Zbb Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Ik ga maar eens een bakker opzoeken hier aan de wal. tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Inderdaad een mooi verhaal Zbb. Ik ben ook meer bang voor het leven, of liever, voor lijden, dan voor de dood. De wetenschap weet veel, maar veel ook niet. De inzichten veranderen ook steeds. Je kunt alles uit elkaar halen en analyseren, maar vaak gaat het om de samenwerking van de dingen. Hoe het menselijk lichaam werkt en genezen moet weten we ook nog maar beperkt. karin123, lady jane en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 50 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen allemaal, Zin in het leven heb ik altijd wel alleen alles wat ik wil doen zit meest in mijn hoofd maar blijft daar ook. De uitvoering ervan laat te wensen over. Heb komende weken meer afspraken staan, hopelijk wordt ik dan wat actiever. Dat herken ik wel, als je een leven hebt zonder veel verplichtingen heb je eerder het risico om in te kakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Goedemorgen allemaal, krijg straks een sessie met klank schalen (zit wel een beetje in het alternatieve circuit he, de laatste tijd ha,ha) Verwacht er eerlijk gezegd niet zo veel van, maar voetreflextherapeut was het een beetje aan het promoten Dus..maar een keertje proberen dan nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 goeiemooiemorgen frummers Klankschalen Raps, geweldig! Ik had er meer aan dan Reiki, en zo is er voor alles wel iemand. Nog steeds een kleintje in huis hier, als aandenken aan alle mooie reizen ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Hoi Hebben jullie weleens een boot zien zinken? Ik straks wel als die nog heel even zo doorgaat. grrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 (bewerkt) Kreeg vanmorgen een foto van mijn lieve kleindochter (7) waar ze vol spanning zit te wachten op een ziekenhuisbed, knuffel in haar handen geklemd. 10 minuten later een foto van mijn lieve kleindochter huilend op een ziekenhuisbed met een ijsje in haar hand geklemd. Amandelen verwijderd. Ik zeg dat een verdient een kadootje dus vanmiddag als ze weer thuis is ga ik naar haar toe. Dappere meid is ze he 14 april 2022 bewerkt door Remi1 nancy en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Verder heb ik geen idee wat jullie bezig houdt. Lees; Ik ben al dagen niet bijgelezen, dus dat ga ik eerst maar eens doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Net terug van boodschappen doen het zonnetje begint nu ook te schijnen eerst maar eens ontbijten en nog een bak koffie en dan over een uurtje of wat vertrekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 (bewerkt) @Zbb, ik wil ook! 15 april 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Ohh jeetje balen Remi je kan ook chekken of je schroefwater ziet als je je boot start en in zijn vooruit zet. je zou dan ook moeten merken dat de boot vooruit wilt. het water lijkt me nog aan de koude kant om erin te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Heb ik gedaan. Ze ligt vast natuurlijk maar in vooruit wil ze niet naar voren en achteruit ook niet. Ze blijft stil liggen. Wat denk jij? Ben ik de schroef kwijt of is er iets anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Oké ja dan lijkt het er wel op,hoor je verder geen gek geluid bij de keerkoppeling? het kan zijn dat je keerkoppeling slipt ik weet niet of je een schroefas hebt of een Z-drive,als je een schroefas heb zou je nog kunnen kijken ofdat je deze ziet draaien in zijn voor of achteruit is dat het geval en hoor je geen gekke geluiden bij het inschakelen van de koppeling zal inderdaad je schroef eraf zijn als je niks geraakt heb onder water waardoor je schroef beschadigd of weg is. zou ik een deel proberen te verhalen op de verkoper,je had deze boot nog niet zo heel lang toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 (bewerkt) Kijk ook even je koppelingsnkabel/schakel kabel na als je toch je motor ruim open heb liggen. 14 april 2022 bewerkt door Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 1 uur geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers Klankschalen Raps, geweldig! Ik had er meer aan dan Reiki, en zo is er voor alles wel iemand. Nog steeds een kleintje in huis hier, als aandenken aan alle mooie reizen ermee. Sessie achter de rug. Helemaal zen en in slow motion terug gelopen naar huis. Bijzondere ervaring wel Benieuwd hoe ik me er de komende dagen onder voel lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 3 uur geleden zei nancy: Pim van Lommel, cardioloog, schreef Eindeloos Bewustzijn, over dit onderwerp. Daaruit blijkt juist dat veel níet wetenschappelijk verklaard kan worden. Overigens is het zo (één van de eerste dingen die ik leerde aan de universiteit) dat de wetenschap nooit iets ' bewijst' (zoals je wel vaak hoort en/of leest in de media), maar iets hooguit 'aannemelijk' maakt. Waarna andere wetenschappers weer gaan uitzoeken of dit wel juist is. Dát is namelijk de kern van wetenschap, niet het weten, maar het niet- weten. Mooi toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Zojuist zei Rosee: Grappig, dat is eigenlijk ook de kern van de filosofie van Socrates, het niet weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Succes met de boot Remi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Een uitdrukking van een vriend is me altijd bijgebleven: Dom zijn is niet, niet weten dom zijn is niet weten, dat je niet weet. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Ik mis @Yvonne en ik mis @niks... Alles zal toch wel goed gaan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Yvonne was druk geloof ik, @niks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 10 tallen kaasmeisjes door Jan en alleman versierd wegens 750 jarig bestaan. Zo mooi sommigen. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Leuk lady Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Ja he, alleen jammer dat de toeristen dat ook zo vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 (bewerkt) 3 uur geleden zei Zbb: Kijk ook even je koppelingsnkabel/schakel kabel na als je toch je motor ruim open heb liggen. 3 uur geleden zei Zbb: Oké ja dan lijkt het er wel op,hoor je verder geen gek geluid bij de keerkoppeling? het kan zijn dat je keerkoppeling slipt ik weet niet of je een schroefas hebt of een Z-drive,als je een schroefas heb zou je nog kunnen kijken ofdat je deze ziet draaien in zijn voor of achteruit is dat het geval en hoor je geen gekke geluiden bij het inschakelen van de koppeling zal inderdaad je schroef eraf zijn als je niks geraakt heb onder water waardoor je schroef beschadigd of weg is. zou ik een deel proberen te verhalen op de verkoper,je had deze boot nog niet zo heel lang toch? Niet lang nee, juli vorig jaar. In totaal nog geen 9 weken achtereen mee gevaren. Alle onderdelen die je opnoemt heb ik intussen, zolang ik haar heb, nieuw vervangen, gewoon omdat ze het moet doen vind ik, wat het dan kost, dan kost dat het. Een boot is gewoon duur in onderhoud. Maar dit...ben het water in geweest en schroef was idd weg. Me boot eruit laten halen. Dus nu lig ik op de wal in de haven. Thats too bad en in het vaarseizoen nota bene. Kon wel janken en nu nog. 14 april 2022 bewerkt door Remi1 nancy, Rosee en Zbb reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden