nancy Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Diepe zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 (bewerkt) De negeerknop weer genegeerd, ben toch te nieuwsgierig. het is bloed ONDER de nagels vandaan, en lachen IN het vuistje, trouwens. En ik negeer niemand met de knop, dat kan ook zonder. 30 mei 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 20 minuten geleden zei nancy: Senna, je klinkt als Smaragd.... Alles behalve nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 And now for something complteley different., hier eigesgemaakte bami. De vlammen slaan uit m'n kont. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 De Surinaamse sambal is t best! Tût, Bol, wel dertig. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Hier aan een lekkere bak ijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Ik tuut die niet oppe.... ohja. Lekker eten, Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 13 minuten geleden zei haddock: Ik tuut die niet oppe.... ohja. Lekker eten, Bol. Heb jij gegeten Haddie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 1 uur geleden zei haddock: De negeerknop weer genegeerd, ben toch te nieuwsgierig. het is bloed ONDER de nagels vandaan, en lachen IN het vuistje, trouwens. En ik negeer niemand met de knop, dat kan ook zonder. Ik vind het heerlijk de negeerknop. Ik rij ook automaat tegenwoordig. Op een bepaalde leeftijd mag je gewoon Dit ia trouwens de dagdraad van gisteren hè, nou dat het over eten gaat. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 13 minuten geleden zei bumperjim: Dit ia trouwens de dagdraad van gisteren hè, nou dat het over eten gaat. Zie nu pas dat het gisteren is, ik lees even bij en vraag me af, waar gaat dit over? maar ik hoef niet alles te snappen, dit snap ik echt niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Net op. Rijst met lekker hete groenteprut en varkenshaas, burp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Je kunt er ook gewoon overheen lezen. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 5 minuten geleden zei haddock: Net op. Rijst met lekker hete groenteprut en varkenshaas, burp. dit is zaterdag het gaat nu heen en weer tussen zaterdag en zondag, ik geef het op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Bor vraagt mij iets. Ach, wat is tijd? Never say quits. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 16 minuten geleden zei Erizo: @Bor Ik vind het raar dat je terug op het forum komt op dezelfde datum van Smaragd. Wat bespoken jullie? Het forum was gezellig zonder jullie. vind je eigen leven Erizo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 (bewerkt) 10 uur geleden zei knakker: Maar heb jij dan echt een negeerknop nodig om te kunnen negeren? En waarom het zo vaak hardop zeggen? (Verder vind ik je erg lief hoor.) Ik zeg het regelmatig zodat mensen niet denken dat ik ze niet lief vind omdat ik niet reageer. Want dat zou niet positief zijn Nee nodig niet maar het is de spielerei du jour. Ik word een beetje balorig van het nieuwe normaal met de strafpunten. Erg regressief. Staat ook haaks op mijn idee van rechtvaardigheid. Dan schiet ik weer in de "wat doe ik hier eigenlijk" modus. 31 mei 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Schiet daar dan maar gauw weer uit hoor. Waarvan de ondertiteling is: ik wil graag dat je blijft. Reacher en bumperjim reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 3 uur geleden zei Jannigje: Schiet daar dan maar gauw weer uit hoor. Waarvan de ondertiteling is: ik wil graag dat je blijft. Hee wat fijn om te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden