Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 januari 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Je zal een bekende Nederlander zijn en een vrouw of man treffen in de toestand waar Tatum in was. Je carriere omzeep, je kan je niet verdedigen en zelf heb je geen idee waar het overgaat. Puntje bij paaltje, sorry ik had niet goed gelezen en was een beetje emotioneel. Ben je lekker mee, het hele metoo kan natuurlijk ook een beetje doorslaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Fruitvlieg:

 Ben je lekker mee, het hele metoo kan natuurlijk ook een beetje doorslaan.

Ik geloof niet dat iemand die me too kan zeggen daar ook maar één woord over liegt. Anders kan je niet me too zeggen en ben je gewoon gestoord. Een beetje doorslaan, dat klinkt als, je hebt uitgedaagd? Er om gevraagd? Zit te liegen? 

Of je heb t het meegemaakt "me too"

of je hebt het niet meegemaakt en dan weet je niet hoe het is, zo simpel ligt het 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei niks:

Wat kun je nog zeggen, wat mag je nog zeggen?

Een redelijke maatstaf is volgens mij zou ik dit ook zeggen als je mijn chef was? Tenzij je iemand wilt versieren natuurlijk, dan ligt het nog weer anders... hmm... 

Mooie jurk: prima

Goeie kont: niet okay

Maar omgaan met mensen is altijd ingewikkeld, omdat iedereen een andere set maatstaven hanteert. O, en wisselwerking. Wat ik tegen iemand kan zeggen, wordt van een ander wellicht niet geaccepteerd. En dan komt iemands stemming er nog bij.

Onuitputtelijk gespreksonderwerp.

Shut up Quinn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Artemis:

Ik geloof niet dat iemand die me too kan zeggen daar ook maar één woord over liegt. Anders kan je niet me too zeggen en ben je gewoon gestoord. Een beetje doorslaan, dat klinkt als, je hebt uitgedaagd? Er om gevraagd? Zit te liegen? 

Of je heb t het meegemaakt "me too"

of je hebt het niet meegemaakt en dan weet je niet hoe het is, zo simpel ligt het 

Met een beetje doorslaan bedoelde ik dat als iemand iets tegen je zegt je meteen begint over aangifte doen en een in gedachten opgebouwde mening over Tinder en zijn gedrag daarop met daarop volgende de mening over iemands partner. Als ik het vervolg lees kan ik het voorgaande ook niet meer serieus nemen. En je zal daar als man of vrouw maar mee te maken krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pulluptomybumper:

Ja dat dus. Verzinnen. Als dat metoo is dan sla je de plank mis Tatum. Daar bewijs je de echte slachtoffers geen dienst mee. 

Dit heeft niets met #metoo te maken. Ik was gisteren geschrokken, kwaad en beledigd. Dat was ook niet nodig. Respectloos noem je dat. Het is goed dat zijn zoon goed reageerde en zijn vader hier direct op aansprak. 

Ik ben geen meeloper met de #metoo beweging. Maar ik heb wel gevoel. 

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Fruitvlieg:

Met een beetje doorslaan bedoelde ik dat als iemand iets tegen je zegt je meteen begint over aangifte doen en een in gedachten opgebouwde mening over Tinder en zijn gedrag daarop met daarop volgende de mening over iemands partner. Als ik het vervolg lees kan ik het voorgaande ook niet meer serieus nemen. En je zal daar als man of vrouw maar mee te maken krijgen.

Nu snap ik je, dank voor je uitleg 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Pulluptomybumper:

Had dan direkt zelf gereageerd ipv hier een beetje raar te zitten schrijven en te zeggen ik verzin wel wat, hij krijgt er spijt van. Valse aangifte doen??

Ik heb toch nooit geschreven over valse aangifte? Er waren 3 getuigen bij. Ik ben hier gestopt met schrijven gisteren toen mij dat gevraagd werd en ik wat bedaard was. 

Ik zal nooit een valse aangifte doen. Nu trek je mijn verhaal uit zijn verband. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp dat we het hebben over de Voice enz. Heb de laatste pagina gelezen  verder niet.

Alles in de media wordt ontzettend opgeblazen. Dat verkoopt beter en daar wordt meer aan verdiend.

Tja en verder zeg ik maar niets meer. Dahag allemaal ik ga op de zon wachten, hebben we allemaal nodig.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Tatum:

Dit heeft niets met #metoo te maken. Ik was gisteren geschrokken, kwaad en beledigd. Dat was ook niet nodig. Respectloos noem je dat. Het is goed dat zijn zoon goed reageerde en zijn vader hier direct op aansprak. 

Ik ben geen meeloper met de #metoo beweging. Maar ik heb wel gevoel. 

Best. Nog steeds niet okay om dan hier snoeihard beledigende en kwetsende opmerkingen rond te strooien naar anderen.

Verder las ik @bolletje net. Dus. Ik adem in en weer uit en heb eerlijk gezegd geen reactie op dit.

In elk geval geen reactie die ik hier wil schrijven.

De mazzel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei bolletje:

Ik heb het over de voice hé? Niet wat er hier geschreven is, Dat heb ik niet gelezen. Maar nogmaals, ik heb erg veel moeite met hoe een vrouw betiteld wordt als zwak persoon. Dat is ze namelijk niet. Ga eens na wat veel jonge meiden van een jaar of 12-16 nu over zichzelf gaan denken. We zijn zwak we kunnen niets.

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dat kan niet Pullup, want ze willen zo graag beroemd worden ( op dat moment maak je een keuze en dat bedoel ik met eigen verantwoording) of ze kijken huizenhoog tegen die persoon aan. Maar er zullen ook zeker vrouwen zijn die er wel iets van gezegd hebben maar die hoor je niet. Dat vind ik jammer omdat men dan kan zien dat het ook anders kan. We zijn geen zwakke individuen.!!!!!!

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...