niks Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Goedemorgen! @rapilos nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Goedemorgen @niks, ik wens je een prachtige dag met mini en je lief. Ik ben vergeten hoe ver je in je zwangerschap bent, kun je de baby al voelen bewegen? Dat lijkt me zoiets bijzonders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Goedemorgen @Yana! Ja zeker, maandag was ik alweer 22 week zwanger. Het gaat nog sneller dan de eerste zwangerschap lijkt het wel. Oh en mini haar kamer schiet op, credits voor papa. Het word zo mooi, in de zachte kleuren geel en groen. Yana, Artemis en Rosee reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Tjonge, jij hebt wel echt een goeie vent opgeduikeld hè @niks. Hij is toch nog steeds ook heel lief voor je toch? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Ja, een lot uit de loterij. Lief voor mij, lief en stapel op mini, en andersom ook. Niets is hem teveel. lady jane, Yana, rapilos en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Goedemorgen @niksen @Yana. Bed roept, maar werk ook, dus toch eruit. dagpact Maja Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Goedemorgen frummers, en goedemorgen Maja, Yana en Niks. Een bakje om de dag te beginnen maar Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Goedmorgen dames, koffie lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Wat een fijne update van jouw leven @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Goede timing @Yvonne, heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Koffie! kloekkloekkloek. Op! Yana en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 En goedemorgen @Reacher! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Sorry voor de kring op de tafel Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Lekker, koffie. Wie neemt er dan ook een witte tafel? Daar zie je alles op. Gisteren een halve dag naar kantoor geweest. Dan merk je weer hoe belangrijk het is om collega's gewoon live te kunnen spreken. Voor werk, maar voor de sociale aanspraak. Na twee dagen thuis werken en verder niemand spreken was ik daar wel aan toe. bolletje en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 2 minuten geleden zei Reacher: Koffie! kloekkloekkloek. Op! Koffie!!!!! goedemorgen Niks Yana Yvonne Maja Reacher in random volgorde En iedereen die nog meer aanschuift goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Lonster dus, goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 dagpact Maja Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Hier de doekjes @Reacher zelf even schoonmaken. Vol en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Ja even doen, voordat je naar zolder verdwijnt. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 ik ben weer thuis, eigen bed. 9 uur geslapen, dat is een wonder want ik ben al sinds de reisplannen vanaf 5 uur wakker en duurde twee uur om in de slapen, dus over de toeren. Paar dagen op reis geweest en dat vind ik erg stressvol. Niet normaal. En ik ben zo blij weer thuis te zijn, en het was fijn om kind en kleinkinderen te zien, maar ik ben gesloopt en dat durf ik niet te zeggen, want zo oud ben ik nu ook weer niet en ik zeg het toch onder het mom, delen is helen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 en ik heb niet gedronken dus ik doe een dansje in mijn hoofd rapilos, Lonster, Quinn en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Ik heb smoothies gemaakt met boerenkool en banaan, beetje cayennepeper erbij voor een frisse start. Tast toe. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Ja fijn om dan weer thuis te zijn, in je eigen bed. Geeft toch niks, dat je moe bent? Lekker aan toe geven en beetje rustig aan vandaag. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Hahahaha, wat een drukte hier opeens. Lekker @Lonster... Heel herkenbaar dat gevoel gesloopt te zijn na zulke dagen @Artemis, en dat heeft weinig met leeftijd te maken hoor. @Reacher, van welke kerk stonden ze nou voor jou neus uiteindelijk? dagpact Maja Artemis Yvonne Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Ik voel me dan zo'n oud omaatje terwijl ik dat echt niet ben. het was heel leuk en heel gezellig en we hadden een hoop pret. Maar de rekening is zo hoog dat ik nooit meer wil gaan lekker thuis onder mn dekentje met de poes op schoot en ik ga nooit meer van deze bank af helemaal gelukkig in mn home sweet home met de smoothie van Lonster , wat wonen we hier mooi dat is wel weer driedubbelbevestigd rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden