Spring naar bijdragen

Maandag 9 augustus 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Zojuist zei jopie:

ook

ook zo leuk,  schrijven bij ons: disciplinaire maatregel als je mensen wel aanspreekt op niet dragen van mondmasker :)

Ik ben veilig thuis, en kruip heeeeeeeeeeeeel snel in bed. Kom er pas uit als ik eruit wil komen, en geen tel eerder. Tot over 3 weken :)

 

:heart: Trusten :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cleo66:

Jep dat is het verschil 

Ik kan niet liegen,  was het maar zo simpel 

ik ook niet, maar dochter gaf me de raad om via testen voor evenementen een afspraak te maken
dan hoef je niks uit te leggen, niet eens naar welk evenement je (niet) gaat.  En kun je snel terecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-8-2021 om 19:26 zei Cleo66:

Ja maar het is bewezen dat we gevaccineerd gewoon besmet kunnen worden , we worden er niet zo ziek van of merken er niks van maar geven het wel door . 

Ik heb hemel en aarde moeten bewegen om een afspraak te maken voor morgen testen .  De afdeling bron en contact onderzoek had gezegd donderdag (,wat dus een vergissing is want dat is de 7e dag ) en daar moest ik me aanhouden , dus ik mocht pas donderdag.  Zelfs toen ik aangaf dat ik niet graag mijn cliënten woensdag wilde besmetten , omdat ik van mijn werkgever moest gaan werken . Nou ja zeg . Na heel wat op en neer gebel en geverifieer mag ik morgen om 10.10 uur een pcr test doen, joepie 

Nee je bent een factor 10 of zo minder besmettelijk als je gevaccineerd bent. Dat is juist het belang van vaccineren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...