Spring naar bijdragen

Dinsdag 8 februari 2022

Reacher

Aanbevolen berichten

26 minuten geleden zei spirit:

Ook nog maar een zak engelse drop erbij. Hoppa :P. Tegen de notenboer gezegd, dat de pindarotsjes zeer verslavend zijn. Er zou eigenlijk een waarschuwingsbordje bij moeten staan. Ik ben niet meer te redden :unsure:. Nu thee met honing. Wat is het leven toch goed :)

Pinda  rotsen  daar  wordt ik  verschikkelijk  misselijk van .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een mooie terugblik @Remi1  eigenlijk denk ik ook dat toen mijn man moest gaan thuiswerken ik ook overdag een sociale controle gekregen heb .

Ik verafschuwde dat hij thuis werkte  , maar nu vind ik het eigenlijk normaal .

Soms niet hoor dan denk ik pfff was ik maar even een dag alleen maar over algemeen  heb ik er prima mee leren dealen .

Het eerste jaar van stoppen heeft zeker  deze controle bijgedragen  want ook ik was al wel gestopt maar het blijvende  stoppen is mij gelukt.

Ook wel met de inname van antabuse  die ik onder toezicht  nam en er niet onderuit kwam .

Nu gebruik ik geen  antabuse meer , het gaat op eigen kracht. 

Ik heb een nieuw doel in mijn leven erbij gekregen waar ik weer  energie van krijg waar ik mij gewaardeerd  voel als mijzelf die voortkwam uit mijn dieptepunt de UHP.

De leergemeenschap  waar ik vanmorgen was , daar heb ik een inbreng een stem er wordt naar mij geluisterd mijn opgestelde kwetsbaarheid doet mensen inspireren .

Ik ga verder met dit nieuwe leven.. 

Ik wordt hier gelukkig van .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een mooie berichten vandaag. Ik heb door het zwemmen vanmorgen mijn kop wat leeg kunnen maken. Leg me maar even neer bij dingen die niet helemaal zo gaan als ik wil op het werk. Een collega is helemaal van slag, die ontwijk ik maar even. Wat dat betreft kan thuiswerken wel fijn zijn, om de emotionele afstand te bewaren.

Vanavond eet ik kip met groenten uit de oven, daar heb ik veel zin in na een paar dagen vleesloos eten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier een gezond soepje gemaakt. Jongste zoon ziek, hij wilde net wel even in bad, intussen heb ik zijn kamer even lekker gelucht en bed verschoond. Lekker fris daar weer gelukkig. Geen idee of hij corona heeft, negatieve thuistest  maar zegt ook niet alles schijnt. En hij voelt zich nog te ziek om zich te laten testen bij de ggd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...