Rosee Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Als je alles perfect wil verzorgen heb je eigenlijk helemaal geen tijd meer om te werken. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 O ik vergeet mn handen en nagels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 DAGPACT:ReacherikkanhetYvonne Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 58 minuten geleden zei knakker: Verval is prachtig inderdaad. Ik vind het ook jammer dat ze in Nederland alle gebouwen altijd meteen slopen. In mijn stadje stond tot voor kort jarenlang een verlaten gebouw. De bevolking sprak er schande van. Na de zoveelste petitie hebben ze het toen maar afgebroken. Nu is er leegte. Ik denk dat dit inderdaad typisch Nederlands is. Maar wat is sabi? https://en.m.wikipedia.org/wiki/Japanese_aesthetics Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 1 uur geleden zei Reacher: Ik vind voeten altijd lelijk. Hoe goed verzorgd ze ook zijn. Vooruit, voetjes van babies zijn schattig, dus die mogen zonder. Maar verder... Eindelijk een medemalloot gevonden. Voeten.. het gekste en lelijkste aanhangsel aan mensen. Met modeltekenen kreeg ik altijd op m'n kop omdat ik de voeten meestal weg liet. Ik vond voeten altijd zo raar, zo de aandacht van de rest van de tekening opeisen, en dat was niet omdat ik ze niet kón tekenen maar omdat ik die "gekke tik" heb, net als jij, dat ik voeten het lelijkste en gekste aanhangsel aan mensen vind... . Schoenen vind ik om min of meer dezelfde reden dan ook het lelijkste en gekste kledingstuk van de mens.. Nou ja, misschien op de peniskoker bij sommige 'klederdrachten' na. Maar wat je zegt, babyvoetjes kunnen nog wel, die zijn nog mollig en rondachtig, aangepast aan de rest van zo'n babylijfje .. (Ik ben trouwens wel blij dat ik voeten heb, hoor, maar mooi??? nee.) Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 1 uur geleden zei ikkanhet: Mijn man loopt met dit weer de hele dag op blote voeten. Zonder sandalen of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Zojuist zei Claudius: Zonder sandalen of zo? ja echt bloot bloot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 1 uur geleden zei bumperjim: Verval is juist mooi. Tis wel zo dat vooral in NL eeuwenoude gebouwen zo strak geverfd en opgepoetst zijn dat het oude eraf is. Dat doen de fransen beter, gewoon geen onderhoud. Dan wordt het vanzelf "sabi". "Sabi" is zoiets als "dans son jus"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Ben ook met die lelijke handen onderaan in de weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 (bewerkt) Zo ga naar weer tot de order verder gedoucht aangekleed boven gesopt . En ga mijn voortuintegels met de hoge druk doen . Verder nog wat hoofd issues maar laat ik maar varen denk ik . Gisteren had ik een leuk moment was met jongste zoon naar therapie geweest en ben op weg naar de auto kom ik mijn oudste tegen in de stad naast ons dorp .. Zo zegt hij dat heb ik goed gedaan hoef ik geen half uur meer te fietsen en wat doet mama ach de fiets hebben we de auto ingegooid .. 2 juni 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 7 minuten geleden zei Lieke7777: Zo ga naar weer tot de order verder gedoucht aangekleed boven gesopt . En ga mijn voortuintegels met de hoge druk doen . Verder nog wat hoofd issues maar laat ik maar varen denk ik . Gisteren had ik een leuk moment was met jongste zoon naar therapie geweest en ben op weg naar de auto kom ik mijn oudste tegen in de stad naast ons dorp .. Zo zegt hij dat heb ik goed gedaan hoef ik geen half uur meer te fietsen en wat doet mama ach de fiets hebben we de auto ingegooid .. Haha leuk, heeft die ff mazzel gehad. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Ik noem mijn eigen voeten trouwens big foot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 36 minuten geleden zei Kohtje: "Sabi" is zoiets als "dans son jus"? Precies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Heb wel een groot nadeel van het niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 30 minuten geleden zei ikkanhet: Heb wel een groot nadeel van het niet drinken. Je voeten lijken je nu nog lelijker? Had ik ook. Drank verdooft echt de gekste dingen, maar de realiteit verandert er niet door. bumperjim, Reacher en Tatum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 8 minuten geleden zei Kohtje: Je voeten lijken je nu nog lelijker? Had ik ook. Drank verdooft echt de gekste dingen, maar de realiteit verandert er niet door. Nou die blijven lelijk oftewel hetzelfde. Nee bedoel na 3 pilsjes ben ikzelf knapper als ik in de spiegel kijk. Zoiets van hmmzzz valt eigenlijk best wel mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 1 uur geleden zei spirit: DAGPACT:ReacherikkanhetYvonne Claudius Spirit Tatum Goedemorgen, heerlijk geslapen. Ik had vannacht mijn raam open laten staan. Vandaag mijn vaste vrije dag. Ik ga straks lekker van de zon genieten. Wel voorzichtig onder een parasol de eerste dag. Ik ben blij dat ik niet hoef te drinken vandaag. Fijne dag allemaal. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Zojuist zei Pinkman: Drink maar eens een tijdje niet en vergelijk dan jezelf maar eens met toen je wel dronk Ja dat lees ik vaker dus ben benieuwd of dat voor mij ook geldt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Weet niet of je mijn drinkgedrag aan me ziet. Hoor regelmatig wat zie je er goed uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Want met of zonder drank heb altijd mijn haren gestyleerd, opgemaakt en leuke kleren aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Goeiemiddag @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 5 minuten geleden zei spirit: @ikkanhet. Het lijkt me stug dat je na 4 dagen zuipen er nog zo fris uitziet. Je kan jezelf dan wel goed verzorgen, maar kijk eens naar je wallen? Bij mij is het altijd goed te zien als ik heb gezopen. Pas na een week trekt dat enigzins wat bij. Nu ik weer 5 weken droog ben, komen de complimentjes weer Ik zeg het niet zo maar je ziet het me niet af en ben er maar wat blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 (bewerkt) Als ik kijk naar foto's naar mijzelf in de actieve drinkperiode zie ik het er echt wel vanaf. Ook al maakte ik mij op verzorgde ik mij prima het is niet direct van zo wat een zuipkop / hoofd maar meer dat je huid je wallen er meer van opknappen . 2 juni 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Hoorde gisteren dat een collega is overleden waar ik tot 3 jaar geleden mee samen gewerkt heb. Zo raar en vreemd , wat heb ik veel gelachen met haar . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden