ikkanhet Geplaatst 18 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2022 goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2022 Goedemorgen Grinnikend de dagdraad op, dat is wel eens anders. Dagpact Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2022 Er doorheen gaan is niet voor niets iets wat we uitstellen @Pulluptomybumper En dank dat je erover schrijft, dat toont vertrouwen. Waar heb je angst voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 18 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2022 Goedemorgen, Je kan er niet voor weglopen als je in bed ligt hé? Sterkte vandaag @Pulluptomybumper, rustig aan vandaag. Wat valt er te grinniken @Reacher? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2022 Goedemorgen frummers. Ellendig @Pulluptomybumper, best herkenbaar trouwens, maar daar heb jij niets aan. Sterkte. En dan inderdaad: waarom grinnikend de dag beginnen @Reacher? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2022 Potverdorie, vergeet ik gewoon een bakje neer te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2022 Ik liep net aan je te denken @Etty aan de hand van wat @Pulluptomybumperschreef. Er door heen gaan. Dat je je vaak schrap zet tegen dingen vanuit een kind modus. Terwijl je daar als volwassene meer tools hebt om daarmee om te gaan. Maar het losmaken van al die muren etc. Is dan nog wel een klus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2022 10 minuten geleden zei Pulluptomybumper: Dat mn dochters niet goed terechtkomen, dat ik hun studie niet kan betalen en dat de Stier na de zomer geen baan kan vinden om het te betalen en dat mijn huis wordt weggevaagd door de rivier en dat we dan niks meer hebben. Ja, jij stelt de vraag maar dat is dus snachts hè, overdag gaat alles goed. De angst om alles kwijt te raken is wel iets om wakker van te liggen, popje. Herkenbaar inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2022 Goedemorgen. Herkenbaar @bumperjim. Maar denk je ook niet dat de kans erg klein is dat dit allemaal gebeurt? En trouwens je hebt hier toch maar beperkte invloed op. Dus gewoon lekker slapen s nachts. (Wat is het makkelijk om dit te zeggen als het om een ander gaat) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2022 Wat valt er te grinniken @Reacher? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2022 Ik moest onder andere grinniken om het hoofdje van mijn Socrates dat verpakt zit in een kraag tegen het open krabben van zijn kopje. Waar ik ook ben, ergens zit hij wel boos naar me te staren met dat ding om zijn hoofd. Hij is schattig en moordlustig. Tegelijkertijd. Rosee, Etty en Sas reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2022 Oh, ik bedoelde natuurlijk @Pulluptomybumperipv @bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2022 Wat schattig @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2022 Ik moet aan t werk. Laat ik dat dan ook eens doen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2022 Socrates is de allerschattigste Het komt waarschijnlijk door een allergie. Hij krijgt nieuw dieetvoer, prednison en zalf op zijn plekjes en een aantal keer per dag doen we krab sessies met een borstel maar dat verzacht zijn humeurtje niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 18 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2022 Er is altijd wel wat om van wakker te liggen. En het gaat altijd over dingen waarbij ik geen controle heb over de uitkomst. En waarbij, als het fout gaat, ik de schuld krijg. Of mezelf de schuld zou geven. Uiteindelijk draait het daar om. Kinderen en hun toekomst zijn daar het mooiste voorbeeld van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2022 Goedemorgen! Vandaag beebie kijken, de 20 weken echo. lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2022 Ahhhh, arme Socrates. Hoe lang moet hij die kraag nog dragen denk je??? En Jim (ik vind @Pulluptomybumper zo'n vreselijke naam), ja, je kunt die gevoelens over het algemeen overdag wel wegredeneren, soms zelfs met gemak, maar de kans dat ze 's nachts bij jouw bedje komen en zich boven op je werpen is groot. Ik weet niet echt wat je ertegen zou kunnen doen. Misschien toch overdag eens verder denken: 'wat nou als dat echt allemaal gebeurt, hoe ga ik daar dan mee om, wat doe ik dan, hoe los ik dat op? ' Of het 'laten slijten' ontspanningsoefeningen doen als jouw hersens zo gaan malen,..... Ik weet het niet. Maar rot blijft het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2022 Loopt hij ook overal tegen aan met die kap @Reacher? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 18 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2022 Dat verantwoordelijkheidsgevoel voor een gezin lijkt me pittig. Vraag is dan natuurlijk welke controle je hebt en of je wel verantwoordelijk bent voor alle kosten. Nou de Blue Monday hebben we ook weer doorstaan. Op naar de Tasty Tuesday. Waarom tasty? Nou gewoon, omdat dat met een T begint. En ik wel zin heb in wat lekkers. Eerst maar eens koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2022 Zojuist zei Yvonne: Ahhhh, arme Socrates. Hoe lang moet hij die kraag nog dragen denk je??? Die vraag kan inmiddels geschrapt worden.... dat weet je dus niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2022 Gaaf @niks. Reacher is trouwens een mooie naam voor de ienie vind je ook niet? Inderdaad @Etty. Angst om te falen, anderen beschadigen etc. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2022 En uiteraard ook goedemorgen Rosee, Etty en Niks. Leuk, baby kijken straks Niks... niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2022 Ieniereacher, het bekt niet zo lekker... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2022 DAGPACT: Reacher Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden