Toos Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 38 minuten geleden zei ikkanhet: Iedereen die het wil kan al een afspraak maken hier. Met een beetje geduld wel, ja...Ik kan pas 14 januari. De regering roept dat de 60plussers allemaal eind december gevaccineerd zullen zijn. Voor wie wil. Duh! Hier niet. Moet je kilometers verderop, terwijl hier in de buurt een mega prikpost zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Maar genoeg over Covid en zo. Heeft het nog ergens gesneeuwd of geijzeld? Hier wel code oranje, maar geen drupje neerslag. Midden Oost. Er is wel gestrooid gisteravond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 (bewerkt) Ja, hier vanmorgen toen ik wegging ijzel. Op de doorgaande wegen niet, daar was het wegdek wel warm door het vele verkeer. Maar in de bocht in de weg hier vijf huizen vandaan, was iemand rechtuitgegleden, de hele zijkant van de geparkeerde auto van onze buurman in puin. Toen ik vanmiddag met de hond ging lopen waren hier en daar trottoirs en kruispunten met klinkertjes nog verraderlijk glad. Maar het leed is nu wel geleden. (Ook Midden Oosten, maar dan toch een net andere plek. Het Midden Oosten is groot, als je precies wilt zijn... ) 23 december 2021 bewerkt door Kohtje Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Hier geen sneeuw of ijzel, Oosten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 (bewerkt) Heel herkenbaar @Bor die zooi. Hier ook nog jaren nadat de kinderen het huis uit waren. "Ja, mam....dat komen we nog ophalen." Uiteindelijk zelf maar naar de stort of kringloop gebracht. Spullen werden nooit gemist. 23 december 2021 bewerkt door Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 1 uur geleden zei Cleo66: @niks, hoe gaat het met mini haar gehoorapparaat. Goed! Ze is nog steeds heel verbaasd, kijkt ook echt waar het geluid weg komt. Schrikt soms nog. Als ze moe is, probeert ze het eruit te halen. Dan halen we het er ook uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 12 minuten geleden zei Donder: Ik heb daar wel zelf om gevraagd, alles op een nieuwe! Als je vraagt om een nieuw begin? Van mij krijg je die. Ik ga niet uit van wat er van jou gezegd wordt, ik oordeel als het moet zelf wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Voor de liefhebbers Ze heeft nog geen teken van een beginnende werp . We wachten rustig af .. Reacher, karin123, Zbb en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Prachtig beest! Jeetje...die buik.... Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 't Is ook nog geen kerst hè, Lieke? En dan duurt kerst in Nederland ook nog eens twee hele dagen.... Die poes denkt ook: alle tijd. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Zojuist zei Kohtje: 't Is ook nog geen kerst hè, Lieke? En dan duurt kerst in Nederland ook nog eens twee hele dagen.... Die poes denkt ook: alle tijd. Haha ha ben een beetje ongeduldig , nee hoor ik moet morgen nog werken dus van mij mag het even wachten nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 1 minuut geleden zei Donder: Tering!!! Wat een arrogante trut! Nou idd hé , trut noemen we haar niet maar arrogant truusje . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Mooi buikje hoor! Succes pussycat! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 7 uur geleden zei Lonster: Maar waar is @Zbb? Ik lees af en toe wel half mee, Beetje teveel gedoe aan me hoofd om alles echt goed te volgen en mee te schrijven. het gaat met wat niet drinken betreft ‘goed’ al moet ik door al dat gedoe op blijven passen. elke keer drie stappen vooruit blijven denken en strikt me antabus in blijven nemen. dan komt goed. bedankt voor het vragen. Hadocque, Artemis, Maja en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Noodles! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Wat is ze mooi @Lieke7777 Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Beauty is in the eyes of the beholder Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Chili. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 1 minuut geleden zei Hadocque: Beauty is in the eyes of the beholder I know… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Jij hebt gewoon toffe katten @Oskar Willen ze niet liever bij mij wonen? Ik heb er nog maar zo weinig. De vogels eten vanavond overigens taart. Op een plek waar geen katten kunnen komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Flamingo karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Naar dat je weg bent van het forum Jopie. Hadocque en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 *zet het infuusje met antidepressiva verder open* Je flamingo is absoluut ook mooi @Hadocque lust ze taart? Ze is roze dus dan zal het wel een vrouwtje zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 2 minuten geleden zei Oskar: Ja, vind ik ook... En ik ook. Ik denk dat ze wel weer komt over een tijdje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Oskar: Maar het is rot om iemand zo eenzaam en radeloos te zien vertrekken. Ja absoluut. Heeft even tijd nodig.... 23 december 2021 bewerkt door karin123 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden