Toos Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 Goedemorgen met z'n allen. DAGPACT: Claudius Yvonne Maja Toos Allerzielen zegt me niet zoveel meer. Wel de sterfdag zelf van een geliefd iemand. Daar sta ik altijd even bij stil en brand een kaarsje. Stuur een berichtje of kaartje, net wie of hoe. Ik waardeer dat ook als anderen dat voor mij doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 @Yvonnewe zijn heel erg geschrokken ja. Hij heeft rare breuk. Pijn valt mee. Bewegingsvrijheid is beperkt. Maar hij had al zoveel lichamelijke klachten…. Het had alleen veel erger kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 Wat triest @ikkanhet. Weet jij ook of ze gevaccineerd is? Ik vraag dit omdat ik niet meer weet wie of wat ik geloven moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 @Likasterkte met je man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 Goede morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 2 minuten geleden zei karin123: Wat triest @ikkanhet. Weet jij ook of ze gevaccineerd is? Ik vraag dit omdat ik niet meer weet wie of wat ik geloven moet. Ja ze is wel gevaccineerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 @ikkanhetSoms komt alles tegelijk. hè? Lijkt er geen eind aan te komen aan alle ellende om je heen. Blijf sterk vandaag w.b. de drank, dat lost niks op. @LikaSterkte voor je man. Ik ga de dag maar eens beginnen. Zal zo wel een bui vallen, het wordt zo donker. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 Het klinkt raar @ikkanhet dingen komen vaak in 3 tegelijk in je omgeving. Zo ook met overlijdens, hier in de familie zijn er ook pas 3 overleden. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 7 minuten geleden zei ikkanhet: Ja ze is wel gevaccineerd. Heeft ze onderliggend lijden dan? Wat moet je nu geloven he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 Zojuist zei karin123: Heeft ze onderliggend lijden dan? Wat moet je nu geloven he Nee ze was kerngezond. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 Straks naar de voedietist , vanmiddag met oudste naar de kinderarts. Benieuwd of er wat met medicijnen gedaan kan worden ivm ADHD . Het is nu zo een ongeordend kind , overzicht van niets , haalt slechte cijfers enz . Verder doe ik niets vandaag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 2 minuten geleden zei ikkanhet: Nee ze was kerngezond. Och jemig ikkanhet hoe kan dat dan nu he? Wat erg. Dank je voor je antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 8 minuten geleden zei Boekanier: Ja raar is dat. In het ziekenhuis van Maastricht is 80% gevaccineerd (bron AD) en op tv hoor je alleen maar dat 80% ongevaccineerd is. Ik begin ook sterk te twijfelen wat nu het daadwerkelijke doel is van alle maatregelen. Ja precies, de 1 zegt dit de ander dat en wie moet je nu geloven? Deze zomer ging het best goed naar verhouding maar je kon op je klompen aanvoelen dat het weer uit de hand ging lopen. Wat een zooitje he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 De vraag is of het gaat helpen om ongevaccineerden uit het openbare leven te weren. Op steeds meer plekken moet je die QR code laten zien. Nu ook in het zwembad. Voor mij maakt dat niet veel uit, maar voor niet gevaccineerden met een abonnement lijkt me dit een ramp. Dat er vooral ongevaccineerden in het ziekenhuis liggen met corona-klachten is dus niet waar???! Dat is wat ons verteld wordt en waar de nieuwe maatregelen op gebaseerd worden. In de media hoor je ook maar heel weinig kritiek. Alles praat minister De Jong na. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 Ga jij dan in de zorg werken Boekanier? Het gaat om een personeelstekort. Niet om een beddentekort, heb ik begrepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 @Lonsteren de sportschool waar veel mensen heen gaan ook QR code. Dan moeten mensen zich eerst laten testen. Ja precies, de 1 zegt er liggen meer gevaccineerden en de ander zegt weer van niet. Wat is het nu? Wat is waar? Gisteren las ik dat intensivisten er voor waren om mannen vanaf 40 jaar met overgewicht een derde prik te geven. Dan denk ik, liggen dan veel mannen van die leeftijd in het ziekenhuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 7 minuten geleden zei Boekanier: Ja exact. Waarom wordt er niets gedaan aan de capaciteit van de zorg, en waarom blijft een gevaccineerde zijn QR houden als hij besmet geraakt is? Wat Lonster zegt, er is te weinig personeel, geen bedden tekort, veel mensen rennen daar ook weg nu of zijn ziek geworden door de druk daar. Veel gevaccineerden weten niet eens dat ze besmet zijn, als je niets voelt laat je je ook niet testen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 Niet gaan drinken @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 Goeiemooie morgen iets minder mooi. Met ambu naar ziekenhuis pffft. Druk op hart. Genant maar waar, dit sportlijf moet door de hele mallemolen nu. Ik voel me beresterk, maar ben wel bezorgd nu. Duimen jullie mee, dan lig ik vanavond hopelijk in mn eigen bed weer. Geen sauna en geen wedstrijd vandaag helaas. Lieke7777, Lonster en Kohtje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 Oh @lady janedat is wel een beetje schrikken, veel sterkte, komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 Wat een schrik @lady jane. Toch wel fijn dat alles goed wordt nagekeken. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 @Adri02dank voor de link. @knakkerdie vragen heb ik dus ook, daar wordt maar heel weinig over gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 Jeetje, @lady jane. Dat is schrikken. Ik duim voor je dat het met een sisser afloopt. Had je al eerder klachten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 1 x eerder Toos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 3 minuten geleden zei lady jane: 1 x eerder Toos. Weer even alles uitsluiten dan maar. Niet leuk, maar beter voor je gemoedsrust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden