Lieke7777 Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Vorige week zat mijn vinger vast in de mond van een bewoner, wilde haar gebitprothese eruit halen en ze beet zo mijn vinger in karin123 en ikkanhet reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Alweer een verjaardag nuchter doorstaan. Sowhat, karin123, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Ik ben Nancy niet, maar ik werd ook wat kriegel van je berichten @Lieke7777. Je duikt elke keer zo vol bovenop elk negatief bericht, volkomen overtuigd van je eigen gelijk en haast op missie om jouw levenslessen als pure waarheid aan anderen op te dringen. Daar word ik chagrijnig van. Zelfs al ben ik echt overtuigd van je goede bedoelingen en oprechte interesse. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 @Quinn ik dring niemand wat op, zeker niet in mijn 2 berichten die als sad aangeklikt worden. Ik vertel alleen hoe ik nu om ga met mijn triggers en momenten van onstabiliteit in het leven . Dat is aan mij en de ander hoeft hier niet in te volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Ik lig al in bed. Vandaag hele dag opleiding en gisteren gewerkt en concert en twee keer in het donker auto gereden…..brrrrr Concert was Jan Rot. Ik houd zo van hem. Ben verdrietig dat hij ziek is. Maar heb gisteren enorm genoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Hoi @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Ik heb jullie allemaal gelezen alleen lukt het me niet meer om op alles te reageren. ik heb eergisteren drie keer met de antabus in me handen gestaan maar om de een of andere reden lukte het me niet om het in te nemen. de trek won het van me verstand blijkbaar. ongelofelijke spijt van nu natuurlijk terwijl ik op dat moment dacht dat ik spijt zal krijgen als ik de antabus wel had genomen. hoe kan je jezelf voor de gek houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 3 uur geleden zei Reacher: Ik ben net gebeten of gekrabt door een wilde muis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Hey, waarom ben ik Truus? Met verkeerde aanloggegevens aangemeld. Nou zeg... Zal es zien of ik normaal kan terugkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Ben ik terug Fleurtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Godzijdank! 1ste keer dat ik me volledig moet aanmelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Brrr, mijn kat heeft net een grote rat gevangen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 3 uur geleden zei karin123: Heb ik vroeger ook een keer gehad @Reachertoen we nog een kat hadden. Hij ving ook vaak muizen en bracht ze mee naar huis. Een keer leefde de muis nog en wilde hem afpakken en dat doe ik dus nooit weer want had de muis aan mijn duim hangen, tanden vastgebeten Ook geen spuit gehaald. Ik dacht ooit een muis te hebben gered van de kat van mijn pa. Dochter was nog heel jong en muisje was er slecht aan toe. Dus van dochter moest ie mee naar ons huis, in een bakje met wat hooi en kruimeltjes brood. Vond t wel ok..dacht dat beestje haalt t toch niet. Oh jawel. Beestje kwam er helemaal bovenop en groeide uit tot een dikke rat #nojoke karin123, Reacher, Sowhat en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 2 minuten geleden zei Sowhat: Brrr, mijn kat heeft net een grote rat gevangen. Gadver En toevallig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Beter 1 rat in de hand dan 10 in de lucht karin123 en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Kat heeft de rat gedood. Ik was echt niet van plan die rat te redden. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Breedbekgeit Das een goeie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Het kon beter gaan @Bor Hoe gaat t met je zoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 4 minuten geleden zei Sowhat: Kat heeft de rat gedood. Ik was echt niet van plan die rat te redden. Ik ben geen fan van ratten maar zou ze nu ook niet kunnen doodmeppen zenne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Zou ik ook niet durven, dat dood meppen. Blij toe dat ik zo'n dappere kat heb. nancy en fleurtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Ik begin er niet aan Bor. Jij bent dapper! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Ik sla zo weinig mogelijk dieren dood. Alhoewel..heb van de zomer nog vergif tegen de mieren gestrooid en occasioneel op een mug gemept Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Nu ja, ben Ghandi niet natuurlijk. Net ff teruggelezen. Boekske is hevig..Nostalgie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 (bewerkt) @Zbb ik werd een beetje lastig van je bericht. Daar waar je schreef dat je iemand zou willen die voor jou zorgde en hoe je nog moeilijk bij je familie terecht kon voor hulp. Iemand anders zou nooit t gewicht van jouw probleem moeten hoeven dragen, laat staan dat je dat nog zou verwachten. We weten allemaal dat ook ik me hier niet aanmeldde om sokken te breien. Anderzijds moest ik zelf ook jaren dealen met de vader van mijn dochter, ondertussen een doorwinterde alcoholist. De dagen en uren energie die ik daar in heb gestoken, jaaaaren aan een stuk. Denkend en hopend dat t iets zou uitmaken. Maar vooral t gevoel dat hij me kon geven dat ik ook echt een verschil kon maken terwijl t echt gewoon gezeik was. Keer op keer gebeurde er niets. Niemand kan t verschil maken als jij niet bereid ben om alles op alles te zetten. Janken kunnen we allemaal. 6 november 2021 bewerkt door fleurtje lady jane en Sowhat reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 En dat bedoel ik niet slecht. Voor t geval Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden