukdruk en moe. Maar voor mij is het makkelijk want er is niks in huis (behalve een paar speciale, nog gesloten sake-flessen). De winkels op 20 km afstand zijn dicht vanwege Pasen en aan huis bezorging bestaat hier niet. Hoe veilig kun je zijn. Ik vraag me weleens af hoe het voor mij zou zijn als ik een leven met veel verleidingen zou hebben, dan zou ik wellicht ook beter helemaal ermee kappen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja @Yanaheel moeilijk maar later op de avond had ik weer rust. Ik heb een tijd geleden een goed gesprek met mijn man gehad en hem verzocht eens niet zo toeschietelijk te zijn als ik het moeilijk heb. Dat heeft hij zich toch aangetrokken want zo streng ken ik hem nog helemaal niet maar dat is alleen maar goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Yana:

Hé, wat goed @ikkanhet. Jij bent met een fijne vent hè, heerlijk is dat.

Ja ben er ook super blij mee. Hem doet het ook pijn als ik echt wat wil drinken maar hij zorgt wel voor afleiding dan. Heb ook uitdrukkelijk gezegd laat je niet door me ompraten want morgen ben ik je dankbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Nog fris, maar weer een bijna blauwe lucht.

@ikkanhet
Ben blij om te zien, dat je zo'n beste vent hebt
Koester hem maar (maar dat doe je al he :) )

Hier best goed geslapen
Straks naar de tuin, waar dochter , schoonzoon en kleindochter straks komen lunchen
Leuk !
Dus broodjes en beleg mee straks

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei rapilos:

Goedemorgen allemaal,

Nog fris, maar weer een bijna blauwe lucht.

@ikkanhet
Ben blij om te zien, dat je zo'n beste vent hebt
Koester hem maar (maar dat doe je al he :) )

Hier best goed geslapen
Straks naar de tuin, waar dochter , schoonzoon en kleindochter straks komen lunchen
Leuk !
Dus broodjes en beleg mee straks

 

Ja koester hem zeker. 21 november zijn we 25 jaar getrouwd.

Veel plezier met je familie :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen  , wow  @ikkanhet  goed dat je zo fijn gesprek met je man hebt gehad ivm je trekmomenten en zijn toeschietelijkheid.

Dit heb je nodig iemand die je helpt en je afleiding geeft en toespreekt als je het lastig hebt ipv  toegeven. 

Fijn dat je vriendin  uit de binge  lijkt te komen en iemand om zich heen heeft.

 

Ja @Yana verleidingen,   hier heb ik geen seconde over nagedacht  dat ik wat in huis moest hebben ivm sluit  van winkels tijdens 1 ste paas .

Bevrijdend  gevoel , hier vandaag wel open maar  hoef geen boodschap  te doen ook. 

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei ikkanhet:

Mijn vriendin zat vanaf 27 maart in een binge. Ze is gisteren gestopt en haar moeder blijft bij haar slapen.

Heel veel sterkte voor je vriendin.

binge’s zijn echt vreselijk.

wat zal ze zich beroerd voelen ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei ikkanhet:

Dank je @Zbbja ze is er beroerd aan toe maar morgen zal het al iets beter gaan hopelijk.

Ik weet wel dat als ik in een binge heb gezeten ik toch echt wel 3 tot 5 dagen echt doodziek ben. 
 

maar inderdaad elke dag iets beter,dat wel gelukkig. 
 

ik hoop dat ze nog wel heeft kunnen eten,mij lukt eten niet meer tijdens een binge. 
Ik moet direct alcohol hebben als ik wakker schrik. 
 

hopelijk doe ik mezelf dat nooit meer aan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...