Kohtje Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Was je 't lang kwijt, Cleo? Heb je 't erg gemist? Ben je blij nu? Goed opletten waar je het de volgende keer laat, hoor. Zou m'n moeder zeggen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 (bewerkt) goeiemiddag frummers nog nooit naar mondhygienist geweest en dat wil ik maar zo houden ook dat gedoe in mijn mond, ik ban altijd bang dat er iets afbreekt. 28 januari 2022 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 @Pulluptomybumperzoals jij holenbeer vandaag omschrijft lijkt zij op mij. Ook geboren in de winter? Welke maand? Ik was extreem lastig in mijn puberteit. Ik voelde me niet serieus genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Het zijn juist de kinderen die de ouders iets moeten leren. Niet andersom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Mijn moeder was te eigenwijs om iets te willen leren. Ik heb haar gisteren - na ruim 2 jaar - kort gesproken. De spanning tussen ons is weg. Ik heb wel haar aanbod van een kop koffie afgeslagen. Misschien een mooie start voor toekomstige (achter) kleinkinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Ik heb het weer overleefd, nu moet ik over 3 maanden weer terugkomen. Ik heb al jaren tandvleesontsteking, en dat wordt maar niet beter, ook al rook ik niet. Ik lig ook totaal verkrampt @Rosee, bijna spierpijn. Ik vond dat programma over alcohol gisteravond wel apart. Er werd zo lacherig gedaan, terwijl eigenlijk bijna iedereen veel dronk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 29 minuten geleden zei IJsvogel: Ik vond dat programma over alcohol gisteravond wel apart. Er werd zo lacherig gedaan, terwijl eigenlijk bijna iedereen veel dronk. Ja dat viel mij ook op. Heel lacherig laten zien dat de meeste mensen "toch eigenlijk" wel vaak "een glaasje" meer drinken dan wat verstandig is. En dan opeens bloedernstig en vreselijk somber doen als het gaat over die drie vrouwen die er helemaal mee gestopt waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Ja precies, sssst die zijn verslaafd... traantje wegpinken..... Terwijl de rest zich klemzuipt en dat gebagatelliseerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Goedemiddag, ik kom ook weer eens kijken. Helaas zit ik thuis met partner en kinderen in quarantaine. Ik was eerst positief en daarna de rest aangestoken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 oei Sandro, nu maar hopen dat het bij 1 x blijft. Gisteren ook gekeken, maar t viel tegen, ik ben ook niet zo weg van Merel, ik zat maar te wachten, maar het werd niet beter. Wel werd ik steeds blijer van het weten uit ervaring dat mijn leven beter is geworden, de manier waarop ik met anderen omga beter is geworden en daar veel mensen uit mijn fam. en vriendenkring ook allemaal bezig zijn met beter voor zichzelf zorgen. Ik heb echt nog nooit gehad van; 1 kan wel, of; wat ongezellig. Zoals met snoepen wel soms. Maar ook daar respecteert men waar ik mee bezig ben. Misschien had het niet door een commerciele zender gemaakt moeten worden? Een Eva jinek zou er misschien wat dieper ingedoken zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Even spuien. Ik kom van werk op de fiets. Vlak bij huis zegt een man met grijs haar (vrouw met grijs haar naast hem, zoon en kleindochter uitzwaaien) iets over mij. Gelukkig reageerde zoon met een "praat even normaal". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Als dat nog een keer gebeurd vanaf hetzelfde adres, dan ga ik aangifte doen. Dit is geen normaal gedrag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Is het ook Ik werd ook benaderd. Die man wilde dochter wiskunde leren. Maar dochter was een expert in wiskunde. Haalde allemaal negens. Dit alles was niet cool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Ik vind het jammer dat ik met de AA ben gestopt. Me gedwongen voelde te stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Misschien moet ik wel weer heen gaan en de rotte appel verwijderen. Ik heb dat toen niet kunnen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 (bewerkt) x 30 januari 2022 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Ik denk meer dat zo'n man een Tinder fan is. Elke vrouw is een mogelijkheid voor sex (of niet). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Weet je wat er gebeurt? Je voelt je gekleineerd. Terwijl je langskomt en niets doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 4 minuten geleden zei Cleo66: Bahbah Ben jij fan van Tinder? Klinkt wel zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 @Cleo66laast me raden: jij valt ook mannen blindelings lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Het liefst in de leeftijd van je zoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Nu wil ik het uitspreken: @Cleo66 wens jij door elke man gebruikt te worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Nee, @Donder, ik ben strijdvaardig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Wat mij betreft gaat de hele AA hier op de schop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Zij hebben mij teleurgesteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden