Spring naar bijdragen

Donderdag 27 januari 2022

niks

Aanbevolen berichten

Lekker, koffie. Wie neemt er dan ook een witte tafel? Daar zie je alles op.

Gisteren een halve dag naar kantoor geweest. Dan merk je weer hoe belangrijk het is om collega's gewoon live te kunnen spreken. Voor werk, maar voor de sociale aanspraak. Na twee dagen thuis werken en verder niemand spreken was ik daar wel aan toe. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben weer thuis, eigen bed. 9 uur geslapen, dat is een wonder want ik ben al sinds de reisplannen vanaf 5 uur wakker en duurde twee uur om in de slapen, dus over de toeren. Paar dagen op reis geweest en dat vind ik erg stressvol. Niet normaal. En ik ben zo blij weer thuis te zijn, en het was fijn om kind en kleinkinderen te zien, maar ik ben gesloopt en dat durf ik niet te zeggen, want zo oud ben ik nu ook weer niet en ik zeg het toch onder het mom, delen is helen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel me dan zo'n oud omaatje terwijl ik dat echt niet ben. het was heel leuk en heel gezellig en we hadden een hoop pret. Maar de rekening is zo hoog dat ik nooit meer wil gaan :D lekker thuis onder mn dekentje met de poes op schoot en ik ga nooit meer van deze bank af :) helemaal gelukkig in mn home sweet home met de smoothie van Lonster , wat wonen we hier mooi  dat is wel weer driedubbelbevestigd 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...