Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

@renaldo61: ik ben zelf zeer bekend met ASS en de problemen daarmee. Misschien zou het je helpen om je eigen berichten eens terug te lezen want je komt soms zeer agressief en aanvallend over terwijl je jezelf langs de andere kant wel neerzet als een slachtoffer (van je moeder, je ex-vrouw, andere forumleden). 
Misschien kan het je helpen om alvorens je een bericht typt, je in gedachten te houden dat iedereen hier zit omdat we een gemeenschappelijk probleem hebben. 

Geplaatst
5 uur geleden zei renaldo61:

@bumperjim Waarom kun jij geen privé berichten ontvangen? Heb jij een speciale afspraak met de moderatoren of zo? Als er hier iemand is die tonnen kritiek over zich heen heeft gekregen sinds ik mijn eerste account hier aanmaakte dan ben ik het zeker. Er zijn ook diverse pogingen ondernomen om mij hier weg te jagen. Maar tot nu toe is het jullie nog niet volledig gelukt. Ik reik tenminste een helpende hand uit naar iemand die duidelijk spreekwoordelijk aan het verzuipen is. Ik dacht dat dit de bedoeling is van dit forum? Durf jij hetzelfde beweren of laat jij ze maar gewoon verder verzuipen? Niets doen is ook duidelijk een actie. Neem ik geen verantwoordelijkheid? Ik werk tenminste aan mijn problemen, sorry dat ik jullie ermee verveel. 

ik ben nog niet aan het verzuipen maar heb het wel heel erg moeilijk

maar het gaat al een beetje beter dan tegen eergisteren

heb vandaag de psychiater gezien en voorlopig moeten we afwachten

andere ziekenhuizen hebben ook een lange wachtlijst maar ik ga liefst naar de broeders

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...