Spring naar bijdragen

Donderdag 14 april 2022


nancy

Aanbevolen berichten

Inderdaad een mooi verhaal Zbb. Ik ben ook meer bang voor het leven, of liever, voor lijden, dan voor de dood. De wetenschap weet veel, maar veel ook niet. De inzichten veranderen ook steeds.

Je kunt alles uit elkaar halen en analyseren, maar vaak gaat het om de samenwerking van de dingen. Hoe het menselijk lichaam werkt en genezen moet weten we ook nog maar beperkt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei ikkanhet:

Goeiemorgen allemaal,

Zin in het leven heb ik altijd wel alleen alles wat ik wil doen zit meest in mijn hoofd maar blijft daar ook. De uitvoering ervan laat te wensen over. Heb komende weken meer afspraken staan, hopelijk wordt ik dan wat actiever.

Dat herken ik wel, als je een leven hebt zonder veel verplichtingen heb je eerder het risico om in te kakken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

krijg straks een sessie met klank schalen
(zit wel een beetje in het alternatieve circuit he, de laatste tijd ha,ha)
Verwacht er eerlijk gezegd niet zo veel van, maar voetreflextherapeut was het een beetje aan het promoten
Dus..maar een keertje proberen dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kreeg vanmorgen een foto van mijn lieve kleindochter (7) waar ze vol spanning zit te wachten op een ziekenhuisbed, knuffel in haar handen geklemd.
10 minuten later een foto van mijn lieve kleindochter huilend op een ziekenhuisbed met een ijsje in haar hand geklemd.

Amandelen verwijderd. Ik zeg dat een verdient een kadootje dus vanmiddag als ze weer thuis is ga ik naar haar toe. Dappere meid is ze he:)

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohh jeetje balen Remi 

je kan ook chekken of je schroefwater ziet als je je boot start en in zijn vooruit zet. 
je zou dan ook moeten merken dat de boot vooruit wilt. 
 

het water lijkt me nog aan de koude kant om erin te gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké 

ja dan lijkt het er wel op,hoor je verder geen gek geluid bij de keerkoppeling?

het kan zijn dat je keerkoppeling slipt

ik weet niet of je een schroefas hebt of een Z-drive,als je een schroefas heb zou je nog kunnen kijken ofdat je deze ziet draaien in zijn voor of achteruit  is dat het geval en hoor je geen gekke geluiden bij het inschakelen van de koppeling zal inderdaad je schroef eraf zijn  

als je niks geraakt heb onder water waardoor je schroef beschadigd of weg is. 
zou ik een deel proberen te verhalen op de verkoper,je had deze boot nog niet zo heel lang toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei lady jane:

goeiemooiemorgen frummers

Klankschalen Raps, geweldig!
Ik had er meer aan dan Reiki, en zo is er voor alles
wel iemand. Nog steeds een kleintje in huis hier, als aandenken aan alle mooie reizen ermee.
 

Sessie achter de rug.
Helemaal zen en in slow motion terug gelopen naar huis.
Bijzondere ervaring wel
Benieuwd hoe ik me er de komende dagen onder voel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei nancy:

Pim van Lommel, cardioloog, schreef Eindeloos Bewustzijn, over dit onderwerp. Daaruit blijkt juist dat veel níet wetenschappelijk verklaard kan worden. 

Overigens is het zo (één van de eerste dingen die ik leerde aan de universiteit) dat de wetenschap nooit iets ' bewijst' (zoals je wel vaak hoort en/of leest in de media), maar iets hooguit 'aannemelijk' maakt. Waarna andere wetenschappers weer gaan uitzoeken of dit wel juist is. Dát is namelijk de kern van wetenschap, niet het weten, maar het niet- weten. Mooi toch??  

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Zbb:

Kijk ook even je koppelingsnkabel/schakel kabel na als je toch je motor ruim open heb liggen. 

 

3 uur geleden zei Zbb:

Oké 

ja dan lijkt het er wel op,hoor je verder geen gek geluid bij de keerkoppeling?

het kan zijn dat je keerkoppeling slipt

ik weet niet of je een schroefas hebt of een Z-drive,als je een schroefas heb zou je nog kunnen kijken ofdat je deze ziet draaien in zijn voor of achteruit  is dat het geval en hoor je geen gekke geluiden bij het inschakelen van de koppeling zal inderdaad je schroef eraf zijn  

als je niks geraakt heb onder water waardoor je schroef beschadigd of weg is. 
zou ik een deel proberen te verhalen op de verkoper,je had deze boot nog niet zo heel lang toch?

Niet lang nee, juli vorig jaar. In totaal nog geen 9 weken achtereen mee gevaren.

Alle onderdelen die je opnoemt heb ik intussen, zolang ik haar heb, nieuw vervangen, gewoon omdat ze het moet doen vind ik, wat het dan kost, dan kost dat het. Een boot is gewoon duur in onderhoud. Maar dit...ben het water in geweest en schroef was idd weg. Me boot eruit laten halen. Dus nu lig ik op de wal in de haven. 

Thats too bad en in het vaarseizoen nota bene.:( Kon wel janken en nu nog.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...