Spring naar bijdragen

Dinsdag 29 juni 2021


nancy

Aanbevolen berichten

Goede instelling @ikkanhet belangrijk  is voor jezelf  een signalering plan te maken wanneer  de externe  factoren  het leven  even niet  laten  meezitten  . 

En afspraken  maken met jezelf /  omgeving  ( man ) wat  je gaat doen om niet te drinken .

Wellicht zal hij wat strenger  voor je mogen zijn als je de controle lijkt te verliezen over je goede  voornemen.

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Lieke7777:

Goede instelling @ikkanhet belangrijk  is voor jezelf  een signalering plan te maken wanneer  de externe  factoren  het leven  even niet  laten  meezitten  . 

En afspraken  maken met jezelf /  omgeving  ( man ) wat  je gaat doen om niet te drinken .

Wellicht zal hij wat strenger  voor je mogen zijn als je de controle lijkt te verliezen over je goede  voornemen.

 

Ja mijn man moet ook strenger worden/zijn. Heb ik hem vanmorgen nog gezegd en heb een lijstje van iemand waar veel opstaat wat ik op het moment van trek kan gaan doen. Ben nu een paar weken overdag alleen maar ik ga me bewijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lieke7777:

Rustig aan in fases .

Man aan het werk   had het idee dat jullie  allebei  pensionado's waren   :D

 

Ps   gelukkig hoef je  mijn woonkamer  niet  te stofzuigen  .:unsure:

Mijn man zou ook geen klusjes meer aannemen maar zo  gaat dat met schilders is steeds het laatste klusje.
Jou kamer zo groot? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ervaring voor wie er iets aan heeft. Ik merkte het vandaag weer tijdens mediteren. 
Ergens halverwege weet ik een soort van glimlach te bewerkstelligen. Gewoon mondhoeken omhoog. En dat is zo’n aparte ervaring. Ik merk dan dat mijn voorhoofd en schouders ontspannen en mijn kuiten. Het doet echt iets. En vaak ontstaat dan vanzelf een echte glimlach….

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei ikkanhet:

Mijn man zou ook geen klusjes meer aannemen maar zo  gaat dat met schilders is steeds het laatste klusje.
Jou kamer zo groot? :)

Hahaha  ok  ..  

Heb een uitbouw dus niet klein maar het is een doorlopende zandbak  hier .

Er wordt aan de voorparking straat gewerkt door de gemeente  nieuw  bestraten  .

En mijn  achtertuin ligt nog  open  wel opgedekt met ophoogzand nu . 

Morgen  komen  de  nieuwe tegels .

En ik heb 2 kinderen  rondlopen  en 2 katten  ..

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

@ikkanhet al druk bezig geweest lees ik
Kost wat inspanning maar de voldoening is groot denk ik. :)

Gisteren om kwart voor negen naar bed gegaan
Bijna in coma gelegen en kon er bijna nog niet uitkomen vanochtend om 7.00

Moest al vroeg bloed prikken voor mijn APK dus meteen er een Ommetje van gemaakt van een half uur.
nog weinig energie hoor, en moest ook nuchter gaan wandelen natuurlijk.

Meditatie, ochtendgym
Pfff.. ben weer goed bezig al zeg ik het zelf

Straks even kijken voor een activity tracker  (stappenteller)
heb er wel een op mijn telefoon, maar die registreert  niet alles, want heb mijn telefoon nou eenmaal niet altijd op zak

Zag dat de consumentenbond een bepaalde aanraadde voor 35 euro
Dat is nog goed te doen tenminste

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei spirit:

@ikkanhetgoed je grenzen bewaken idd. Ik herken veel van wat je schrijft. Na een zuipperiode alles schoon willen hebben en jezelf daardoor weer voorbij lopen. Neem de tijd om te herstellen.

Zo, ik moet ook even bijkomen van alles. Het was heel erg leuk, maar natuurlijk wel veel ineens. Poes heeft op mijn mat gepiest gisteren. Tja, dat heb je met katten nu eenmaal. Wacht even af, totdat hij hier wat gewend is en dan toch naar de ballendokter hoor :rolleyes:

Ik stap zo lekker op mijn stalen ros en ga nootjes en kaas halen op de markt. 

Ja dan zie je ineens alles hé. Ben dan net een stuiterbal en wil alles schoon hebben en het liefst in één dag:lol:

Ik het nog een jonge poes?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemiddag allemaal, 

zit ik zomaar om vijf voor vier met de laptop op de bank :) hard gewerkt vandaag en normaal ga ik na werk wandelen. Dit is niet normaal zoveel regen als er hier uit de lucht komt, dus..... laptop is mijn vriend

Ik heb een poes, een echt Britse koningin. Bij bezoek gaat ze hogerop en laat zich uiteraard niet zien. Daar heeft madam geen zin in. bezoek niet en bezoek met kinderen al helemaal niet. Ze haat kinderen. 

Ik had een kater, heel gezellig beestje maar hield niet van bezoek. Ik had een hond, dol op bezoek, ging ze alle 350.000 kunstjes die ze kon laten zien, slim beest, border collie. maar ik ben vooral een paardenmens. paarden hebben twee zielen, die van de hond en die van de kat, mooie mix toch? Beste van beide werelden. Zoiets als ik. Denk ik als ik een goede dag heb, ik heb een goede dag, houden zo, niets meer aan doen. 

iedereen een goede dag gewenst, gaat wel lekker zo zonder drank. 

:heart:

 

 

bewerkt door Artemis
typefout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

gewoon niet doen @spirit lekker potje thee zetten , serietje kijken of iets wat je ontspannen vindt en op tijd naar bed. Losgaan is nergens goed voor en het lost niets op. 

afleiding zoeken.... 

ik had ooit een eetprobleem, dat heb ik gelijk met mijn drankprobleem aangepakt, twee vliegen in één klap 

bewerkt door Artemis
aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond iedereen,ik lees nog veel mee maar reageer eigenlijk nooit,ik was gisteren 16 maanden droog,ben helemaal klaar bij t NK en ben nog steeds blij dat ik die kans bij t NK gepakt heb,heeft mijn rust en inzicht gegeven, altijd makkelijk helaas niet.En soms spelen de gedachte nog steeds om te proberen toch sociaal te drinken,maar t is me niet waard om alles weer weg te gooien wat ik nu heb opgebouwd vooral de rust thuis .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...