niks Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 4 minuten geleden zei hub02: Nu doe ik gek heb niks. Nee hoor, echt niet, hoe gek je ook doet Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 @hub02! Haaai! @bumperjim heeft het van Jiskefet, dat grappige programma. Die hebben dat zelf bedacht. Wel lezen! Hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 4 minuten geleden zei niks: Nee hoor, echt niet, hoe gek je ook doet Als je @niks hebt ben je rijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 Binnen de kortste tijd voelt hij zich vast helemaal thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 10 minuten geleden zei Reacher: @hub02! Haaai! @bumperjim heeft het van Jiskefet, dat grappige programma. Die hebben dat zelf bedacht. Wel lezen! Hoe is het? Moest even googelen. Ik kijk nooit TV, dacht dat het Deens of zo was. Net zo'n vreselijke taal als Fries vind ik. Ben net terug van Mars, heb na de landing altijd last van mijn oren. Verder gaat het wel goed met me. Krijg wel wat meer respect voor de Nasa, ondanks dfie lulverhalen over de zgn. maanlanding. Sommige van de foto's op hun site zijn net echt. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 1 minuut geleden zei hub02: heb na de landing altijd last van mijn oren.. En het zijn zulke prachtige oren… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 Fijn dat het goed met je gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 4 minuten geleden zei Reacher: Fijn dat het goed met je gaat Er zijn verder geen vrouwen die mijn oren mooi vinden, het lijkt wel of jij van een andere planeet komt. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 6 minuten geleden zei spirit: @hub02, is er nu wel, of geen leven op Mars? Jij kan het weten Toen ik daar was wel Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 5 minuten geleden zei hub02: Er zijn verder geen vrouwen die mijn oren mooi vinden, het lijkt wel of jij van een andere planeet komt. Ja van Vulcan Daar hebben ze een goede smaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 Ja, is dan wel vreemd dat je van mannen met kale koppen houdt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 3 minuten geleden zei hub02: Ja, is dan wel vreemd dat je van mannen met kale koppen houdt. Ja die oren zijn prachtig maar de kapsels doen aan bloempotten denken. Dus geen wonder. Oeh! Picard met vulcan oren! *droomt weg* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 9 minuten geleden zei Reacher: Ja die oren zijn prachtig maar de kapsels doen aan bloempotten denken. Dus geen wonder. Oeh! Picard met vulcan oren! *droomt weg* Dus mijn kapsel is ook weer niet goed. Snap het wel weer. Altijd goed voor steun en zelfvertrouwen, zo'n forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 29 minuten geleden zei hub02: Dus mijn kapsel is ook weer niet goed. Snap het wel weer. Altijd goed voor steun en zelfvertrouwen, zo'n forum. Je bent ook zo gevoelig Vooruit: je wenkbrauwen zijn ook prachtig hub02 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 1 uur geleden zei Reacher: @hub02! Haaai! @bumperjim heeft het van Jiskefet, dat grappige programma. Die hebben dat zelf bedacht. Wel lezen! Hoe is het? Nee de uitdrukking dat is in een laboratorium onderzocht wordt herhaaldelijk gebruikt in jiskefet (Storm) maar het onderzoek zelf zal ik wel uit de Psychologie hebben of zo. Lag ik mezelf weer niet duidelijk genoeg uit. Daar hou je niet van Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 @Bor ik kreeg nog iets ervan mee, als mijn late reactie je stoort, wis ik hem weer. Juist omdat er zoveel emoties aan erfenis zitten, is het verstandig er eerst een tijdje helemaal niks mee te doen. Tenzij je natuurlijk echt geen keus hebt. Dat is althans mijn ervaring. Als ik mijn eerste gevoel had gevolgd, had ik het vierkant geweigerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 Ik heb Clarksons farm op Prime aanstaan en dat is toch sympathieke tv aanrader voor de eveneens triest gestemde medemens. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 5 minuten geleden zei Quinn: Ik heb Clarksons farm op Prime aanstaan en dat is toch sympathieke tv aanrader voor de eveneens triest gestemde medemens. Serie of film? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 En als je een blije golden retriever bent zoals ik? Want het lijkt mij ook leuk Win the Wilderness wel eens gezien? Iets heel anders maar ook … knus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 Een serie over Clarkson die besluit dat ie zelf gaat boeren op z'n eigen grond. Echt heel leuk en lief. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 Zojuist zei Quinn: Een serie over Clarkson die besluit dat ie zelf gaat boeren op z'n eigen grond. Echt heel leuk en lief. Thnx zal die in mijn kijklijst zetten .kijken nu Bosch op prime. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 5 minuten geleden zei ikkanhet: Thnx zal die in mijn kijklijst zetten .kijken nu Bosch op prime. Gegoogled. Dan kun je nog wel even vooruit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 10 minuten geleden zei Reacher: Gegoogled. Dan kun je nog wel even vooruit! Ja vindt ik een mooie serie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2021 Tot morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden