Lieke7777 Geplaatst 4 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2021 (bewerkt) @spirit Probeer de kat idd zo snel mogelijk te laten helpen misschien is hij zijn nieuwe territorium aan het afbakenen door te piesen. Het is echt heel vervelend maar een verwaarloost beestje heeft tijd en aandacht nodig en dat kan jij. Ons poezebeest piest ook in huis snap er niets van waarom ze dat doet het is begonnen na haar éérste krolse perioden . Volgende week moet ik met haar naar de dieren arts voor een fiv felv test dan ga ik het ook eens navragen of dat samen gaat . Heb vandaag een extra kattebak neergezet kijken of dat wil helpen . 4 juli 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2021 Snap ik heb er ook last van moeheid is een slechte raadgever . @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2021 @ikkanhet hoe was het met je dochter samen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2021 1 uur geleden zei Lieke7777: @ikkanhet hoe was het met je dochter samen ? Het was heel gezellig. Veel en leuk met elkaar gekletst en samen lekker gegeten. Lief dat je het vraagt. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2021 1 uur geleden zei spirit: Zit hier gewoon bijna te janken. Heb al 2 keer gedweild en nog ruik ik het. Ook mijn hele bank stinkt. Het rook hier altijd zo fris. Nu alleen nog maar een pislucht. Word er gewoon misselijk van. Ja en is ook nog moeilijk weg te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2021 20 minuten geleden zei Bor: Vanavond de biografie Bloed, zweet en tranen van Hazes eens gezien. Wie is toch die Hazes? Bob en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2021 die familie die maar één jongensnaam kent karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2021 Freddy? karin123 en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2021 1 uur geleden zei ikkanhet: Het was heel gezellig. Veel en leuk met elkaar gekletst en samen lekker gegeten. Lief dat je het vraagt. Fijn voor je. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2021 Ze maakte me juist wakker om te kijken of ik sliep. Verslaving sklinieken karin123 en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden