Claudius Geplaatst 14 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 @Zbb ja dat is dikwijls zo de laatste tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Ik ben net weer van de partij. Eten: buffelmozzarella, tomaat, basilicum, olijfolie met brood. Mmmm! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Ohh ja ben er de laatste tijd niet zoveel geweest,ja nu weer nu het niet goed gaat met me. iedereen zal wel van het mooie weer aan het genieten zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Klinkt lekker zoals jij het schrijf,Maja weet niet helemaal wat het is ,heb wel een idee. ik had rauwe andijvie had gisteren niet gekookt dus had het mezelf vandaag verplicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Ook heerlijk @Zbb! Ik neem aan stamppot rauwe andijvie. En met spekjes nog lekkerder. Goed dat je jezelf verplicht hebt te koken. Regelmaat en structuur, belangrijk. Geeft houvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Ja kon het gisteren niet opbrengen nog te koken,had een zak chips open getrokken. maar rauwe andijvie met spekjes uiteraard makkelijk om te maken en eet makkelijk weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Zelf pizza belegd met allerlei Franse kaassoorten, was lekker. Ben ook de zolder trap aan het schilderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Maar twee keer ontploft vandaag….:-( Man kan nog steeds niet lopen. Hoop dat ie naar een dokter gaat zoeken, maar vrees het ergste…. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Hoezo kan hij niet lopen @Lika? Of heb ik wat gemist ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 (bewerkt) Hij is met krukken op vakantie gegaan. Sinds een paar dagen een dikke voet. Denkt zelf aan iets nieuws ontstokens…. 14 augustus 2021 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Ohh niet fijn @Lika Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Mannen of ze liggen half in de kreukels omdat ze een beetje verkouden zijn , dan vergaat hun halve leven . Maar is er wat anders anders meer lopen ze gewoon door . Zbb, Lika en Rosee reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 3 minuten geleden zei Lieke7777: Mannen of ze liggen half in de kreukels omdat ze een beetje verkouden zijn , dan vergaat hun halve leven . Maar is er wat anders anders meer lopen ze gewoon door . Hmm ? Ik ga weer eens proberen te slapen. Ik had juist nog een goed gesprek met een bijna ex collega. @Maja Hij kent beidde van mijn problemen. Hij zag ook mijn hopeloze verliefdheid op iemand die eerst als jobstudente kwam werken. En daarna vast kwam werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Bedoel hier niet gelijk alle mannen hoor @Claudius Toevallig 2 verhalen over partners vandaag vandaar mijn grapje erover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 @spirithoe is het nu dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Hoe is het met Bor? nog aan het varen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 het klinkt alsof het nu dus wat minder gaat @spirit niet dat je te weinig tijd hebt om hier te schrijven zo jammer. delen = helen, weetjewel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Ik ga naar bed Weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 Hier aangekomen met de kids op de camping, trillen blijft wat overheersen maar goed ik weet dat het wel weer goed gaat komen, vooruit blijven kijken. De kinderen vinden het fantastisch hier. lekker slapen allemaal lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden