Spring naar bijdragen

Donderdag 23 december 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

38 minuten geleden zei ikkanhet:

Iedereen die het wil kan al een afspraak maken hier.

 Met een beetje geduld wel, ja...Ik kan pas 14 januari. De regering roept dat de 60plussers allemaal eind december gevaccineerd zullen zijn. Voor wie wil. Duh! Hier niet. Moet je kilometers verderop, terwijl hier in de buurt een mega prikpost zit. :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, hier vanmorgen toen ik wegging ijzel. Op de doorgaande wegen niet, daar was het wegdek wel warm door het vele verkeer. Maar in de bocht in de weg hier vijf huizen vandaan, was iemand rechtuitgegleden, de hele zijkant van de geparkeerde auto van onze buurman in puin.
Toen ik vanmiddag met de hond ging lopen waren hier en daar trottoirs en kruispunten met klinkertjes nog verraderlijk glad. Maar het leed is nu wel geleden. (Ook Midden Oosten, maar dan toch een net andere plek. Het Midden Oosten is groot, als je precies wilt zijn... ;))

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel herkenbaar @Bor die zooi. Hier ook nog jaren nadat de kinderen het huis uit waren. "Ja, mam....dat komen we nog ophalen." Uiteindelijk zelf maar naar de stort of kringloop gebracht. Spullen werden nooit gemist.:lol:

bewerkt door Toos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Lonster:

Maar waar is @Zbb?

Ik lees af en toe wel half mee,

Beetje teveel gedoe aan me hoofd om alles echt goed te volgen en mee te schrijven.

 het gaat met wat niet drinken betreft ‘goed’ al moet ik door al dat gedoe op blijven passen. 
 

elke keer drie stappen vooruit blijven denken en strikt me antabus in blijven nemen. 

dan komt goed.

 

bedankt voor het vragen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...