Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ja was ook lekker @rapilos Mijn kids van 9 en 7 vonden het wat minder maar hebben er toch van gegeten. En dat vind ik al prima. Zalm is op die leeftijd meestal nog geen succes, maar goed dat ze ook eten wat ze nog niet zo goed kennen.

Geplaatst
Zojuist zei niks:

Mini bij oma afgezet, wij op pad voor haar verjaardag. Cadeau, slingers  en ballonnen, een 1 kaarsje voor op de taart. Net stamppot andijvie gegeten. 

Wat is dat genieten, hè, wát een geluk! :heart:

Geplaatst
6 minuten geleden zei niks:

Mini bij oma afgezet, wij op pad voor haar verjaardag. Cadeau, slingers  en ballonnen, een 1 kaarsje voor op de taart. Net stamppot andijvie gegeten. 

Toch wel met lekker veel azijn, niks? 

Geplaatst

Jaaaa, en dan ook nog met uitgebakken spek en augurken en zilveruitjes ernaast. Lekker! 

Maarreh...die zuurkool van Haddock is toch echt mijn favoriet! Mijn mannen lusten dat niet, dus ik eet het helaas zelden....

Geplaatst
1 minuut geleden zei niks:

Azijn door de andijvie? 

Azijn met suiker. Of beter nog: het nat van de augurken/ zilveruitjes. Niet teveel. Klein beetje slasaus er nog bij, heerlijk. En natuurlijk peperrrrr! 

Geplaatst
Zojuist zei niks:

Ja augurken wel, ja dat is ook zuur natuurlijk. Maar dan doe je azijn door de stamppot? 

Nou, ik niet, ik gebruik gewoon het nat van de augurken of zilveruitjes. Ik gooi/ spoel dat ook nooit weg, gaat bij mij ook door de boerenkool en wel meer. 

Geplaatst
18 minuten geleden zei nancy:

Nou, ik niet, ik gebruik gewoon het nat van de augurken of zilveruitjes. Ik gooi/ spoel dat ook nooit weg, gaat bij mij ook door de boerenkool en wel meer. 

Wereldtip!

Geplaatst
3 minuten geleden zei Hadocque:

Zoals jullie vast merken ben ik vaak de kok. Pensionado, jongere werkende vrouw, heb er geen enkel probleem mee. Zij ook niet. 

Hebben we hier ook hetzelfde. Ben ook een heel stuk jonger dan mijn man.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...