Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Even pauze :) Bedankt voor de bemoedigende woorden, allemaal.

Ik wil niet ondankbaar klinken @knakker maar begrijp ik nu goed dat ik de knuffel terug moet geven? 

Want dan ben ik het wel. Ondankbaar. :mellow:

Geplaatst

Nou ja, smaak is ook maar een mening. Maar ik vind het wel belangrijk om breed te kijken/luisteren. Ook iets wat ik niet mooi vind, kan in z'n soort goed gedaan zijn.

Zo heb ik nu nog steeds Mata Hari in m'n kop.

Geplaatst

Mijn zus voelde de prik zelf ook niet. Die heeft thuis gecheckt of er wel een gaatje in haar arm zat. :lol:

Mijn eerste plaat was the Beatles (en daar luisterde niemand in die tijd meer naar) en Elvis. 
Meteen de basis gelegd dus. B)

Geplaatst
5 minuten geleden zei adri02:

Mijn allereerste plaatje was Swiebertjes Zwerverslied. :D (Ik was toen 9). M'n tweede was van Cliff Richard :D

Put on your dancing shoes!

Geplaatst (bewerkt)

Uiteraard. Ik moest toen nog beginnen met muzieksmaak ontwikkelen en dan begin je mainstream.

En ik ben NIET schattig. Stampvoet. Pruil.

bewerkt door Quinn
Geplaatst
1 minuut geleden zei Quinn:

Uiteraard. Ik moest toen nog beginnen met muzieksmaak ontwikkelen en dan begin je mainstream.

En ik ben NIET schattig. Stampvoet. Pruil.

:D

Nee hoor, dat ben je niet :wub:

Geplaatst

Oh ja en de verwekker vond het blijkbaar ook niet nodig om op de uitnodiging van de vaccinatie te reageren voor de gegeven datum gepasseerd was...en nu verwacht hij natuurlijk dat er door derden hemel en aarde wordt bewogen om het alsnog geregeld te krijgen #narcisttotindekist #ennustopikerechtoverenganogwatzaaien

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...