Claudius Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 (bewerkt) Goeiemorgen @Claudius 1 november 2021 bewerkt door ikkanhet Bob en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Goeiemorgen @ikkanhet Mooie foto Dagpact Claudius ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Dagpact Claudius ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Dit weekend mezelf ook een leuk cadeautje gekocht een wekker die ik niet meer handmatig hoef te zetten maar tegen praat. Wel zo makkelijk. Claudius reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Ik kon wel een fantoom kater hebben nog elke dag hoofdpijn en sta altijd op met een vieze smaak in mijn mond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Goedemorgen! Klaar om naar het werk te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 23 minuten geleden zei ikkanhet: Ik kon wel een fantoom kater hebben nog elke dag hoofdpijn en sta altijd op met een vieze smaak in mijn mond. Hmmm , meedelen aan je dokter. Of is het iets wat je s'avonds eet of drinkt? Goeiemorgen @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 1 minuut geleden zei Claudius: Hmmm , meedelen aan je dokter. Of is het iets wat je s'avonds eet of drinkt? Goeiemorgen @niks Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Goeiemorgen @niks fijne werkdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Personeel bemerkt steeds dat ik weinig slaap. Maar niet dat ik soms om 3 uur al op ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 3 minuten geleden zei Claudius: .......Maar niet dat ik soms om 3 uur al op ben. Dat lijkt me toch iets wat je dan zelf zou moeten/kunnen bespreken? Goedemorgen overigens Claudius en Ikkanhet. 1 uur geleden zei ikkanhet: ....... een wekker die ik niet meer handmatig hoef te zetten maar tegen praat. En nu maar hopen dat je niet in jouw slaap orders gaat geven... Bakje maar om het begin van een nieuwe dag te vieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Goeiemorgen @Yvonne Ja dat overkomt me hier beneden wel eens dat mevrouw van alles begint te vertellen hahahahaha Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 @Yvonne Er wordt aan mijn slaapprobleem gewerkt. Ik ga niet in detail gaan, maar ik moet opstaan voor een probleem en kan dan slaap niet meer vatten. Het duurt me al allemaal wat lang, ik ben bijna 2 maanden in de kliniek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Goedemorgen .. dat is wel geloof ik. weinig te melden. De ijspegel komt vroeger en vroeger naar het werk en dat is niet goed voor mijn percentage lanterfanten op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Juist dan lijkt het me van belang zoiets wel aan de verpleging te melden. Maar het is uiteraard aan jou alleen om te beslissen of je dat doet. Goedemorgen dear Reacher, misschien eens een straalkacheltje naast de mand installeren zodat hij wat ontdooit? Werkze in ieder geval. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Goeiemorgen @Reacheren @Boekanier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Jamaar ìk ben het straalkacheltje al @Yvonne Goedemorgen @Boekanier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 1 minuut geleden zei Reacher: Jamaar ìk ben het straalkacheltje al @Yvonne hahaha, ja, dat klopt. Dan is er dus weinig hoop voor deze figuur... Jij ook een goedemorgen Boekanier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Goeie morgen mensen, Vannacht was iemand mijn haar met een scheerkwast aan het touperen. Ik geloof dat het hier niet helemaal goed gaat. Vandaag gaan de nieuwe tijden in van de dagbestedingen 3 dagen per maand bij 1 dagbesteding en de rest bij de andere. Ik kan nu tussen de middag naar m'n diertjes. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Goodmorning @bolletje bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Oh dat is fijn @bolletje dat je naar je dieren kunt tussen de middag. Wilde dromerT die je bent bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Ik ga ook maar eens aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 2 uur geleden zei ikkanhet: Dagpact Claudius ikkanhet maja Goedemorgen. Eerst opstaan, veeeeeel te laat …. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Hier ook aan de slag. Maar eerst: DAGPACT: Claudius ikkanhet Maja Yvonne Maak er een mooie dag van mensen... Hier hadden we gisteren mazzel: een groot deel van de dag was zonnig, hopelijk vandaag weer. En dat gun ik jullie ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden