Reacher Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Zojuist zei jopie: ook ook zo leuk, schrijven bij ons: disciplinaire maatregel als je mensen wel aanspreekt op niet dragen van mondmasker Ik ben veilig thuis, en kruip heeeeeeeeeeeeel snel in bed. Kom er pas uit als ik eruit wil komen, en geen tel eerder. Tot over 3 weken Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 @nancy en @niks ik lees jullie weinig. Dikke knuffel ook, beiden. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 1 uur geleden zei Cleo66: Jep dat is het verschil Ik kan niet liegen, was het maar zo simpel ik ook niet, maar dochter gaf me de raad om via testen voor evenementen een afspraak te maken dan hoef je niks uit te leggen, niet eens naar welk evenement je (niet) gaat. En kun je snel terecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Vandaag dag twee weer maar nog zo ongelofelijk brak lady jane en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 elke dag is er een Zbb en ze worden steeds beter nog even doorzetten nu Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Ik had graag de medicatie al wat willen afbouwen maar ik voel me nog zo ontzettend naar. misschien morgen Ik zal wel weer te snel willen maar elke dag is er een inderdaad. Weltrusten lieve mensen. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Welterusten lieve allen. goed bezig @Zbb! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2021 Op 9-8-2021 om 19:26 zei Cleo66: Ja maar het is bewezen dat we gevaccineerd gewoon besmet kunnen worden , we worden er niet zo ziek van of merken er niks van maar geven het wel door . Ik heb hemel en aarde moeten bewegen om een afspraak te maken voor morgen testen . De afdeling bron en contact onderzoek had gezegd donderdag (,wat dus een vergissing is want dat is de 7e dag ) en daar moest ik me aanhouden , dus ik mocht pas donderdag. Zelfs toen ik aangaf dat ik niet graag mijn cliënten woensdag wilde besmetten , omdat ik van mijn werkgever moest gaan werken . Nou ja zeg . Na heel wat op en neer gebel en geverifieer mag ik morgen om 10.10 uur een pcr test doen, joepie Nee je bent een factor 10 of zo minder besmettelijk als je gevaccineerd bent. Dat is juist het belang van vaccineren. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden