Spring naar bijdragen

Donderdag 27 januari 2022


niks

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Yvonne:


@Reacher, van welke kerk stonden ze nou voor jou neus uiteindelijk? 

Er is niemand op komen dagen Vonneke. Ik word er een beetje iebelig van. Straks is het eigenlijk een verzekeringsmeneer. :mellow: Of een seriemoordenaar :o

Die krijgen mooi geen stroopwafel van mij! :angry:
 

Waarom mijn vriend nooit doorvraagt is mij een raadsel. <_< 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo wat een drukke werkdag gehad,  kwam gewoon tijd tekort .

Ben de hele week al druk , schema groep op dinsdag. 

Woensdag  gestart met de training bij het leger des heils . 

En ook mijn eerste uitnodiging  in de rol als ervaringsdeskundige  ouder gekregen .

Een overleg  ter voorbereiding  op de conferentie  die in juni gaat plaatsvinden .

Ben er blij mee maar ook weer onzeker of ik het allemaal goed ga doen .

Maar ja we zullen we zien .

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Yana:

Hoi @Lika, mag ik je iets vragen? Een tijdje geleden ging het je goed volgens mij; je vertelde veel inspirerende verhalen, viel gestaag af en was blij met jezelf. Nu lijkt het allemaal wat moeizamer te gaan. Je vertelde toen dat je een meditatie jaarcursus deed, is dat nu afgelopen? Zou dat er mee te maken kunnen hebben, of zie ik ze vliegen?

Ha @Yana dank voor je vraag! Ik zelf denk dat grote drukte, opleiding (hoge lat) , corona , verhuizing en zompige winter mij parten spelen.

Vervolgens ben ik vervallen in oud coping gedrag met een klein verschil. Eten ipv drinken en roken. Ik voel me vaak zwaarbelast. 
Mijn zwemritme nog niet te pakken, mediteer minder door ander ritme ook ivm ander werk man, etc.

Heb het nu wel zo’n beetje te pakken denk ik. Ik merk hoe mijn gemoed gelijk verandert zodra er een straaltje zon is. 

Gisteren voelde ik me opeens weer even vrij. Heerlijk. Nu nog. En dan is het zoveel makkelijker om de koekjes te laten staan….

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...