karin123 Geplaatst 22 december 2021 Rapport Share Geplaatst 22 december 2021 Ik wens je heel veel kracht en moed om december door te komen. Het gaat je lukken helemaal droog Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 22 december 2021 Rapport Share Geplaatst 22 december 2021 ik heb je gelezen. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 december 2021 Rapport Share Geplaatst 22 december 2021 We helpen elkaar hier december door Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 23 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 (bewerkt) Op 22-12-2021 om 07:46 zei Cleo66: Aargh @Artemis, heftig om je te lezen . Hug ja ik twijfelde erg, Schuldgevoel, je denkt dat je het had moeten voorkomen (Peter Levine) Ik sta op. Ik zeg Me Too en ik voel me beter, beter dan ooit, want het is tijd om te helen. Me too, ik heel ook, ik genees en voel en voel me gesteund, dank jullie @Reacher @Lonster @karin123 @Cleo66 @Etty en iedereen hier op mijn draadje 23 december 2021 bewerkt door Artemis oude sht verbranden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 23 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 @Cleo66 ik moest zo om jouw drum grapje lachen, op de dagdraad, om half drie belde de buurman aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 23 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Hopla, bijna mijn eerste jaar munt, die ligt al klaar net zoals mijn anderhalf jaar munt, gewoon besteld, via AA site, al maanden terug als tip van Liekke karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 23 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 9 uur geleden zei GewoonDoen: Zo, jij moet je nu toch echt zoveel lichter voelen! Super goed bezig. ja het lucht op, maar heb bewust weer weggehaald. Ik zag netflix serie: Grace en Frankie, Frankie verbrandde altijd haar schilderijen na een poosje, dus het is eruit en nu verbrand ik mijn schilderijen (lees post) heerlijk, oude sht verbranden, opgelucht, opgeruimd lekker beetjes omhoog en series kijken, bijna het jaar voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 24 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 24 december 2021, dag 357 Kerstavond. December bijna voorbij, het is het jaar 2021 en er is overal lockdown. Man en ik wilden al liever niet Kerstmis vieren, als we mogen kiezen eten we boerenkool en kijken we natuurseries. De kinderen organiseerden al een mega- groot- samen- Kerstfeest. Covid, risicogroep, we komen niet. Onder het mom, Covid. Vorig jaar ook al niet, ook Covid. Twee jaar terug wel. Veel drank, daarna een kater, zowel fysiek als emotioneel. Dit jaar niet. En het komt mij wel goed uit. We hebben een goede excuus, ze begrijpen het en passen het aan aan de regels. Dit jaar kerst van zn tweetjes op de bank met een boerenkool, dag 1 en een pizza dag 2 Ik kreeg een Kerstpakket, heel veel leuke en lekkere dingetjes EN zo lief, met een flesje wijn, zo'n halfje. Het boeit me niet, ik geef um aan manlief, hij mag het opdrinken, verdeeld over 2-3 avonden of we gooien het door de gootsteen als het lastig wordt. Ik geef het niet weg, eerlijk verdiend. Ik wil een statement maken, ik kon het ook aan als bezoek hier wijn drinkt, dit kan ik aan, met het hele jaardraad team (71 of 72 mensen) in gedachten, ik drink niet. Mijn meesterproeve, kan ik dit of is het moeilijker dan ik denk, ik laat het weten. Ik weet dat ik dit kan. Mentale training. Als ik koudwatertraining kan, als ik intermittend fasting kan, als ik alles wat ik op een dag doe kan, kan ik dit ook. En zo niet, dan helpt mijn man mij en gaat ie door de gootsteen. wordt vervolgd, fijne dag Lonster, lady jane en Nun reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 Ik had vorige week een wat verwaterde vriendin op bezoek die 20 jaar ouder is dan ik. Vol van haar plannen om minder te drinken, en ze was ook weer veel aangekomen, lekker op dieet in het nieuwe jaar. Maar ja, het was best lastig enz. Het was confronterend. Mooi. Zonder oordeel over haar, maar ik dacht: ik wil daar niet meer mee bezig zijn. Ik wil het leven leren kennen zonder die cirkel van stoppen en doorslaan. Als ik over 20 jaar terugkijk, weet ik zeker dat ik dankbaarheid zal voelen. Geen groundhogyear meer. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 Je kan het Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 Ik lees de wie-is-wie draadjes eigenlijk zelden Artemis. Kwam hier op de één of andere manier terecht de afgelopen dagen en heb gelezen. Ik wil jou samen met jouw man mooie dagen wensen.... Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 (bewerkt) plan B staat ( ) plan A is nu we drinken niet 24 december 2021 bewerkt door lady jane Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Op 24-12-2021 om 07:42 zei Artemis: een flesje wijn, zo'n halfje. Het boeit me niet En zo niet, dan helpt mijn man mij en gaat ie door de gootsteen. wordt vervolgd, Dank jullie @Oskar @lady jane @Yvonne @karin123 @Etty en @Pulluptomybumper voor tekst en plaatjes, heb er veel aan, jullie steun, het werkt door de ether. Heb niet zoveel tekst Dat flesje wijn was ik al weer vergeten, manlief dronk het op, vond het wel aardig na een jaar geen wijn te hebben gedronken maar ook niet boeiend. Bijna het jaar voorbij, dan kom ik wel met een terugblik en/of een vooruitblik, voor nu wilde ik wat plaatjes delen die ik zo tegen kom, voor mezelf als geheugensteuntje , voor anderen, als steun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Op 24-12-2021 om 09:02 zei Etty: Geen groundhogyear meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 Dank je, @Artax ik vind het altijd fijn als ik één iemand kan helpen. Die examples hangt op mijn prikbord. Het narcistenbingo ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 31 december, I've got a feeling, a feeling deep inside Oh yeah, oh yeah I've got a feeling, a feeling I can't hide Oh no, oh no, oh no Yeah, I've got a feeling Oh please believe me, I'd hate to miss the train Oh yeah, oh yeah And if you leave me I won't be late again Oh no, oh no, oh no Yeah, I've got a feeling, yeah All these years I've been wandering around Wondering how come nobody told me All that I was looking for was somebody Who looked like you I've got a feeling, that keeps me on my toes Oh yeah, oh yeah I've got a feeling, I think that everybody knows Oh yeah, oh yeah, oh yeah Yeah, yeah, I've got a feeling, yeah Yeah Everybody had a hard year Everybody had a good time Everybody had a wet dream Everybody saw the sunshine Oh yeah, oh yeah Everybody had a good year Everybody let their hair down Everybody pulled their socks up Everybody put their foot down Oh yeah, oh yeah Yeah, I've got a feeling A feeling deep inside Oh yeah, oh yeah I've got a feeling, a feeling I can't hide Oh no Oh no, no, no Yeah, yeah, yeah, yeah I've got a feeling I've got a feeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Artemis: 31 december, I've got a feeling, a feeling deep inside Oh yeah, oh yeah I've got a feeling, a feeling I can't hide Oh no, oh no, oh no Yeah, I've got a feeling Oh please believe me, I'd hate to miss the train Oh yeah, oh yeah And if you leave me I won't be late again Oh no, oh no, oh no Yeah, I've got a feeling, yeah All these years I've been wandering around Wondering how come nobody told me All that I was looking for was somebody Who looked like you I've got a feeling, that keeps me on my toes Oh yeah, oh yeah I've got a feeling, I think that everybody knows Oh yeah, oh yeah, oh yeah Yeah, yeah, I've got a feeling, yeah Yeah Everybody had a hard year Everybody had a good time Everybody had a wet dream Everybody saw the sunshine Oh yeah, oh yeah Everybody had a good year Everybody let their hair down Everybody pulled their socks up Everybody put their foot down Oh yeah, oh yeah Yeah, I've got a feeling A feeling deep inside Oh yeah, oh yeah I've got a feeling, a feeling I can't hide Oh no Oh no, no, no Yeah, yeah, yeah, yeah I've got a feeling I've got a feeling Ik voel veel, heb nog maar een keer de examples of detaching geplaatst om te analyseren Er is zoveel onrust 31 december, zoveel dat door mijn kop raast en het is maar 31 december, het is maar vrijdag, maar het voelt alsof ik in een achtbaan zit, dus daarom maar aansluiting zoeken hier op het forum. I GOT A FEELING !!!!! everybody had an good year, everybody had their hair down.... everybody put their foot down I put my foot down Het zinnetje dat ik uit de quote pik is RESPOND IN A NEW WAY 31 december 2021 bewerkt door Artemis karin123 en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 2 uur geleden zei Artemis: het is maar 31 december, het is maar vrijdag, Precies. Het is een dag als alle anderen. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 De laatste uurtjes van 2021 vanmorgen veel chaos, de structuur gepakt, vanmiddag werd het buiten droog, dus op de fiets, genieten van de natuur en terug kijken Eén jaar zonder alcohol dat is mij sinds ik 12 jaar was niet meer gelukt. Er waren jaren dat ik heel weinig dronk, mediteren en yoga, en jaren dat ik heel veel dronk, de weg kwijt. De weg ligt hier, voor mn neus. Gevonden. 365 dagen zonder, wat een verschil met vorige oudejaarsavonden, in de zin van wat heerlijk rustig. Zee, strand, duinen, bos, paarden alles is hier wat wil ik nog meer? Nog zo'n jaar over een paar uur krijg ik mijn 1 jaar nuchter munt, besteld bij de AA, ligt al een paar maanden te wachten Mijn eerste jaar nuchter het tweede jaar ZAL gemakkelijker worden, zeker weten Gelukkig Nieuwjaar Passaat, karin123, lady jane en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CarpeDiem Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 Wat geweldig! Zo elke dag door tot t weer 1 januari is! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 Je hebt het gehaald Artemis Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 En doorrrrr Passaat, lady jane en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden