Tatum Geplaatst 2 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2022 @lady janedat meende ik te lezen in jouw laatste stukje. Sorry als ik het verkeerd gelezen heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2022 Deze cynische oude man is eigenlijk gewoon een zachtmoedige idealist met een positief mensbeeld; ik geloof dat iedereen doet wat ie kan, ook hierin. Wat voor de één weinig lijkt, kan heel veel zijn voor een ander. Meedragen naar kracht, dat idee. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2022 Goedemiddag nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2022 (bewerkt) Goed plan voor de komende week, @jopie Ik geniet nu van de zon. Mijn raam is zuid-west. Energie laden. 2 maart 2022 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2022 Mijn zus en haar man hebben ook beide corona. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 2 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2022 Ik meld me droog af van het Dagpact fijne avond allemaal. rapilos en Descartes33 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2022 Slaap lekker allemaal. Goed aankomst gewenst @jopiewaar je jezelf dan ook vindt;-) Hier lang bij moeder geweest. Boodschappen voor haar gedaan. Wat wordt ze oud… Tevreden met mezelf. Ik kon er gewoon zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2022 Well done en wel thuis @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2022 9 uur geleden zei Jannigje: Goedemiddag Hoi Jannigje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden