niks Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Goedemorgen, wakker met knallende hoofdpijn. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 (bewerkt) Goedemorgen @niks terug proberen te slapen? Dagpact Claudius 24 juli 2021 bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Nee, mini is ook wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Goeiemorgen allemaal, @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Hoe gaat het vandaag @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Slecht @ikkanhet , ik slaap nog steeds slecht, spierpijnen ... , depressief, het gaat niet goed bij de kinesist. Ik krijg nu ook een medicatie tegen de ziekte van Chron, dat helpt helpt wel aan een probleem. Het deed me ook niet goed te weten dat ik niet naar de verslavingskliniek mag gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 1 minuut geleden zei Claudius: Slecht @ikkanhet , ik slaap nog steeds slecht, spierpijnen ... , depressief, het gaat niet goed bij de kinesist. Ik krijg nu ook een medicatie tegen de ziekte van Chron, dat helpt helpt wel aan een probleem. Het deed me ook niet goed te weten dat ik niet naar de verslavingskliniek mag gaan. He bah dat is minder. Dat slapen van jou wil maar niet he. Met de darmen gaat het wel beter dus. Helemaal niet naar de verslavingskliniek of die ene niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 (bewerkt) Hier moet ik op 12/8 buiten. Er is nog geen andere in vooruitzicht. @ikkanhet 24 juli 2021 bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 4 minuten geleden zei Claudius: Hier moet ik op 12/8 buiten. Er is nog geen andere in vooruitzicht. @ikkanhet Kan dat zomaar? Hoop toch dat ze voor die tijd een oplossing voor je hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Zojuist zei ikkanhet: Kan dat zomaar? Hoop toch dat ze voor die tijd een oplossing voor je hebben. Maximum 6 weken hier, tenzij ze een uitzondering maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 @niks . Vandaag weer door in de wervelstorm aan emoties en dingen om te regelen. Sterkte! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 11 minuten geleden zei Claudius: Maximum 6 weken hier, tenzij ze een uitzondering maken. Hopelijk krijg je goede begeleiding en hulp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Ik ga morgen uit eten met mijn dochter, benieuwd hoe het me afgaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 @ikkanhet Zenuwachtig over het eten met je dochter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 1 minuut geleden zei Claudius: @ikkanhet Zenuwachtig over het eten met je dochter? Nee over het eten niet alleen zenuwachtig over hoe ik er op reageer al lang niet meer buitenshuis wezen eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Begeleid jezelf zoals je je liefste vriendin zou begeleiden @ikkanhet. Heel zachtjes en met liefde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Goedemorgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Best Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Goedemorgen allemaal, Hier een wederom een drukke dag. Het eerste weekend dat ik mijn zoon helemaal niet zie dus ik heb het weekend helemaal volgeboekt voor mezelf. Nu eerst naar de sportschool. @niks, heel veel sterkte vandaag met alles wat er op je af komt. @Claudius, ook succes. 12-08 is gelukkig nog een paar dagen weg dus ik hoop dat er nog iets komt voor je. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Goedemorgen. Ik zit een beetje te janken. Baal van mezelf. Weet niet wat me bezielde om weer proberen te drinken. Een dag ging het goed. De volgende dag ziek. Het lukt me gewoon niet. Fijn dat jullie er zijn. lady jane en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 6 minuten geleden zei Best: Goedemorgen allemaal, Hier een wederom een drukke dag. Het eerste weekend dat ik mijn zoon helemaal niet zie dus ik heb het weekend helemaal volgeboekt voor mezelf. Nu eerst naar de sportschool. @niks, heel veel sterkte vandaag met alles wat er op je af komt. @Claudius, ook succes. 12-08 is gelukkig nog een paar dagen weg dus ik hoop dat er nog iets komt voor je. Ik had verkeerd gerekend het moet 19/8 zijn. 2 minuten geleden zei Descartes33: Goedemorgen. Ik zit een beetje te janken. Baal van mezelf. Weet niet wat me bezielde om weer proberen te drinken. Een dag ging het goed. De volgende dag ziek. Het lukt me gewoon niet. Fijn dat jullie er zijn. Was er een speciale aanleiding? Om te drinken? Best reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Depressie. Ik liep vast, wilde vluchten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Goedemorgen , we zijn een week verder op vakantie . Nog 2 weken te gaan hier. Eerst zo maar eens ontbijten met zijn allen . Het is zo fijn dat ik dit jaar de jongens weer lekker bij mij heb op vakantie. Ze genieten hier ook. Lika en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 3 minuten geleden zei Descartes33: Depressie. Ik liep vast, wilde vluchten. Probeer vast te houden dat drinken geen vlucht is naar een betere versie van jezelf. Je weet van te voren hoeveel meer slechter je voelt na een binge aanval. Juist op dat moment is het kracht om hulp te vragen ipv achteraf je hier te melden dat je gedronken hebt . Ik snap dat depressie veel doet met je geest. En dat het zeker allemaal gitzwarte beelden zijn in je hoofd waar je geen uitweg in hebt. Probeer vol te houden aan je nuchterheid en het gebruiken van antabuse. Descartes33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Dankje Lieke. Ik weet niet wat me bezielt. Dacht dat het weer kon. Maar het is een obsessie. Zo ziek geworden, ik drink mezelf direct de vernieling in. Nu probeer ik eruit te komen. Geen drank meer in huis. Laat me een voorbeeld zijn van hoe het niet moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden