Spring naar bijdragen

Woensdag 2 juni 2021


Reacher

Aanbevolen berichten

58 minuten geleden zei knakker:

Verval is prachtig inderdaad. Ik vind het ook jammer dat ze in Nederland alle gebouwen altijd meteen slopen. In mijn stadje stond tot voor kort jarenlang een verlaten gebouw. De bevolking sprak er schande van. Na de zoveelste petitie hebben ze het toen maar afgebroken. Nu is er leegte. Ik denk dat dit inderdaad typisch Nederlands is. Maar wat is sabi?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Japanese_aesthetics

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Reacher:

Ik vind voeten altijd lelijk. Hoe goed verzorgd ze ook zijn.

Vooruit, voetjes van babies zijn schattig, :wub:dus die mogen zonder. Maar verder...

:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Eindelijk een medemalloot gevonden. Voeten.. het gekste en lelijkste aanhangsel aan mensen. Met modeltekenen kreeg ik altijd op m'n kop omdat ik de voeten meestal weg liet. Ik vond voeten altijd zo raar, zo de aandacht van de rest van de tekening opeisen, en dat was niet omdat ik ze niet kón tekenen maar omdat ik die "gekke tik" heb, net als jij, dat ik voeten het lelijkste en gekste aanhangsel aan mensen vind... :o. Schoenen vind ik om min of meer dezelfde reden dan ook het lelijkste en gekste kledingstuk van de mens.. Nou ja, misschien op de peniskoker bij sommige 'klederdrachten' na.

Maar wat je zegt, babyvoetjes kunnen nog wel, die zijn nog mollig en rondachtig, aangepast aan de rest van zo'n babylijfje :)..

(Ik ben trouwens wel blij dat ik voeten heb, hoor, maar mooi??? nee.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bumperjim:

Verval is juist mooi.

Tis wel zo dat vooral in NL eeuwenoude gebouwen zo strak geverfd en opgepoetst zijn dat het oude eraf is. Dat doen de fransen beter, gewoon geen onderhoud. Dan wordt het vanzelf "sabi". 

"Sabi" is zoiets als "dans son jus"?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ga naar weer tot de order verder gedoucht  aangekleed  boven  gesopt  .

En ga mijn voortuintegels met de hoge druk  doen  .

Verder nog  wat hoofd issues  maar laat ik maar varen denk ik .

Gisteren  had ik een leuk  moment  was met jongste  zoon  naar therapie  geweest   en ben op weg naar de auto  kom ik  mijn  oudste  tegen  :D in de stad  naast ons dorp ..

Zo zegt hij dat heb ik goed gedaan hoef  ik geen half uur meer te fietsen  en wat doet mama ach de fiets hebben  we de auto  ingegooid  .. 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Lieke7777:

Zo ga naar weer tot de order verder gedoucht  aangekleed  boven  gesopt  .

En ga mijn voortuintegels met de hoge druk  doen  .

Verder nog  wat hoofd issues  maar laat ik maar varen denk ik .

Gisteren  had ik een leuk  moment  was met jongste  zoon  naar therapie  geweest   en ben op weg naar de auto  kom ik  mijn  oudste  tegen  :D in de stad  naast ons dorp ..

Zo zegt hij dat heb ik goed gedaan hoef  ik geen half uur meer te fietsen  en wat doet mama ach de fiets hebben  we de auto  ingegooid  .. 

Haha leuk, heeft die ff mazzel gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Kohtje:

Je voeten lijken je nu nog lelijker?

Had ik ook. :lol: Drank verdooft echt de gekste dingen, maar de realiteit verandert er niet door.

Nou die blijven lelijk oftewel hetzelfde. Nee bedoel na 3 pilsjes ben ikzelf knapper als ik in de spiegel kijk. Zoiets van hmmzzz valt eigenlijk best wel mee.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

DAGPACT:
Reacher
ikkanhet
Yvonne

Claudius

Spirit

Tatum

 

Goedemorgen, heerlijk geslapen. Ik had vannacht mijn raam open laten staan. :)

Vandaag mijn vaste vrije dag. Ik ga straks lekker van de zon genieten. Wel voorzichtig onder een parasol de eerste dag. 

Ik ben blij dat ik niet hoef te drinken vandaag. :present:

Fijne dag allemaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei spirit:

@ikkanhet. Het lijkt me stug dat je na 4 dagen zuipen er nog zo fris uitziet. Je kan jezelf dan wel goed verzorgen, maar kijk eens naar je wallen? Bij mij is het altijd goed te zien als ik heb gezopen. Pas na een week trekt dat enigzins wat bij.

Nu ik weer 5 weken droog ben, komen de complimentjes weer :)

Ik zeg het niet zo maar je ziet het me niet af en ben er maar wat blij mee. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik kijk naar foto's naar mijzelf in de actieve drinkperiode zie ik het er echt wel  vanaf. 

Ook  al maakte ik mij  op verzorgde  ik mij prima  het is niet  direct  van zo wat een zuipkop  / hoofd maar meer dat je huid  je wallen  er meer van  opknappen  .

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...