Etty Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 En alles wat we erbij bedenken, en zo serieus nemen in onszelf, al die werkelijkheidjes, het gesomber, het gehuppel: toeval. Die gedachte denken kan soms dat hele denken van mij stil laten vallen. Rust in de kop. Heerlijk:) Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 27 minuten geleden zei Roberto: Goedemorgen. DAGPACT: Reacher Yvonne Roberto Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 DAGPACT: Reacher Yvonne Roberto Maja Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 goeiemooiezonnigemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 prachtige emoties Kjeld goud en Thomas zilver; gefeliciteerd kanjers! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 (bewerkt) Ik heb denk ik wat gemist @Maja 8 februari 2022 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 (bewerkt) Een goede meeting / vergadering gehad in Ede . Ik heb weer interessante dingen gehoord en nieuwe mensen ontmoet waar ik weer verder mee kan gaan . 8 februari 2022 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 26 minuten geleden zei spirit: Ook nog maar een zak engelse drop erbij. Hoppa . Tegen de notenboer gezegd, dat de pindarotsjes zeer verslavend zijn. Er zou eigenlijk een waarschuwingsbordje bij moeten staan. Ik ben niet meer te redden . Nu thee met honing. Wat is het leven toch goed . Pinda rotsen daar wordt ik verschikkelijk misselijk van . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 Wat een mooie terugblik @Remi1 eigenlijk denk ik ook dat toen mijn man moest gaan thuiswerken ik ook overdag een sociale controle gekregen heb . Ik verafschuwde dat hij thuis werkte , maar nu vind ik het eigenlijk normaal . Soms niet hoor dan denk ik pfff was ik maar even een dag alleen maar over algemeen heb ik er prima mee leren dealen . Het eerste jaar van stoppen heeft zeker deze controle bijgedragen want ook ik was al wel gestopt maar het blijvende stoppen is mij gelukt. Ook wel met de inname van antabuse die ik onder toezicht nam en er niet onderuit kwam . Nu gebruik ik geen antabuse meer , het gaat op eigen kracht. Ik heb een nieuw doel in mijn leven erbij gekregen waar ik weer energie van krijg waar ik mij gewaardeerd voel als mijzelf die voortkwam uit mijn dieptepunt de UHP. De leergemeenschap waar ik vanmorgen was , daar heb ik een inbreng een stem er wordt naar mij geluisterd mijn opgestelde kwetsbaarheid doet mensen inspireren . Ik ga verder met dit nieuwe leven.. Ik wordt hier gelukkig van . Tatum, Lonster, Maverick en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 Wat een mooie berichten vandaag. Ik heb door het zwemmen vanmorgen mijn kop wat leeg kunnen maken. Leg me maar even neer bij dingen die niet helemaal zo gaan als ik wil op het werk. Een collega is helemaal van slag, die ontwijk ik maar even. Wat dat betreft kan thuiswerken wel fijn zijn, om de emotionele afstand te bewaren. Vanavond eet ik kip met groenten uit de oven, daar heb ik veel zin in na een paar dagen vleesloos eten. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 Hier een gezond soepje gemaakt. Jongste zoon ziek, hij wilde net wel even in bad, intussen heb ik zijn kamer even lekker gelucht en bed verschoond. Lekker fris daar weer gelukkig. Geen idee of hij corona heeft, negatieve thuistest maar zegt ook niet alles schijnt. En hij voelt zich nog te ziek om zich te laten testen bij de ggd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 Ik merk juist het omgekeerde. Sinds mijn partner en ik veel meer thuis zijn wordt ik steeds onrustiger. Ik kan er helemaal niet tegen om de hele dag iemand om mij heen te hebben. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 Moe, maar voldaan. Liefs voor iedereen hier. Vooral even voor @jopieen voor @Maja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 Man is hyper de laatste dagen. Vind ik altijd heel moeilijk. Slaapt nauwelijks. Nu soort van omgevallen. Het maakt mij altijd onrustig als het zo is. Dan slaap ik ook minder goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden