Quinn Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Dan vraag je je af in welke spagaat vrouwelijke bouwvakkers zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 2 minuten geleden zei Boekanier: Ah witte sokken. Vrouwen knappen er op af, bouwvakkers kicken er op. Nou kijk...werk ik toch in de goede sector. Alhoewel ze me daar niet op sneaker sokken zien. Eerder blote benen, panty of laarzen in het zicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 2 minuten geleden zei Quinn: Dan vraag je je af in welke spagaat vrouwelijke bouwvakkers zitten. Quinn, die zullen ook werkschoenen dragen, dus sokken gewenst. Mag hoger zijn, want de werkbroek valt er overheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Juist bij de neuroloog geweest mijn zenuwen in mijn benen zijn aangetast door het drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 1 minuut geleden zei Claudius: Juist bij de neuroloog geweest mijn zenuwen in mijn benen zijn aangetast door het drinken. Is dat weer op orde te krijgen met voldoende vit b1 in te nemen ? Ja vroeg of laat , kunnen we allemaal complicaties krijgen van overmatig alcoholgebruik. Sterkte, zal niet meevallen als je dit hoort... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 13 minuten geleden zei Quinn: Ik houd niet van sokken, maar als ik ze draag, twee verschillende. Alzheimer socks Quinn en Tatum reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 10 minuten geleden zei Claudius: De oplossingen moet ik uiteindelijk zelf zoeken. Mijn kennisen kring uitbreiden en zo. Ik neem aan dat je daar ook begeleiding in krijgt in het oplossen van te veel hechten aan " jongere " personen. Lijkt mij niet dat je dit zomaar doet, zonder dat daar een diepere oorzaak in ligt ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Ik draag vandaag een dikkere panty / maillot, en dan doe ik het liefst een boxer van mijn man er over heen , met van die pijpjes, heb je niet zo last van een zakkende panty/ maillot. Mijn man is daar minder blij mee . Haha. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 17 minuten geleden zei Claudius: De oplossingen moet ik uiteindelijk zelf zoeken Ik lees nooit eens dat je daar zelf ideeën over hebt. Je hebt het altijd over wat anderen vinden. Dat is wat je noemt achterin blijven zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Boerenkool met worst en spekjes. Niet mijn smaak, maar goed, het is wat de mannen willen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Nu ik weer vaker naar het werk ga, moet ik vaker wisselen van kleding. Thuis trek ik gewoon elke dag hetzelfde aan. Een shirt, hoodievest en spijkerbroek. Klaar. Geen witte sokken. De zolen worden altijd vies, dat zie je bij wit nogal prominent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 @Claudiusviel je voor je scheiding ook op veel jongere personen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 (bewerkt) Als 2 mannen trouwens wél in de kantine eten omdat ze in de buurt werken wordt er niet op panty of sokken gelet (denk ik) maar op mijn schoenen. Dan wordt er wel eens voorgesteld, vooral bij een schoen met hak, dat ze willen ruilen. Nu heb ik wel - hmmm - maat 41, maar hun hebben van maat 43 tot 47. Veel gelach als ik ze succes wens. 28 oktober 2021 bewerkt door Tatum karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 @Tatum ik heb ook hmmm maat 41 Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Ik win, ik heb maat 42 Oven krieltjes met linzen en kerrie kipfilet en de jongens slavinken. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 1 minuut geleden zei Lieke7777: Ik win, ik heb maat 42 Oven krieltjes met linzen en kerrie kipfilet en de jongens slavinken. Ow wij leven dus lekker op grote voet jij, ik en @Tatum Lieke7777 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Ja ik leef idd op grote voet , maat 37 zal niet staan bij mij ook haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 40 minuten geleden zei Tatum: Quinn, die zullen ook werkschoenen dragen, dus sokken gewenst. Mag hoger zijn, want de werkbroek valt er overheen. Maar geen witte. Schoenmaat 46. Geen pumps. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Hier nog een grote flapvoet van 41. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Jij mag ook bij de club @karin123 karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Als ik een echt lol wil maken dan trek ik op de kerstborrel laarzen aan met 7 cm hak. Ik ben 1.80. Dan krijg ik zowiezo de opmerking: "Tatum, hoe lang ben jij eigenlijk? Je was toch even lang als ik?" Quinn en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Ik ook maat hmmmm 41 Tatum en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Wow dan ben jij echt lang. Ik was 1.73 maar na krimp 1.69 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Wow @nancy jij ook bij de club dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Ik ook 41 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden