Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ok. Real life. Het speelt zich af in de vorige eeuw aan de vooravond van een allesomvattende wereldgebeurtenis in het land waar de zon opgaat. Maar dat laatste had je wellicht al wel geraden.

Geplaatst

Reken het goed omdat het een goeie poging is, ergens wel in de buurt zit en dat het lang genoeg geduurd heeft. Keizer Hirohito die het protocol breekt en zich uitspreekt tegen zijn legertop in de aanloop naar de aanval op Pearl Harbour.

Geplaatst

Ik reken m even goed en heb gelijk de volgende:

To call you stupid would be an insult to stupid people. I've known sheep that could outwit you. I've worn dresses with higher IQs

Geplaatst
31 minuten geleden zei Sanity:

Zeker niet het goede antwoord maar doet mij wel denken aan John Cleese....

Mijn eerste idee ging naar Blackadder maar daarin draagt Rowan bij mijn weten nooit een jurk. John Cleese vind ik ook wel een goede gok. 

Geplaatst

Ja beide echt onsterfelijk.

Beter dan die shit die je nu op tv hebt/had van Friends en Goede Tijden Slechte Tijden en dat soort bagger.

Doet mij denken aan een interview met Richard Krajicek (Wimbledon Winnaar) en een onbenullige acteur van Goede Tijden Slechte Tijden.

Zegt die acteur tegen Krajicek "ja Richard wat wij doen is natuurlijk topsport".

Krajicek heel droog terug "ehh wat is het precies wat jij doet......"😂

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...