Yvonne Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 Klopt @Lieke7777, schijnt wereldwijd te zijn inmiddels.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 Ja, storing whats app. Vriend en ik appen altijd om deze tijd, maar dat ging dus nu niet. Dus belde hè net, nou ja ook gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 ik drink niet, heb mijn wie is wie verborgen, lief dat je het vaagt @lady jane maar ik trek het even niet..... alcoholvrij maakt teveel los, maar we gaan doorrrrrrrrr lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 dank je @knakker er is van alles aan de hand, misschien maar even laten zo. Hoe meer ik er over schrijf hoe groter het wordt. Ben al 25 minuten met deze ene zin bezig lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 ga ik doen, beentjes omhoog, maar even geen bach, word een domme netflix serie en negen uur naar bed. Of een blokje om, doet wonderen fijne avond en ik blijf droog, weer of geen weer Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 @Artemis Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 Fijn om te horen dat Smaragd goed gaat. En @Artemis. Dagje gewerkt zoals gewoonlijk. Was het okay? Ach jawel. Ook twee ramen gelapt terwijl ik dingen terug moest luisteren. Was ook fijn. Lekker gekookt en bananenbrood gebakken. Vier keer met de hond uit. En een was gedraaid en opgehangen. Nu lig ik erin. Goed dat ik met mijn opleiding ben gestart. Want hoewel ik mijn werk leuk vind, heb ik steeds minder behoefte aan de organisatie eromheen. En het achter de computer zitten dag in dag uit. Ik hoop dat ik een wat andere invulling kan gaan geven op redelijke termijn. in ieder geval vanaf januari een dag minder werken. Yes! Artemis en rapilos reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 En de hond mag sinds we hier wonen bij ons slapen. In zijn mand, naast mij. Dan is ie niet bang. Zo gezellig! Dan kijk ik naast me en kijkt ie me even aan. Of ligt opeens met een zucht op zijn rug met vier poten in de lucht. Hij weet het als we gaan slapen. Als ik zijn mand pak en meeneem. Dan komt hij er tevreden aan. Ik ben blij met hem. Onze bange lieve ex-zwerver. nancy, rapilos, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 Smaakte het @spirit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 Iedereen al naar bed zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 Ha @jopie, slaap lekker. Heel eerlijk? Nee ik ben niet oké. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 (bewerkt) 12 uur geleden zei spirit: Ja, 2 genomen. 1 is geen 5 oktober 2021 bewerkt door Jannigje Lukt niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 12 uur geleden zei spirit: Ja, 2 genomen. 1 is geen Groot gelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden