Mormel Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden @renaldo61: ik ben zelf zeer bekend met ASS en de problemen daarmee. Misschien zou het je helpen om je eigen berichten eens terug te lezen want je komt soms zeer agressief en aanvallend over terwijl je jezelf langs de andere kant wel neerzet als een slachtoffer (van je moeder, je ex-vrouw, andere forumleden). Misschien kan het je helpen om alvorens je een bericht typt, je in gedachten te houden dat iedereen hier zit omdat we een gemeenschappelijk probleem hebben.
Bob Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden En een simpele maar heel doeltreffende gewoonte: begin je bericht met iets positiefs. Mormel reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 5 uur geleden zei renaldo61: @bumperjim Waarom kun jij geen privé berichten ontvangen? Heb jij een speciale afspraak met de moderatoren of zo? Als er hier iemand is die tonnen kritiek over zich heen heeft gekregen sinds ik mijn eerste account hier aanmaakte dan ben ik het zeker. Er zijn ook diverse pogingen ondernomen om mij hier weg te jagen. Maar tot nu toe is het jullie nog niet volledig gelukt. Ik reik tenminste een helpende hand uit naar iemand die duidelijk spreekwoordelijk aan het verzuipen is. Ik dacht dat dit de bedoeling is van dit forum? Durf jij hetzelfde beweren of laat jij ze maar gewoon verder verzuipen? Niets doen is ook duidelijk een actie. Neem ik geen verantwoordelijkheid? Ik werk tenminste aan mijn problemen, sorry dat ik jullie ermee verveel. ik ben nog niet aan het verzuipen maar heb het wel heel erg moeilijk maar het gaat al een beetje beter dan tegen eergisteren heb vandaag de psychiater gezien en voorlopig moeten we afwachten andere ziekenhuizen hebben ook een lange wachtlijst maar ik ga liefst naar de broeders
renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden 10 uur geleden zei Bob: En een simpele maar heel doeltreffende gewoonte: begin je bericht met iets positiefs. Ik dacht dat ik iedere dag het dagdraadje met iets zeer positiefs begon?
renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden 10 uur geleden zei Mormel: @renaldo61: ik ben zelf zeer bekend met ASS en de problemen daarmee. Misschien zou het je helpen om je eigen berichten eens terug te lezen want je komt soms zeer agressief en aanvallend over terwijl je jezelf langs de andere kant wel neerzet als een slachtoffer (van je moeder, je ex-vrouw, andere forumleden). Misschien kan het je helpen om alvorens je een bericht typt, je in gedachten te houden dat iedereen hier zit omdat we een gemeenschappelijk probleem hebben. Ik agressief ? Misschien ben ik ook steeds het slachtoffer? Mensen zien in mij blijkbaar een deurmat, een gewillig slachtoffer waarvan geprofiteerd kan worden? Zeker van mijn moeder. Zeker in haar laatste jaren toen ze dement was had ik er zeer veel last mee. Ik had luid naar hulp geroepen bij mijn broer maar nooit hulp gekregen.
renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden 12 uur geleden zei Quinn: Als je doelt op BJ's bericht van vanochtend kan ik het alleen maar met hem eens zijn. Wat je bedoelingen ook waren, de inhoud van je bericht was geen helpende hand, maar gewoon weer een relaas over jezelf. over mezelf ? Komaan zeg. Jullie lezen blijkbaar alleen maar hetgeen jullie willen lezen. Prachtig hoe jullie mijn punt voor mij bewijzen. Ik reik een helpend hand uit en krijg dan bakken met kritiek over me heen. @stroumfke blijft maar dag na dag meermaals hetzelfde negatief bijna onbegrijpbaar bericht neerzetten en die krijgt niets dan lof.
Bob Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 uur geleden zei renaldo61: Ik dacht dat ik iedere dag het dagdraadje met iets zeer positiefs begon? Ja, en dat is ook heel mooi. Ook in een bericht waarin je iets over een of meer anderen wilt zeggen helpt het om met iets positiefs te beginnen. Het kan het verschil uitmaken of die ander(en) met belangstelling verder lezen of met tegenzin. Vat het niet op als een afwijzing van mijn kant dat ik je dit schrijf, maar als een tip en een poging je wat te helpen.
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Balk, splinter. Succes ermee @renaldo61
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) 2 uur geleden zei renaldo61: over mezelf ? Komaan zeg. Jullie lezen blijkbaar alleen maar hetgeen jullie willen lezen. Prachtig hoe jullie mijn punt voor mij bewijzen. Ik reik een helpend hand uit en krijg dan bakken met kritiek over me heen. @stroumfke blijft maar dag na dag meermaals hetzelfde negatief bijna onbegrijpbaar bericht neerzetten en die krijgt niets dan lof. Je leest zelf precies wat je wil. Er valt niet mee te redeneren. Je kan je niet in anderen verplaatsen, je hebt geen idee hoe je geschrijf bij anderen overkomt, stroumfke met name, die dan ook nog borderline heeft. ZE SCHRIJFT ZELF DAT HET NIET HELPEND IS, dat verzin ik niet. Als het je autisme is, soit, maar realiseer je dan op zn minst DAT je niet weet hoe je geschrijf overkomt. En stop met die slachtofferrol, daar help je jezelf niet mee. 3 uur geleden bewerkt door bumperjim
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 17 minuten geleden zei bumperjim: En stop met die slachtofferrol, daar help je jezelf niet mee. Ik ben dan ook steeds het slachtoffer. Niet eens per dag blijkbaar steeds en dit van iedereen, probeer dat maar eens te vatten of te begrijpen. Verder denk ik nog steeds dat niets doen zeker niet helpend is, wat jullie rol tegenover @stroumfke blijkbaar is. Ook jij gebruikt of misbruikt dat wood borderline om anderen mee te slaan, niet om te helpen. Je hebt me nog steeds niet geantwoord hoezo ik geen verantwoordelijkheid neem?
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei Quinn: Balk, splinter. Succes ermee @renaldo61 Ja geef maar op mij af, daarvoor ben ik tenslotte hier.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Je leest slecht en blijft in je slachtofferrol hangen. Prima joh, als jij daar gelukkig van wordt, mooi blijven doen.
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei Quinn: Je leest slecht en blijft in je slachtofferrol hangen. Prima joh, als jij daar gelukkig van wordt, mooi blijven doen. Ik zie een hemelsbreed verschil tussen een slachtofferrol aan te nemen en het gewoon te zijn. Ontkennen dat ik dit ben bezorgd me alleen maar hoofdpijn. Mensen zien en of ruiken blijkbaar iets aan mij en zien in mij een gewillig slachtoffer waarvan ze kunnen profiteren.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ook best, dan ben je slachtoffer en is er niks meer aan te doen. Klaar dan maar.
Senna34 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Oh wat vind ik dit jammer om te lezen zeg! Renaldo ik heb je gister nog een compliment gegeven. Of heb je daar overheen gelezen. Ik weet niet wat ik vervelender vind om te lezen hoor, S die steeds dezelfde plaat blijft opzetten, of Renaldo. Beiden mensen hebben een of meerdere labels, en ik heb het gevoel alsof er met maten gemeten wordt. Zo van, jouw diagnose is erger, ik neem het voor jou op. Renaldo is een eerlijk persoon met een doorzettingsvermogen, zeker wat betreft adb zijn. Echt erg wat hier aan het gebeuren is, bah. Zo, en nu ga ik aan het werk. Wilde dit even gezegd hebben
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hi @Senna34. Het gaat er denk ik meer om dat Renaldo al een aantal keer is gevraagd om niet bij stroumfke te schrijven op de manier dat hij doet en dan daarmee blijft doorgaan?
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik ben nog steeds niet helemaal blind of doof. Mensen die steen en been klagen dat ze een probleem hebben zie ik prima functioneren in de buitenwereld en vrienden maken en hebben. Wel ik ben hiertoe gewoon niet in staat, ik moet het steeds maar doen met wat ik werkelijk ben, proberen hoger te springen lukt toch niet, ondanks pogingen.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 minuten geleden zei renaldo61: Mensen die steen en been klagen dat ze een probleem hebben zie ik prima functioneren in de buitenwereld en vrienden maken en hebben. Je zou zo iemand ook eens kunnen vragen hoe het gaat, zonder zo je oordeel al klaar te hebben.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Gewoon bij Stroumfke wegblijven is mijn advies. Grenzen respecteren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden