Reacher Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 It’s a beautiful daayyyyy, blablablabla, and nothing’s gonna stop us noooooow Dagpact Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 the sun is not shining lalalala Goeiemorgen @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 Dat komt omdat @Yvonne of @Etty nog niet in de buurt zijn., ikkanhet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 Goedemorgen, Ha, @Reacher, ik stond op met iets wat ik gelezen had, dat het heel erg toevallig is dat we nu in deze hoedanigheid rondlopen, iets met atomen en moleculen was het, en dat het dus gewoon strontmazzel is om dit allemaal mee te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 @Ettywas wel in de buurt dus @Reacher..... goeiemorgen @Etty Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 Mijn plaatje is trouwens het symbool wat bij beeldschermen wordt gebruikt als je de helderheid wilt instellen. Maar is dan natuurlijk ook wel een zon ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 Zie je! Daar is de zon al. En iets om over na te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 Ik kan je voortaan symbool voor verheldering van beeldscherm noemen @Etty, maar dat is zo’n mondvol. Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 Het klopt trouwens voor mij wel, @Etty Je schrijf vaak verhelderend. Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 Ik zocht een symbool voor helderheid, als in een helder hoofd en niet bezopen, maar ook helder krijgen waarom ik toch steeds weer voor de bijl ga. Want mijn hoofd kan niets met 'gewoon de eerste niet nemen'. Net als dat je tegen een kind niet moet zeggen: 'niet vallen'. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 Goedemorgen Reacher, ikkkanhet en Etty.. Wat een heerlijk begin van de dag.... als het zo doorgaat zingen we halverwege het wonderschone 'perfect day' Maar eerst een bakje. Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 Goedemorgen , op naar Ede , moet er om 9.00 zijn . Dus ff een eindje rijden . Maar voordeel dat ik weer op tijd thuis ben vanmiddag en dan hoef ik verder vandaag niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 Gek, ik had eerst een emoji neergezet, maar dat mocht niet van het systeem: een verboden afbeelding of 'teken' zoals een smiley... zouden ze jaloers zijn omdat we hier zelf zulke benepen smileys hebben? DAGPACT: Reacher Yvonne Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 Lekker, koffie. Ik denk erover om zo te gaan zwemmen, goed begin van de dag. Maar dan is het wel moeilijk opstarten voor werk denk ik. Er ligt veel te doen, waardoor ik niet weet waar te beginnen. Dan is zwemmen wel fijn. Even het hoofd leeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 Goed begin van de dag inderdaad @Lonster, na het zwemmen misschien even een bak koffie en dan ook echt los? Zou toch moet kunnen lijkt me... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 Ja Yvonne, ik ga mijn tas inpakken en stap op de fiets. Vooruit met de geit. Nothings gonna stop us now, zoals Reacher al schrijft. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 Topper.... wat een mooi voorbeeld... goed voorbeeld doet uhm... nog even niet volgen, maar ik ga me oriënteren op een zwembad hier dichtbij in de buurt waar ik ook 's morgens vroeg kan zwemmen.... Yesssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 En ik las over het loodzware voor @Maja en de teleurstelling. Jeetje wat krijg jij toch veel op jouw bordje en wat heb jij ongelooflijk veel gedaan... Ik denk dat jouw zus gelijk heeft. Niet meer overleggen of er meer hulp van buitenaf kan komen. Aangeven dat jij aan de grens van jouw kunnen zit. Eigenlijk daar al ver overheen zit. En dat jij nu echt hulp van buitenaf gaat inschakelen. En dat kun je heel liefdevol aangeven, daar zit niets hards in hoor Maja. Ik wens je heel veel sterkte, want begrijp heel goed hoe moeilijk dit voor jou is . Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 Goedenmorgen. Slecht geslapen, bah. Jongste zoon heeft griep, wel negatieve thuistest maar die kan ook niet altijd kloppen begreep ik. Thuiswerken, veel te doen. Hoop dat je hoofd lekker leeg is van het zwemmen @Lonster. @Ettywaar heb je dat gelezen, benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 Een hele goede morgen allemaal, Zit al aan de koffie met een bananenbroodje. Goed geslapen vannacht, maar helaas wel weer vroeg wakker. Ga straks lekker een berg strijken Daar word ik altijd zo heerlijk zen van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 Goedemorgen, de oven piept; broodjes zijn klaar Andere dochter is vrij vandaag en heeft een logee..na lange avond voor ben ik nu een vervelende moeder die ze liefdevol veel te vroeg naar hun zin uit bed haalt. Ik heb gedroomd over de uil van Minerva; die droom wil ik niet nader analyseren. Na ontbijtje aan de strijk, met een serie op tv erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 @Rosee ik weet het niet meer, misschien was het ook wel een documentaire. Iemand? Maar ik denk er nog vaak aan. Het ging over: stel dat je ergens als molecucuul ronddwarrelt in een onbewuste slaapstand en iemand komt langs en zegt: wil jij met een heleboel andere moleculen een jaartje of wat samen een menselijk lichaam vormen? En dat iemand je dat vraagt is een kans van één op de biljoen, of 100 triljoen? Dan lijkt het opeens alsof je een soort van uitverkoren bent, een lot uit de loterij gewonnen hebt, een mazzelaar. Een reis gewonnen hebt. Gewoon puur dat je leeft, hier rondloopt, ruikt, ziet, hoort. Toeval. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 Goedemorgen. DAGPACT: Reacher Yvonne Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2022 2 minuten geleden zei Etty: @Rosee ik weet het niet meer, misschien was het ook wel een documentaire. Iemand? Maar ik denk er nog vaak aan. Het ging over: stel dat je ergens als molecucuul ronddwarrelt in een onbewuste slaapstand en iemand komt langs en zegt: wil jij met een heleboel andere moleculen een jaartje of wat samen een menselijk lichaam vormen? En dat iemand je dat vraagt is een kans van één op de biljoen, of 100 triljoen? Dan lijkt het opeens alsof je een soort van uitverkoren bent, een lot uit de loterij gewonnen hebt, een mazzelaar. Een reis gewonnen hebt. Gewoon puur dat je leeft, hier rondloopt, ruikt, ziet, hoort. Toeval. Ja, dat zeg ik altijd: hoezo, toeval bestaat niet.... ALLES is toeval. Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden