bumperjim Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 (bewerkt) 2 uur geleden zei Tatum: Na de eerste klap ging hij de deur uit. Ja, ze woonden altijd bij mij. Ik snap daar niks van. Van hen niet, bedoel ik. Dat je gaat slaan. Met je mondje oplossen, leer je op de kleuterschool. Jezus ik gun jullie wie dit betreft zoveel beter. Niet dat soort k-zakken. Een vent met een beetje zelfbeheersing en gewoon respect. 5 juni 2021 bewerkt door bumperjim Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Volgens mij is het ook de plaats waar je ze opzoekt. Op een datingsite zitten 90% mannen, dat is bekend, en ze zitten er meestal omdat het ergens jeukt. Ook veel oplichters daar en op facebook (interessante docu over gezien vanmiddag). Als je daarentegen op een hondenclub gaat of zo (niet omdat ik daar toevallig zit, maar ik zie hoe het gaat) dan tref je de wat meer zorgende types (want hond) en je ziet meteen hoe ze met hun hond omgaan, zo gaan ze ook met hun vrouw om - beetje kort door de bocht maar wel waar denk ik. In zo'n clubverband kan je t veel rustiger uitzoeken en "hoef" je er niet meteen wat mee. My two cents zoals altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 @bumperjimhet is niet zo zwart-wit. In real life zijn niet allemaal lieve mannen en online zitten er zeker mannen met goede bedoelingen tussen. Ik heb zelfs op Facebook een vriendengroep opgericht om gezamenlijke activiteiten te ondernemen. Maar daar doen vooral vrouwen mee. Afgelopen jaar werd er natuurlijk niets gedaan, dus daar moet ik weer wat energie in gaan steken. Verder kan ik geen club bedenken waar ik me momenteel tot aangetrokken voel. Meestal doe ik de dingen die ik doen wil alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 31 minuten geleden zei Artax: Laat maar, niets gezegd Te laat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 (bewerkt) @Tatum Och ja t waren ook maar weer ongevraagde tips Ik weet het ook allemaal niet. Er zijn zoveel k-zak mannen, er komt zoveel metoo ellende naar boven uit alle hoeken en gaten vd samenleving. Vandaag weer artikel in de krant over het parlement. Fijn al dat nieuws als je 2 dochters hebt. Ze zijn wel streetwise gelukkig (niet vrijwillig maar goed). 5 juni 2021 bewerkt door bumperjim Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Ja ik heb hem weer en nu volle kracht vooruit Tatum en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Fijn om je even te lezen @nancy Hopelijk is er straks toch iets van een diagnose is waarbij medicijnen helpen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Ik ken mijn man ook via een dating site morgen is het 17 jaar geleden dat we elkaar ontmoet hebben . Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Ik lig in onze boot. We slapen hier. Ik voelde weer ruimte om te gaan. Terwijl ik als ik het niet voel, eigenlijk zou moeten doen… Maar ik ben er weer. Zo voelt het. Tatum en Maja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Gezellig @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Heb ook weer veel zin om weer lekker met de caravan eruit te gaan lekker knus . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Zo dat was weer de zaterdag . Snel gegaan vandaag. Onze voortuin is helemáál netjes weer hadden een brak aarde stuk waar elke keer onkruid uit groeide , deze strook is betegeld nu heerlijk onderhoud ls arm voor mij ipv elke keer onkruid verdelgen en weghalen. Achtertuin is is helemáál op de schop ook. Maandag komen de nieuwe schuttingen en kunnen we weer opbouwen . Ook hier geen gras meer en stukken aarde met planten .. lukt mij niet om dit allemaal bij te houden . Op naar tegels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Oja sprak gezinsbegeleider en er is opnieuw een klusje voor mij vanuit familie zorg om te ondersteunen . Weet niet helemaal nog wat het is maar ga eerst een online vergadering bijwonen hier over met andere medewerkers . Zal er dan toch toekomst gaan inzitten zo cool. Sprak van de week project manager en die was ook erg enthousiast ze hebben veel van ons geleerd als gezin vanuit deze ervaring worden dingen anders of beter ingezet . Wij waren en zijn een pilot gezin geweest mbt een vernieuwde aanpak tot terug plaatsing in Nederland nav een uhp. Met veel haken ogen en een lange adem is het ons gelukt en ik mag meepraten over mijn ervaring hierin. Hier wordt ik blij van. Maja en elisa72 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Ik had die douchebeurt pas bij 89 dagen niet drinken Lag jij 24 uur aan een alchohol infuus @ikkanhet Voor mij weer een droge afmelding, tot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Tot morgen ik ga ook zo lekker slapen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 57 minuten geleden zei VIII: Ik had die douchebeurt pas bij 89 dagen niet drinken Lag jij 24 uur aan een alchohol infuus @ikkanhet Voor mij weer een droge afmelding, tot morgen!! Ik bij 8 dagen maar jij was zeker geen bier drinker. Met bier gaan die liters was sneller. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 @Lieke7777 slaap zacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Het helpt mij ook dit proces te verwerken @Cleo66 ik moet het ook een plekje geven om door te kunnen gaan . Anders gaat mij dit later achtervolgen dus nu eraan werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 2 uur geleden zei Lieke7777: Het helpt mij ook dit proces te verwerken @Cleo66 ik moet het ook een plekje geven om door te kunnen gaan . Anders gaat mij dit later achtervolgen dus nu eraan werken. Wie had dat ooit kunnen denken, zo zie je maar weer. Je hard werken wordt wel beloont toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden