Spring naar bijdragen

Vrijdag 18 juni 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Een hele goede morgen allemaal.

Niets van het voetbal mee gekregen.
Lag om half negen in bed
was totaal kapot.
gisteren tweede vaccin gehad
weet niet of het daardoor kwam, of dat de ellende tussen mijn oren zit\zat
Gevoelsmatig vind ik die rotzooi in mijn lijf nog steeds drie keer niks
Maar ja..hoop maar dat ik er goed aan heb gedaan.

Wel om zes uur wakker, heel erg getranspireerd vannacht.
Nu een gestaag regentje, deur en raam open, voelt lekker fris.

@Reacher,
Was jij dan ook naar de tandarts geweest, vanwege het bloed op je kussen ?
sorry, blijkbaar niet 100% bij gelezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lika,
Dat heb ik ook met mijn buurman
Hij rookt volgens mij marihuana , je ruikt het meteen zodra hij buiten zit.
Het dringt ook door tot in mijn woonkamer
Vind ik ook echt niet leuk
Maar ja, mijn parkiet staat ook elke dag buiten
Die schettert en krijst ook de hele dag, en daar hoor ik hem ook nooit over.
Leven en laten leven dan maar he

Ik hoor trouwens altijd precies wanneer hij buiten zit
Ugge..ugge...(hoesten)
Maar verder is het echt een reuze aardige man hoor.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, is een minpunt. De woning naast ons is verhuurd aan 6 mannen. Dus die hebben allemaal een kamertje. De kamer van deze mijnheer is aan onze slaapkamerzijde. Hij kan niet echt ergens anders heen…. De windrichting doet ook veel. Maar ja. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Wat n tandartsperikelen las ik hier, iedereen sterkte!! Lastig die sigarettenrook Lika. Mijn bovenburen zijn nogal luidruchtig en hebben een andere tv provider dan wij, waardoor hun tv ongeveer 15 seconden voorloopt. Met voetbalwedstrijden juichen zij bij een goal dus al, terwijl wij alleen nog maar de voorzet zien:blush: Zoons vinden dit niet zo leuk haha. Vandaag krijg ik mn eerste vaccinatie, zag er niet tegenop maar op de een of andere manier kwamen allemaal negatieve berichten voorbij laatste tijd qua bijwerkingen, nu zie ik er toch wel n beetje tegenop. Nou ja valt hopelijk mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou niet weten waarom je dat zou doen @Reacher, volgens mij verteld iedereen hier wat ze willen vertellen dus waarom jij dan niet?

Ik zit op dit moment nog ziek thuis vanwege alles wat er gebeurt, maar normaliter moet ik elke dag om een uur of 5 a 6 beginnen dus ik moet wel een ochtendmens zijn. Gisteren wel weer de eerste vergadering opgepakt dus ik ben weer op de weg terug. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Best:

Ik zou niet weten waarom je dat zou doen @Reacher, volgens mij verteld iedereen hier wat ze willen vertellen dus waarom jij dan niet?

Ik zit op dit moment nog ziek thuis vanwege alles wat er gebeurt, maar normaliter moet ik elke dag om een uur of 5 a 6 beginnen dus ik moet wel een ochtendmens zijn. Gisteren wel weer de eerste vergadering opgepakt dus ik ben weer op de weg terug. 

Hoe gaat het nu dan bij je thuis? ruzie ... ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van de eerste prik heb ik een dag een beetje een beurs gevoel gehad op plek van prikken @Rosee, na de tweede prik was ik een dag een beetje gammel, maar dat kan ook gewoon moeheid zijn geweest....  laat je niet gek maken hoor. Al die horrorverhalen    :wacko:
@Reacher, ik hoop van harte dat het bloeden echt gestold is nu. 
Niet spoelen dus, niet met je toch op de wond voelen en noem maar op...  zodat het stolsel kan blijven zitten hoor. 

Hier nog steeds geen drup gevallen, gaat voorlopig ook niet gebeuren. 
Wel schijnt de zon weer uitbundig en lopen de temperaturen op. 
Aan de slag maar voor het weer tropisch is straks.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben dit jaar ook al drie keer naar de tandarts geweest met een afgebroken tand en nu voel ik precies weer een stukje af of gaatje…mijn man denkt dat de mondkapjes hier mee te maken hebben en hier valt het ook echt wel op hoeveel mensen tandperikelen hebben momenteel…denken jullie dat de mondkapjes daar voor iets tussen zitten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Claudius:

Hoe gaat het nu dan bij je thuis? ruzie ... ? 

Bedoel je bij mij? Nee, er is geen ruzie, maar de sfeer is ook niet geweldig. Logisch ook denk ik. Mijn (ex) vrouw is ook weg gegaan naar haar moeder en heeft onze zoon meegenomen. Daardoor is er wel dagelijks contact via WhatsApp omdat ik wel gewoon recht heb om hem te zien natuurlijk. 

@Reacher, ja veel te veel aan mijn hoofd om me serieus met m'n werk bezig te houden en dan is het wachten op fouten waar mijn werkgever en ik allebei niet op zitten te wachten. Ik krijg gelukkig alle begrip van hem en mag mijn tijd pakken. Ik heb hem trouwens alleen verteld van de scheiding en niet van de drank.

Het is vooral het laten zinken van het feit dat de scheiding door gaat en wennen aan het idee dat mijn vrouw mijn vrouw niet meer is. Dat gaat gepaard met heel veel verschillende emoties en buien waardoor het soms heel lastig is om niet terug te grijpen naar de drank omdat dat eigenlijk de enige manier is die ik ken om met negatieve emoties om te gaan. 

Ik plan mijn dagen redelijk vol met dingen die ik moet doen (scheiding) en ontdekken wie ik ben en wat ik leuk vind om te doen. Het gekke is, ik ben 36 en ik heb geen idee, maar ben ook al het grootste gedeelte van mijn leven verslaafd. (dat ik een groter gedeelte van mijn leven wel drink dan niet dringt nu ineens pas door) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Musashi:

…denken jullie dat de mondkapjes daar voor iets tussen zitten?

Ik heb sowieso een slecht gebit. Daarbij ben ik het afgelopen jaar heel weinig in de buurt van anderen geweest, dus ook maar heel weinig een mondkapje op gehad. 
Maar buiten dat, nee, ik geloof echt niet dat mondkapjes van invloed zijn op het krijgen van gaatjes of het afbreken van een stuk tand of kies. 

9 minuten geleden zei Best:

......dat ik een groter gedeelte van mijn leven wel drink dan niet dringt nu ineens pas door... 

Gelukkig ben je nog hartstikke jong, dus kun je dat heel simpel omdraaien..... 
Maar sterkte Best, kan me indenken dat je erg veel moeite met de scheiding en alles daaromheen hebt.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei knakker:

....... kan ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen, maar je hebt tijdens het kwartiertje wachten in de sporthal in elk geval een hoop aandacht :)

Lekker.... ik heb net een slok koffie in mijn mond, lees ik bovenstaande, schiet ík hardop in de lach en de koffie over de tafel... :D

Stress werkt nooit mee, alleen maar tegen @Bor.
Maar verder zullen alle beetjes een beetje hebben geholpen, alleen misschien niet waarneembaar nog. 
Maar je hebt al wel kunnen wennen aan een 'andere' manier van eten. 
Hoop dat je een goed gesprek hebt en dat je goede afspraken over het stoppen met roken kunt maken, zodat je van die dwingeland af komt.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei knakker:

@Rosee: even ter relativering: bij mij stelde de prik geen fluit voor en de bijwerkingen waren nihil. Ik kreeg de tip om na de prik even flink te wapperen met de geprikte arm om spierpijn te voorkomen. Of dit ook daadwerkelijk de oorzaak was dat ik na afloop geen klachten had kan ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen, maar je hebt tijdens het kwartiertje wachten in de sporthal in elk geval een hoop aandacht :)

Bij mijn twee kwartieren zat iedereen daar bezig met de smartphone. Gezellig hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...