niks Geplaatst 21 november 2021 Rapport Share Geplaatst 21 november 2021 Heerlijk lui weekend gehad. Kan er niet meer van maken. Wel gewandeld natuurlijk, naar de kinderboerderij en de markt. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 21 november 2021 Rapport Share Geplaatst 21 november 2021 Gebakken krieltjes,salade en cordenblue en een hele dikke klodder mayonaise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 november 2021 Rapport Share Geplaatst 21 november 2021 @Oskar, wat heb je gedaan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 21 november 2021 Rapport Share Geplaatst 21 november 2021 33 minuten geleden zei Jannigje: @Oskar, wat heb je gedaan!!! Ja......waar is je leuke ezeltje gebleven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 november 2021 Rapport Share Geplaatst 21 november 2021 13 minuten geleden zei Oskar: Esel ist tot Hij heeft een mooi leven gehad. Dus het is niet verdrietig. Over avatars gesproken @ToosWaarom neem jij daar een blad voor je mond? Voor jou misschien niet, maar ik vind het wel verdrietig. Je nieuwe avatar vind ik vreselijk, maar jij vindt het nu blijkbaar passend. Tja Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 november 2021 Rapport Share Geplaatst 21 november 2021 31 minuten geleden zei Oskar: Vind jij Sesamstraat niet leuk dan? Jawel, maar hém niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 21 november 2021 Rapport Share Geplaatst 21 november 2021 (bewerkt) @OskarEen blad voor de mond, zo had ik het nog niet gezien. Ik wil gewoon niet herkend worden, dat is het eigenlijk. En ik viel voor die oorbellen. 21 november 2021 bewerkt door Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 21 november 2021 Rapport Share Geplaatst 21 november 2021 Ik meld me alvast droog af rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 november 2021 Rapport Share Geplaatst 21 november 2021 Leuk weekend, maar te veel uit huis. Niets groots en meeslepends hoor. En alles met de familie. Maar geen lummeldagje gehad naar mijn gevoel. Tis ook nooit goed… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 november 2021 Rapport Share Geplaatst 21 november 2021 Ik had geen goed weekend, het lukte niet , ondanks pogingen om er wat van te maken. Morgen een betere dag hoop ik. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2021 Zo maar proberen te slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 november 2021 Rapport Share Geplaatst 21 november 2021 Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 22 november 2021 Rapport Share Geplaatst 22 november 2021 10 uur geleden zei Jannigje: Voor jou misschien niet, maar ik vind het wel verdrietig. Je nieuwe avatar vind ik vreselijk, maar jij vindt het nu blijkbaar passend. Tja Meen je dit nou Jannigje, of bedoel je het ironisch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 november 2021 Rapport Share Geplaatst 22 november 2021 6 uur geleden zei Yana: Meen je dit nou Jannigje, of bedoel je het ironisch? Ironisch? Nee ik bedoel het niet ironisch. Waarom dank je dat @Yana? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 22 november 2021 Rapport Share Geplaatst 22 november 2021 8 uur geleden zei Jannigje: Ironisch? Nee ik bedoel het niet ironisch. Waarom dank je dat @Yana? Omdat ik het onbegrijpelijk vind dat je geschokt en verdrietig bent om een avatarplaatje dacht ik dat je misschien een grapje maakte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 november 2021 Rapport Share Geplaatst 22 november 2021 22 minuten geleden zei Yana: Omdat ik het onbegrijpelijk vind dat je geschokt en verdrietig bent om een avatarplaatje dacht ik dat je misschien een grapje maakte. Ja dat snap ik wel. Het is ook volslagen onlogisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden